IL: Uimahallissa roihahti Oulussa 74-vuotias mies ja perheenäiti haistattelivat toisilleen
www.iltalehti.fi/muutlajit/a/cee35ecd-67cd-429a-960c-e441d910636c
Onpa älytön juttu. Lapsi kävi kuntouimarien radalla! Ja siitäkös uimassa ollut uimatuomari närkästyi?
Ja toinen osapuoli valittaa kuukausien päästä liittoon... joka ei tietysti puutu asiaan. Tai peruu tuomionsa.
Näikö pikkusieluista toimintaa voi olla olemassa?
Ja molemmat osapuolet uintiseurassa aktiivisia?
Siinäpä hyvää mainosta kaikille, jotka ajattelivat lapselleen uintiharrastusta Oulussa.
Olisiko molemmille osapuolille hyvä tuomio vaikka vuoden porttikielto uimahallille?
Ei sille lapselle.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Eli äppärä perseili ja oli tiellä ja mammuli suuttui, ok.
Lue uudelleen. Eiköhän siellä perseillyt ja uhkaillut äijä. Näitähän riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran Raksilan monitoimialtaalla ja oli hyvin aikainen aamu. Siellä ei ollut minun lisäksi kuin muutama ihminen. Kävin kaksi kertaa siinä poreilevassa hierontapisteessä, kun sellaiseen oli vihdoin mahdollisuus. Toisella kerralla kärttyinen vanha mies tuli huutamaan minulle että näissä ei saa käydä kuin kerran! Menen nyt kertomaan valvojalle että häätää sinut pois täällä ja saat porttikiellon sanoin hänelle että tällaista sääntöä ei ole, ja tuossa vieressäni on kaksi hierontapaikkaa tyhjänä että mikä on ongelma. Jupisi jotain ja siirtyi kauemmas tarkkailemaan mua.
luulen että hän vaan halusi tulla kukkoilemaan nuorelle naiselle. Porttikieltoa en saanut 😂
Varmaan tuo samainen äijä.
Siellä voimaantunut karen äpärineen, mitään en voi kieltää ja kaikki on väärässä jos sen tekee ja pitää vaikka tappaa