27-vuotias nainen ja 64-vuotiaan spermat
https://www.is.fi/oulun-seutu/art-2000010649562.html
No hyväskyttekö tällaisen suhteen ja oletteko woke ja ok asian kanssa? Mielipiteitähän nämä toki ovat. Itse olen sitä mieltä että aikuiset ottakoot teoistaan vastuun. Ja eikö tässä ole otettu?
Kommentit (43)
Oulun seutu. Siellä päin onkin ollut paljon tapauksia, joissa vaari on kopeloinut omia ja muidenkin lapsenlapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan sama, eihän toi vanhus olis suomalaisille naisille kelvannutkaan. Nuori nainen päässyt parempaan elämään köyhyydestä.
Niinkö sun mielestä? Mun mies on 65v. On tuore parisuhde.
Nyt ei puhuttu sun imaginääriukkelista, ap.
Mä en puhunut sulle ap. Ymmärrätkö?
En hyväksy! Ainoastaan nainen saa ottaa ulkomaalaisen puolison!
T: Palstatelaketjufeministi
Vierailija kirjoitti:
Mikä on imaginääriukkeli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain palstaryssäslangia.
Ihanaa että keski-ikäinen viriili mies löysi nuorehkon rakkaan ja sai vielä perheen.
Voi kumpa muutkin miehet osais olla raivoomatta naisellensa ja osaisivat säilyttää malttinsa niin saatais syntyvyys nousuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vammasen puhetta.
Hienoa että saadaan suomen aasiansuomalaiset geenit omaavia nuoria tyttöjä. Tämä on se ainut hyödyllinen geenilisä suomalaiseen geenistöön.
Jotain vikaa päässä, kun tulee julkisuuteen tämmöisellä asialla. Luulisi tietävän minkä leiman saa. 🤢🤮
Vierailija kirjoitti:
Ikäero 64-32 v on 32 v, laskujeni mukaan tapaamisvuonna ovat olleet 25 ja 57 v. Haluaako Arto että oma tytär Eeva ottaa 25 vuotiaana 57 vuotiaan miehen?
Ehkä Arto ei ole sitä näkemässä, kun tytär on 25v
Otsikon perusteella arvelin, että tässä olisi keskusteltu jostain muusta kuin uusperheen perustamisesta.
Vierailija kirjoitti:
En hyväksy! Ainoastaan nainen saa ottaa ulkomaalaisen puolison!
T: Palstatelaketjufeministi
Ei kiitos! Vain suomimies kelpaa mulle! Muut tehkööt mitä haluaa. On mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki suurella ikäerolla olevat suhteet tuontivaimon kanssa ovat minusta kyseenalaisia ja kertoo jotain miehestä jos ei ole kelvannut/ei itse kelpuuta suomalaista. Etenkin jos kyseessä tapaus jossa ei ole edes yhteistä kieltä. Tässä oli sentään yritystä sen suhteen.
Siis inhottavaahan siinä on se, että oksettava valkoinen alle 30v MIES toi sieltä itselleen naisen.
Siinä ei ole mitään vikaa, jos vanha nainen tuo Gambiasta pojan. Se on vain voimaannuttavaa.
:D
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että saadaan suomen aasiansuomalaiset geenit omaavia nuoria tyttöjä. Tämä on se ainut hyödyllinen geenilisä suomalaiseen geenistöön.
No luuletkos että aasialaiset synnyttää vain tyttöjä?
No hyvä että saivat tytön, autismiriski pienempi.
Aika hataralla pohjalla tuntuu liitto olleen, kun oikeudessa pätemättömän avioliiton aikoinaan solmivat. Eniten jutussa ihmetyttää miehen hanakkuus naimisiin Suomessa, jotta vaimo saisi kelan etuudet, eikä "vaimon tarvitsisi olla miehen lompakosta riippuvainen", vaikka miehen lompakko edellä nainen suhteeseen hakeutui.
Vierailija kirjoitti:
Jotain vikaa päässä, kun tulee julkisuuteen tämmöisellä asialla. Luulisi tietävän minkä leiman saa. 🤢🤮
Kertoo enemmän teistä leimaajista.