13 vuotta nuorempi mies haluaisi tutustua, mutta mua mietityttää ikäero
Olen siis 45v nainen ja mies on 32v. Tinderissä ollaan kirjoiteteltu, mutta ei olla vielä tavattu. Ihmettelin, että miksi mies haluaa tutustua vanhempaan naiseen. No kuulemma vanhemmat naiset tietää jo mitä haluaa ja on elämästään selvillä. Eivät myöskään halua enää lapsia. Miehellä on siis useampi lapsi eikä halua lisää.
Mä olen ollut parisuhteissa itseäni vanhempien miesten kanssa. Joskus ikäeroa pari vuotta, joskus on ollut 20 vuotta. Kerran seurustelin hetken ikäiseni miehen kanssa. Olen aina tykännnyt kuitenkin reilusti vanhemmista miehistä, mutta kun alkaa itsellä olla jo ikää niin mietin, että ehkä oman ikäiset olisi parempi vaihtoehto.
Nyt sitten olisikin tarjolla reilusti nuorempi mies, mutta mua mietityttää tuo ikäero noin päin.
Kommentit (269)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä nainen miehen löytää jos ei nyt ole hirveä läski ja ruma sit voip olla vaikeempaa.
Kyllä rumilla ja lihavilla naisilla on myös miehet.
ai on?
Oletko sokea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homon perse ujeltaa tuulella kun on rassattu niin löysäksi.
joku mt potilas itkee jos pariskunnat harrastaa anaali seksiä.ootko joku muslimi vai mikä sulla on ongelma?
jos nainen haluaa että mies panee sitä myös perseeseen ni mikä siinä on sulle ongelma? ymmärrän että kaikki naiset ei sitä halua tai miehet mut jos kummatkin haluaa ni ei kuulu sulle joten pidä turpasi kiinni.
Miten sun seksielämä liittyy mitenkään tähän ketjuun? Miksi eilen haukuit ap:ta läskiksi ja pihtariksi?
Ei homo osaa vastata sulle.
sulta sujuu toi homo sanan jankutus ainaki olet aamusta asti sitä jankuttanut.mahdatkohan olla vähän hullu tai muuten tyhmä.
Heitä homo voltti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homon perse ujeltaa tuulella kun on rassattu niin löysäksi.
joku mt potilas itkee jos pariskunnat harrastaa anaali seksiä.ootko joku muslimi vai mikä sulla on ongelma?
jos nainen haluaa että mies panee sitä myös perseeseen ni mikä siinä on sulle ongelma? ymmärrän että kaikki naiset ei sitä halua tai miehet mut jos kummatkin haluaa ni ei kuulu sulle joten pidä turpasi kiinni.
Miten sun seksielämä liittyy mitenkään tähän ketjuun? Miksi eilen haukuit ap:ta läskiksi ja pihtariksi?
Ei homo osaa vastata sulle.
sulta sujuu toi homo sanan jankutus ainaki olet aamusta asti sitä jankuttanut.mahdatkohan olla
hyvä hyvä jankuti jankuti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kyllä nainen miehen löytää jos ei nyt ole hirveä läski ja ruma sit voip olla vaikeempaa.
ai on?
Oletko sokea?
en .kyllä noi punkerot pääasiassa on yksin.ja hyvä kroppaset naiset pääasiassa varattuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä tossa on kummallista nyt?
No MULLE on. Ei mulla ole ollut nuorempia miehiä ja tuntuu siksi ajatus oudolta. Miksi tätä on niin vaikea käsittää??
ap
Mua taas ihmetyttää miks mun ikäiset naiset deittailee jotain patuja :D Oikeesti. Oman kuolleen isän ikäisiä heppuja joilla on kaljamahat ja persumaiset elämänasenteet.
Meistä vanhempi ikäpolvi on ihan junttia porukkaa ja sä deittailet sen ikäisiä. Nuorilla on paljon terveempi elämänasenne myös naisia kohtaan.
t. M45
Tästä olen täysin samaa mieltä. Saa ihan etsimällä etsiä näistä vanhemmista miehistä fiksua ja itsestään huolta pitänyttä miestä. Turha on toivo sellaisen löytymisestä. Kaljamahaisia ja yksinkertaisia ovat. Sinkkuna siis mennään etiäpäin.
t. vanhempi itsestään huolta pitänyt nainen.
Syksy ja kevät on kivoja talven kylmästä en tykkää enkä kesän helteistä.
normaali painoinen nainen kyllä meitä miehiä kiinostaa lihavat ei .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikä tossa on kummallista nyt?
No MULLE on. Ei mulla ole ollut nuorempia miehiä ja tuntuu siksi ajatus oudolta. Miksi tätä on niin vaikea käsittää??
ap
Mua taas ihmetyttää miks mun ikäiset naiset deittailee jotain patuja :D Oikeesti. Oman kuolleen isän ikäisiä heppuja joilla on kaljamahat ja persumaiset elämänasenteet.
Meistä vanhempi ikäpolvi on ihan junttia porukkaa ja sä deittailet sen ikäisiä. Nuorilla on paljon terveempi elämänasenne myös naisia kohtaan.
t. M45
Tästä olen täysin samaa mieltä. Saa ihan etsimällä etsiä näistä vanhemmista miehistä fiksua ja itsestään huolta pitänyttä miestä. Turha on toivo sellaisen löytymisestä. Kaljamahaisia ja yksinkertaisia ov
Kiitos tästä ulinaviestistä.
Kyllähän nuoren miehenkin pitää päästä harjoittelemaan.
Parisuhde Elämä on raakaa peliä.
Jos itse on paska niin aika herkästi törmää myöskin paskaan kumppaniin ja sen jälkeen yhteiselo on yhtä helvettiä.
Sitten on vielä parisuhteessa jossa on molemminpuolinen kunnioitus ja rehellisyys ja heidän elämänsä on monta kertaa kadestuttava hyvää.
Vierailija kirjoitti:
harjoittelispa joku kiva 45v nainen mun kanssa m31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelläni ja minulla on myös 13 vuoden ikäero. Olimme 51v ja 38v tavatessamme. Molemmilla lapset jo hankittuna. Nyt olemme olleet onnellidina yhdessä jo 10 vuotta.
No mua vähän oudoksuttaa ikäero näin päin kun aina ollut yleensä mua vanhempia miehiä. Tällä 32v. miehellä on vähän vähemmän ikäeroa mun lapsen kanssa kuin mun kanssa.
ap
on laaduton mies ja muutenkin vikaa jos itseään vanhemman naisen aknssa haluaa olla.
Löytyiskö harjoitus kaveria m29 vanhemmasta naisesta.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän 32-vuotias mies ole jo harjoitellut kun lapsiakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai on?
Oletko sokea?
en .kyllä noi punkerot pääasiassa on yksin.ja hyvä kroppaset naiset pääasiassa varattuja.
Olet siis sokea homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai on?
Oletko sokea?
Olet siis sokea homo.
olen nainen.oletko sä jotenkin vajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai on?
Oletko sokea?
Olet siis sokea homo.
Joo totta kai olet nainen. :D Muuten vain kirjoitat samalla tavalla kuin tuon idiootti homo. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ai on?
Oletko sokea?
Olet siis sokea homo.
Joo totta kai olet nainen. :D Muuten vain kirjoitat samalla tavalla kuin tuon idiootti homo. :D
Mielenkiintoista.haukut täällä kaikkia homoiksi.onko sulla pää ihan kunnossa?
Saispa vanhempaa naista olisi mielen kiintoista testa vaikka kuinka taitava vanhempi nainen on ratsastamaan vs mun ikäisiin naisiin m29
Miksi et vastaa sulle esitettyihin kysymyksiin?