Luuleeko naiset, että normaalit miehet lähestyisivät heitä kasvokkain vuonna 2024?
Miksi naiset haaveilee tapaavansa miehen deittisovelluksen ulkopuolella, kun on ihan selvää, että tähän maailmanaikaan kukaan normaali mies ei ottaisi sellaista riskiä, että lähestyisi naista kasvokkain, vaan sitä tekee enää pelkästään hyypiöt.
Kommentit (26)
Vähän on huonot chäänssit yrittää netissä lähestyä. Ei ole tehokasta. Vivahteet ja aito kohtaaminen puuttuvat.
Suurinosa epänormaalista miehistä on lähestynyt mua esim.yhtäkkiä livenä jossain kaupan hyllyjen välissä ja ehdotellut treffejä.Normaalin miehen löysinkin sitten deittiapista!
Vierailija kirjoitti:
Suurinosa epänormaalista miehistä on lähestynyt mua esim.yhtäkkiä livenä jossain kaupan hyllyjen välissä ja ehdotellut treffejä.Normaalin miehen löysinkin sitten deittiapista!
Kauaksi ollaan vieraannuttu todellisuudesta jos appi on normaalia ja elävässä elämässä lähestyminen epänormaalia.
Tällä palstalla tosin suurin osa ihmisistä on epänormaaleja ja täysin luotaantyöntäviä. Se että rumat ja tyhmät lähestyy toisiaan, eivät tee heistä normaaleja.
Vierailija kirjoitti:
En käytä deittisovelluksia, joten olen aina lähestynyt naisia kasvokkain, myös tämä vuonna. M36
Siirry nykyaikaan. Tuo on aivan liian riskaabelia nykyään.
Mun mies lähestyi kasvokkain helmikuussa 2024, toki naimisissa tai kihloissa ei kyllä olla (vielä) mutta parisuhteessa ollaan.