Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt pikkuisen apuja alistujalle

Vierailija
31.08.2024 |

Olen viestitellyt yli kuukauden erään miehen kanssa ja jossain vaiheessa tuli ilmi että hän tykkää alistusleikeistä ja on dominoiva. Minä sitten häntä miellyttääkseni kerroin tietty myös tykkääväni ja mieluummin juurikin haluan olla alistettava osapuoli ja olen noita leikkejä jonkin verran leikkinytkin. Oikeasti en ole edes ajatellut koskaan asiaa.

Nyt hän laittoi kuvat mitä on sitten hankkinut "minulle": (tekstit on kopsattu aikuisten kaupan sivuilta)

1) Kahleet ovat täydelliset pitämään partnerisi kädet paikoillaan.Kaulapannan ja käsikahleiden välisen nauhan pituus säädettävissä ja kahleita voi pitää edessä tai selän takana.

Silmänaamio sisältyy hintaan, Kiinnitys velcro-tarranauhalla

2) Punainen bondage suupallo

3) Velcro sänkykahleet (Tuo on sellainen millä kädet ja jalat saa kiinnitettyä ilm. sängyn jalkoihin)

Onko jollain kokemuksia vastaavista ja muutenkin, tuleeko noista yrittää vapautua eli rimpuilla irti vai vaan tyytyä kohtaloon ja olla kiltisti. Minulla oikeasti ei ole tällaisesta mitään kokemusta, mutta en nyt halua "sössiä" tätä juttua tämän vuoksi. Itseppähän lähdin leikkimään asialla, mistä ei ole hajuakaan. 

T: Ensikertalainen N33

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

D/s maailma vie sitten mennessään eikä paluuta vanilijaseksiin ole. Kauheasti täällä maalataan kauhukuvia sadistisesta Domista. Oma kokemukseni Domina on, että subit haluaisivat yleensä kovempaa rääkkäystä, mitä itse olen valmis antamaan.

M51 Dom

Vierailija
22/22 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä missään tapauksessa tee asioita mitä et halua toista miellyttääksesi. Itse sen virheen tein. Tutustuin valehtelevaan, hyväksikäyttävään, epäeettiseen polyamoriseen, jonka seksiobjektiksi alistuin. Traumat eivät ota helpottaakseen, vaikka tapahtumista on neljä vuotta. Sinuna lopettaisin tuollaisen sairaan suhteen heti kuin mahdollista, vaikka tuntuisi miten vaikealta. Voin luvata ettet halua käydä samaa helvettiä läpi minkä itse olen joutunut käymään.

Eihän me olla vielä missään suhteessa. Keskulteltu chatissa ja muutaman kerran videopuheluita otettu. Seksitreffeistä nyt on kyse eikä parisuhteesta.

AP

Pidä silti huolta itsestäsi. Nuo osaavat vetää oikeista naruista. Älä tee mitään

Tuskin AP voi itseään paljon satuttaa, jos on sänkyyn X-asentoon  kiinnitettynä 🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä