Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ymmärtääkö vihervasemmisto miten se on katujengikehityksen takana eikä politiikallaan aja tämän maan asiaa?

Vierailija
31.08.2024 |

Myös huono huumetilanne osaltaan liittyy holtittomaan maahan muuttoon. Ja moni muu asia. Persuja haukutaan keskittymisestä maahan muuttoon josta ei pelkästään ole kyse vaan sillä on laajoja vaikutuksia yhteiskuntaan yleensä ikä kehtys tämän maan kannalta ole positiivinen.

Näihin paikkoihin vanhemmat eivät halua päästää lastaan Helsingissä "Täysin no-go-zoneja illalla"

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/7796162

Pisa-tulokset romahtaa ja koulutusmaine on mennyttä.

Turussa on pohdittu jopa oppilaiden pakkosiirtoja toisiin kouluihin: Eriytyminen on hyvin voimakasta

https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009406210.html

Eikö poliitikoilta voisi odottaa että ajavat äänestäjiensä suomalaisen yhteiskunnan asiaa? Että ne toimii yhteisen hyvän puolesta eikä kuten nyt tekee niin naisille kuin lapsillekin turvattoman.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassut vihaavat isänmaata. 

Tiesitkö, että isänmaata ei ole olemassa. Miten sellaista voi vihata, jota ei ole olemassa. En omista maata, enkä mitään muutakaan, eikä omistanut isänikään. Tämä on oikeiston politiikan seurausta. Samoin "vihervasemmisto" on  oikeiston politiikan seuraus. Näin ollen myös katujengit ovat oikeiston politiikan seurausta.

Joo, ette te welcome ja meillä on tilaa -pölvästit ole mistään vastuussa. Edes itsestänne.

Vierailija
42/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on, että m-muuttopolitiikkaan ollaan tällä hallituskaudella tekemässä useita tuntuvia ja erittäin tarpeellisia kiristyksiä. Fakta, joka näyttää palstapunikkeja korpeavan todella kipeästi. 😂

Pistin alapeukun siksi koska ei todellakaan olla tekemässä mitään tuntuvia tiukennuksia. Olet typerä jos kuvittelet että niillä räpellyksillä on oikeasti jotain merkitystä.

Ellei rikollista voida lähettää hönen alkuperämaahan, ja rasi stirikollista karkottaa myös uhrinsa maahan, on turha puhua mistään tiukennuksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö, että isänmaata ei ole olemassa. Miten sellaista voi vihata, jota ei ole olemassa. En omista maata, enkä mitään muutakaan, eikä omistanut isänikään. Tämä on oikeiston politiikan seurausta. Samoin "vihervasemmisto" on  oikeiston politiikan seuraus. Näin ollen myös katujengit ovat oikeiston politiikan seurausta.

Joo, ette te welcome ja meillä on tilaa -pölvästit ole mistään vastuussa. Edes itsestänne.

4 sivua vastuunpakoilua, älyllistä epärehellisyyttä ja lapsellista venkoilua teiltä rasse-apinoilta ja sun päätelmä on että meillä muilla on ongelma vastuun kanssa?

Ihan oikeesti ooks sä varma et sun aivoissa ei ole jotain lääketieteellisesti vialla?

Vierailija
44/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

4 sivua vastuunpakoilua, älyllistä epärehellisyyttä ja lapsellista venkoilua teiltä rasse-apinoilta ja sun päätelmä on että meillä muilla on ongelma vastuun kanssa?

Ihan oikeesti ooks sä varma et sun aivoissa ei ole jotain lääketieteellisesti vialla?

Mä nautin syvästi siitä kuinka nöyryyttävä kokemus se on kerta toisensa jälkeen näille hitler-nuorille kun ne tuo nerokkaat ideansa ihmosten ilmoille saamaan rehtiä palautetta.

En mä halua joutua keskistysleirille vaan siks et meiän miespuolinen osa kansasta on kognitiivisesti ihan kyvyttömiä, eikä ne ainakaan siitä pois opi jos ne vaan keskenään istuu runkkaamassa ringissä yhteisen oikean mielipiteen ympärillä, mä ajattelen ihan väärin ollakseni yhteensopiva nasse-suomen kans. :' D

Vierailija
45/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tee meille normaaleille palvelus ja muuta unelmiesi maahan isis - leirille joukkorikastettavaksi. "

Mä olen aika varma että tommonen joukkorikastamisesta haaveleiminen on niin kaukana normaalista kun pääsee.

Sinä olet tyhmä, se on normaalia, valitettavasti sinä olet niin tyhmä että et omaa välineitä verrata omaa kyvykkyyttäsi suhteessa muihin, sekin on normaalia.

Valitettavasti sinut on aivopesty toimimaan omaa etuasi vastaan isorikkaiden toimesta, sekin on normaalia.

Se että asia on normaalia, ei tarkoita että se on hyvä, jos sinulla on nii alentunut ymmärrys että et erota hyvää ja normaalia niin ehkä sinun ei pitäisi olla suuna ja päänä kaikista vaikeimpien asioiden kanssa, saatat tyhmyyttäsi tehdä asian pahemmaksi.

Vierailija
46/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Tee meille normaaleille palvelus ja muuta unelmiesi maahan isis - leirille joukkorikastettavaksi. "

Mä olen aika varma että tommonen joukkorikastamisesta haaveleiminen on niin kaukana normaalista kun pääsee.

Sinä olet tyhmä, se on normaalia, valitettavasti sinä olet niin tyhmä että et omaa välineitä verrata omaa kyvykkyyttäsi suhteessa muihin, sekin on normaalia.

Valitettavasti sinut on aivopesty toimimaan omaa etuasi vastaan isorikkaiden toimesta, sekin on normaalia.

Se että asia on normaalia, ei tarkoita että se on hyvä, jos sinulla on nii alentunut ymmärrys että et erota hyvää ja normaalia niin ehkä sinun ei pitäisi olla suuna ja päänä kaikista vaikeimpien asioiden kanssa, saatat tyhmyyttäsi tehdä asian pahemmaksi.

Älä ylennä itseäsi. Oksettavaa.

Vierailija
47/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervasemmisto on kremlin asialla. 

Mikä on vihervasemmisto? Joku uusi puolueko? On Vihreät ja Vasemmistoliitto.

Vihervasemmisto on suomalaisten toimittajien lanseeraama termi, kysy niiltä. Presidentinvaaleissakin Yle kuvasi Li Andersonia punavihermarxilaiseksi.

Tosin myos Li Anderson itse käytti nimenomaan termiä vihervasemmisto edustamastaan linjasta.

Vierailija
48/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Porvarihallituksella on ollut aikaa laittaa kadut kuntoon. Onko tapahtunut?

Neljä vuotta oli aikaa edellisellä hallituksella. Mitä tapahtui? Kielsivät koko ilmiön olemassa olon. 

Vierailija
49/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neljä vuotta oli aikaa edellisellä hallituksella. Mitä tapahtui? Kielsivät koko ilmiön olemassa olon. 

Heidän aikanaan koko ongelma suorastaan räjähti käsiin. Nyt sitä yritetään korjailla edes jotenkin.

Vierailija
50/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos PS 2015

Ketkäs ne huusivatkaan naama porukalla porukalla unelmaansa ja pitivät "Re fu gee s wel co me" kylttejä? Kiitos vaan tästäkin vi her vas sa rit.

Ja rasse-persuja vastaan pidettiin miekkareita mielipuolina rääkyen "kytät, siat, natzien kätyrit!" 

Vierailija
51/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikollisuus on noussut Orpon ja Purran hallituksen aikana. Tihutöitä tekevät näiden äänestäjät.

Vierailija
52/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heidän aikanaan koko ongelma suorastaan räjähti käsiin. Nyt sitä yritetään korjailla edes jotenkin.

Kiitos päivän parhaista nauruista!

Helsingin poliisi teki suunnitelman, joka voi ajaa Suomen "Ruotsin tielle"

https://www.hs.fi/suomi/art-2000010662529.html

Ruotsissa toteutettiin poliisin laaja organisaatiomuutos vuonna 2015, kun erikoistutkintaryhmiä lakkautettiin. Sen laineissa ennätysmäärä poliiseja irtisanoutui ja Ruotsin rikostilanne eskaloitui.

Vierailija
53/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Edellisen hallituksen mielestä ainut ongelma oli "mutku persut ja rasismi". 

Vierailija
54/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma tulkintani on, että täällä harjoitettava "Vihervassari - p.skanheittokampanja" on lähtöisin Kremlistä ja pelaa putinin peliä tehokkaasti Kremlin pussiin.

Perustelu: Tarkoituksena on lyödä kiilaa ja jakaa kansakuntaa kahteen tai useampaan leiriin, levittämällä valheita ja puolitotuuksia sekä arvauksia ja väärinkäsityksiä. Ylipäätään yrityksenä saada aikaan asetelma "Me vastaan nuo muut". 

Ihan ilmaiseksi tätä olen tehnyt, maksaako joku jos dissaa vihervassareita?

Et ilmaiseksi, vaan silkkaa tyhmyyttäsi. Olet hyödyllinen hölmö. Sellaiseksi sinunkaltaisia sanotaan.

Vierailija
55/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

PERSKUTATROLLAA.

Vierailija
56/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PERSKUTATROLLAA.

Mites sen internationaalin kanssa menee, toveri?

Vierailija
57/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylennä itseäni? Mitä? Minä laskin tasoani sinua varten ja sinä koet sen edelleen jotenkin ihan laadidaa hienosteluna sun ymmärrykselle?

Kuinka alas mun tarvii mennä että sinä pärjäät?

Vierailija
58/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylennä itse

Mulle tulee tästä idiocrazy mieleen kun pällit kokee vähänkään kriittisemmän ja luovan kielenkäytön uhkaavana ja homona ja ne alkaa väkivaltaisiks. :' D

Vierailija
59/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vihervasemmisto sitä ja vihervasemmisto tätä"

Aina unohdatte omat, ihan lähimenneisyyden tekonne: nimittäin enimmäthän tuotiin kok, pers ja kepun valta-aikana!

Ja nykyisin kok omien sanojensa mukaan tarvitsee lisää ja paljon.

Mistä moinen muistihäiriö? 

Vierailija
60/114 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ylennä itseäs

Sosialismin toimintatavat ovat idioottimaisia, vai mitä toveri? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi