En oikein tunne itseäni naiseksi...
Aika sukupuolineutraaliksi.
Itse asiassa koen loukkaavaksi itseni sukupuolittamisen.
Jo pienenä inhosin olka se pieni tyttö.
Muita?
Kommentit (29)
Vaikka olen pari kertaa synnyttänyt, mietin oikeaa naiseutta. Siis minkälainen nainen on, ilman mainoksien, somemaailman ja miesten määritelmiä. Kulttuurit latistavat naiseuden liian kapeaksi.
"Olka" oli pienenä pieni tyttö. Eikö se ole helppoa olla neutraali ja et halua mitään seksiä. Kuka on sinut määritellyt ikinä vastoin mitä olet?
Luulen että inhoan sitä asetelmaa että nainen on heikompi astia.
Eli olet muunsukupuolinen? Miks et vaan aloituksessa kysynyt onko täällä muita muunsukupuolisia?
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen pari kertaa synnyttänyt, mietin oikeaa naiseutta. Siis minkälainen nainen on, ilman mainoksien, somemaailman ja miesten määritelmiä. Kulttuurit latistavat naiseuden liian kapeaksi.
Tyhjyydestä kärsivä olento joka kaipaa vain määrittelyä ja ei osaa olla sinut itsensä kanssa?
Olen kyllä seksuaalien, mutta enemmän sensuaalinen.
Vierailija kirjoitti:
Eli olet muunsukupuolinen? Miks et vaan aloituksessa kysynyt onko täällä muita muunsukupuolisia?
Se ettei halua vetää naisille asetettua roolia EI tarkoita mitään häiriötä.
En ymmärrä, mitä se pippeli tai pimpukka liittyy itseen.
Keho on kulkuväline, jolla aivot kulkevat paikasta toiseen.
En minäkään varsinaisesti tunne itseäni naiseksi. En ole kyllä mieskään, ja mielestäni muunsukupuolisuus on hölmö muotioikku. Useimmiten tunnen olevani "vain minä".
En tunne itseäni naiseksi mutta tiedän olevani nainen.
En ole määritellyt itseäni millään nimikkeellä ,mutta en tunne itseäni naiselliseksi .Olen ollut aviossa ja 2 lasta .en tykkää meikata .en tykkää koruista ,mekoistatms. Hiuksni on aina olleet pitkät ilman värjäilyä ..hoidan kotia ja leivon ,laitan ruokaa mutta niin tekee miehetkin.. seksi maistuu vain alkuhuumassa ja sitten ihan sama vaikkei sitä olisikkaan..
Vierailija kirjoitti:
Luulen että inhoan sitä asetelmaa että nainen on heikompi astia.
Et ole varma että olet posliini potta ja uskallat käydä ulkohuussissa yöllä.
Oman "tyhjyyteni" määrittelen harmoniaksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä seksuaalien, mutta enemmän sensuaalinen.
Eli panisit mutta kukaan ei halua sinua panna?
Vierailija kirjoitti:
Kulttuuri Suomessa ja Yhdysvalloissakin latistaa naiseuden ja miehuuden tasapaksuksi harmaaksi massaksi. Sellaista haisevaa selluloosaa yhtä kaikki. Kapeaa se ei ole, sillä nykyisin naapurin karvamahainen Markokin saa olla maanantaina nainen ja tiistaina joku rakkaan Agricolan luoman kielemme joku monikkomuodon nomineista. Se miehen ja naisen ero, mikä sen alkukantaisen seksuaalisen vetovoiman meissä herättää, on tapettu hokemalla toksisesta miehuudesta ja katsomalla naisten vapaaottelua, missä paras jätkä voittaa. Mikään elämän osa-alue ei ole enää vapaa pervoiluista, vaan jokaisen itseään kunnioittavan urheilijan on naurettava ääneen naissutturaksi pukeutuneelle jeesukselle ja jokaisen firman on vähintään vuosi viikossa hehkutettava miten nahkafagotin soittaminen kettingeistä kellarissa roikkuen on itse asiassa aika jees.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ettei halua vetää naisille asetettua roolia EI tarkoita mitään häiriötä.
Muunsukupuoliset ei vedä mitään naisille asetettuja rooleja ja sinä huudat häiriötä?
Naiseus lähteekin itsestä. Ei se ole mitään stereotypiaa, mitä vieläkin joka puolelta tuutataan.
En itsekään ole stereotyyppisen miehekäs mies...ehkä kropaltani, siis luusto ja lihakset, mutta henkisesti olen mitä olen...
Enkä mä nyt tiedä, että tartteeko mun mikään mies just olla? Kusella käydessä huomaa ja papereissa lukee, mutta enempi mä oon kiinnostunut omasta persoonastani, kuin mieheydestäni.
Kannustusyläpeukku.