Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaiken maailman äpeillä saa alennusta ruuasta, se on epäreilua niitä kohtaan jotka ei omista älypuhelinta.

Vierailija
31.08.2024 |

Asettaa ihmiset eriarvoiseen asemaan.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyllä saa asioita, se on epäreilua niitä kohtaan joilla ei ole älyä! 

Sinun älysi on sitä, että haluat kauppaketjujen kyyläävän ostoksia livenä. Itse en näitä äppejä käytä, ostan muita elintarvikkeita kuin äppitarjouksessa olevia, ne tulevat kuitenkin välillä normitarjouksiinkin. Minulle riittää kauppaketjujen käteiskortit, menee sitten ketjuilla vähän kauemman aikaa tutkiessa ostoskäytäntöjäni. Kun käytät näitä äppejäsi, ketjut näkevät heti myös ostamasi alkot, sipsit ja karkit. Eikö olekin kätevää?

Siis kuvittelet, että ne kaupan myyntianalytiikka ratkaisut on ihan eri, jos höylää bonukset kauppaketjun käteiskortilla eikä äppillä?! 😂

Sullehan tulee heti ketjujen spämmejä meiliisi, kun olet äppiä käyttänyt. Mulle niitä tulee äärimmäisen harvoin, Ässästäkin yleensä vain kuukauden yhteistyökumppaneiden edut, S-Marketin reseptejä harvakseltaan. Mietipä tuota.

Vierailija
62/70 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista asiakkaiden henkilökohtaista profilointia ei muutenkaan saisi olla ollenkaan. Hyödyt ovat vähäiset, ja kohdistuvat lähinnä kauppaketjuihin, kun taas riskit ovat koko yhteiskunnan kannettavana. Urkintakoneiston kustannukset koituvat kaikkien meidän maksettaviksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma valinta ostaako älypuhelimen mihin voi asentaa äpin ja mobilbayn.  itselläni riittää vain k-plussakortti ja sovellus joka latautuu plussa korttiin. Tänään haen kahvt 2,99e pkt. Ei tarvi älypuhelinta voi kotilaitteella asentaa.

Vierailija
64/70 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma valinta ostaako älypuhelimen mihin voi asentaa äpin ja mobilbayn.  itselläni riittää vain k-plussakortti ja sovellus joka latautuu plussa korttiin. Tänään haen kahvt 2,99e pkt. Ei tarvi älypuhelinta voi kotilaitteella asentaa.

Et sitten osta muuta kuin kahvit ja tarpeellisen. Halvalla tuotteella houkutellaan asiakas kauppaan, että hän tekisi heräteostoksia ja näinollen kauppa voittaa ja asiakas kuvittelee voittavansa.

Vierailija
65/70 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En viitsi mennä lidliin tuon takia ja tv:ssä mainostavat äppitarjouksia , s- ja k sentään mainostavat tarjouksia kaikille ilman kortteja .

Kertoo kaiken ihmisestä joka katsoo televisiomainoksissa 😂😂😂😂

Vierailija
66/70 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki K-plussakortti, ei maksa mitään.

Vierailija
67/70 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa se älypuhelin hankkia. Sillä pelleilyllä tienaa sen puhelimen hinnan takaisin vuodessa tai parissa kun ostaa edullisen puhelimen. Esimerkiksi Rabble-sovelluksella olen vuodessa saanut cashbackia satasen verran. Puhelin maksoi 190€.

Liittymä maksaa vähintään 20 € kuussa.

Vierailija
68/70 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älyllä saa asioita, se on epäreilua niitä kohtaan joilla ei ole älyä! 

Sinun älysi on sitä, että haluat kauppaketjujen kyyläävän ostoksia livenä. Itse en näitä äppejä käytä, ostan muita elintarvikkeita kuin äppitarjouksessa olevia, ne tulevat kuitenkin välillä normitarjouksiinkin. Minulle riittää kauppaketjujen käteiskortit, menee sitten ketjuilla vähän kauemman aikaa tutkiessa ostoskäytäntöjäni. Kun käytät näitä äppejäsi, ketjut näkevät heti myös ostamasi alkot, sipsit ja karkit. Eikö olekin kätevää?

Ja sen, että minkä kokoisia pikkuhousuja on tullut ostettua!

Vierailija
69/70 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa se älypuhelin hankkia. Sillä pelleilyllä tienaa sen puhelimen hinnan takaisin vuodessa tai parissa kun ostaa edullisen puhelimen. Esimerkiksi Rabble-sovelluksella olen vuodessa saanut cashbackia satasen verran. Puhelin maksoi 190€.

Liittymä maksaa vähintään 20 € kuussa.

Saunalahti latausliittymä vitosen per kaksi vuotta.

Vierailija
70/70 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki tyhmennyspuhelinta ja sillä siisti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän