Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä idea on noissa isoissa pallomaisissa wc-harjoissa?

Vierailija
31.08.2024 |

Ällöttää muuttaa asuntoon, jossa wc-pönttöä ei ole koskaan pesty reunan alta. 

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä perinyt edellisen asukkaan wc-harjan? Tiesitkö, että voit ostaa itsellesi ihan uuden ja just sellaisen, mistä itse tykkäät.

Joskus olen perinyt harjankin, mutta vielä useammin olen perinyt ne reunan alla muhivat oksettavat ruskeat liejut, jotka tulevat esiin kunnollisella harjalla pestessä.

Ap

Kokeile pesuun uuninpuhdistusvaahtoa, sillä kirkastuu lattian kaakelitkin. Toimii.

Vierailija
22/26 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ne ovat? En ole koskaan nähnyt mitään isoa pallomaista vessaharjaa.

Kärkkäinen myy niitä vain persuille .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sä perinyt edellisen asukkaan wc-harjan? Tiesitkö, että voit ostaa itsellesi ihan uuden ja just sellaisen, mistä itse tykkäät.

Joskus olen perinyt harjankin, mutta vielä useammin olen perinyt ne reunan alla muhivat oksettavat ruskeat liejut, jotka tulevat esiin kunnollisella harjalla pestessä.

Ap

Ja kuitenkin ihmettelet, mikä idea on pallomaisissa vessapönttöharjoissa? Minkälaisella vehkeellä sä peset vessanpöntön?

Vierailija
24/26 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä pessyt vessanpönttöä, joskus olen ihmetellyt miksi se harja on siinä pöntön vieressä.

Vierailija
25/26 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ja kuitenkin ihmettelet, mikä idea on pallomaisissa vessapönttöharjoissa? Minkälaisella vehkeellä sä peset vessanpöntön?

Sellaisella harjalla, jossa törröttää ylöspäin kapeampi toinen harja, jolla saa rapsuteltua sieltä reunuksen alta. Ja pesuaineena sellainen pesuaine, jota saa ruiskuteltua sinne reunuksen alle, kuten domestos tai wc duck.

Vierailija
26/26 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sellaisella harjalla, jossa törröttää ylöspäin kapeampi toinen harja, jolla saa rapsuteltua sieltä reunuksen alta. Ja pesuaineena sellainen pesuaine, jota saa ruiskuteltua sinne reunuksen alle, kuten domestos tai wc duck.

Kiitos. Näin juuri.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme