Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luuleeko naiset, että normaalit miehet lähestyisivät heitä kasvokkain vuonna 2024?

Vierailija
31.08.2024 |

Miksi naiset haaveilee tapaavansa miehen deittisovelluksen ulkopuolella, kun on ihan selvää, että tähän maailmanaikaan kukaan normaali mies ei ottaisi sellaista riskiä, että lähestyisi naista kasvokkain, vaan sitä tekee enää pelkästään hyypiöt.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies lähestyi kasvokkain helmikuussa 2024, toki naimisissa tai kihloissa ei kyllä olla (vielä) mutta parisuhteessa ollaan.

Vierailija
22/26 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän on huonot chäänssit yrittää netissä lähestyä. Ei ole tehokasta. Vivahteet ja aito kohtaaminen puuttuvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurinosa epänormaalista miehistä on lähestynyt mua esim.yhtäkkiä livenä jossain kaupan hyllyjen välissä ja ehdotellut treffejä.Normaalin miehen löysinkin sitten deittiapista!

Vierailija
24/26 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurinosa epänormaalista miehistä on lähestynyt mua esim.yhtäkkiä livenä jossain kaupan hyllyjen välissä ja ehdotellut treffejä.Normaalin miehen löysinkin sitten deittiapista!

Kauaksi ollaan vieraannuttu todellisuudesta jos appi on normaalia ja elävässä elämässä lähestyminen epänormaalia.

Vierailija
25/26 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla tosin suurin osa ihmisistä on epänormaaleja ja täysin luotaantyöntäviä. Se että rumat ja tyhmät lähestyy toisiaan, eivät tee heistä normaaleja.

Vierailija
26/26 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä deittisovelluksia, joten olen aina lähestynyt naisia kasvokkain, myös tämä vuonna. M36

Siirry nykyaikaan. Tuo on aivan liian riskaabelia nykyään.