Ultra bra tulee ja rahastaa
Kommentit (54)
Nykymusiikki on monilta osin niin kovin sielutonta, että 90- ja 2000-lukujen suosikit ovat haistaneet ihmisten nostalgiankaipuun. Osalla lienee motiivina raha mutta kyllä taustalla on varmasti myös halu ilahduttaa kuulijoita. Ultra Bra sopii kieltämättä hyvin stadionille.
Vierailija kirjoitti:
Näen jo ilmaiseksi keikalle naukuneen Marinin minihamosessa nenä valkoisena selfieitä ottamassa sinnemäen kanssa ihanan keskiikäistä vihervas.toimintaa.
Persun pitäisi mennä peruskouluun takaisin kun tekstin taso on tuota luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Tyypillistä vihervassu paskaa koko orkesteri.
Tämä onkin uutta! Nytkö vihervassarit ovat vallanneet musiikinkin. Voi teitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, mutta ymmärrän jos joku haluaa maksaa. On paljon asioita joista minä maksaisin ja maksan, mutta joihin muut eivät anna centtiäkään.
Näin sen kuuluu mennäkin, vapaaehtoisesti. 👍
Dei-koulutus EI OLE VAPAAEHTOISTA!!!
t. Deidei Oy
Miten tämä liittyy konserttiin?
Petyin aloitukseen. Et esittänyt miten ultrabra rahastaa.
Vierailija kirjoitti:
Ultra Bra?Mikä se on?
Paras suomalainen yhtye Kingston Wallin ja Nightwishin jälkeen. Varsinkin alkuvuosinaan.
Vierailija kirjoitti:
Näen jo ilmaiseksi keikalle naukuneen Marinin minihamosessa nenä valkoisena selfieitä ottamassa sinnemäen kanssa ihanan keskiikäistä vihervas.toimintaa.
Sua vi tut taa kun Sanna on niin hyvän näköinen minihameessa. Kokk areiden läs kit äm mät häpeää, Valto sen sil mäpus sit roikkuu jo navan alapu olella.
Mitäs sitten? Ne jotka haluaa konserttiin ostaa lipun ja ne jotka ei halua, ei osta. Samapa tuo,
Vierailija kirjoitti:
En, mutta ymmärrän jos joku haluaa maksaa. On paljon asioita joista minä maksaisin ja maksan, mutta joihin muut eivät anna centtiäkään.
Näin sen kuuluu mennäkin, vapaaehtoisesti. 👍
Täyttä rahastusta ja paskaa vedätystä ja vanhalla ratsastamista, mutta mua ei haittaa nää peeämmämpeen ja ultrabraiden ja keekkien ja muiden törkeet rahastukset lainkaan, koska ihmiset itse vapaaehtoisesti menee ja maksaa. Ite en missään tapauksessa menis näille kusetuskeikoille, joihin liittyy aina siis joko "paluu" tai "jäähyväis" tai muu markkinointitempaus jolla nostetaan lippuhinnat kattoon. Mutta menkää te vaan ihmeesä, pääasia että näitä ei rahoiteta ja tueta verovaroin, niinkuin sannamariin ja muut vihervassarihörhöt kovasti toivoi jotta olisivat voineet kivasti hengailla artistipiireissä.
Koittakaa kuiteskin aina nyt muistaa, että paluu- tai jäähyväiskeikkoja ei ikinä ole yhtä. Niitä on aina läpi vuoden tai pari. Koska tollanen areenakeikka tuottaa artistille miljoonia. Eikä tartte ees vaivautua tekeen uutta matskua, sen ku kierrättelee vanhoja juttuja.
Ainoo paluuvedätys jota voisin mennä kattoon, olis Tehosekotin, mutta en sillonkaan kuvittelis että tämä on nyt joku spesiaalikeikka. Ottaisin sen niin, että jätkät tuli rahastamaan, ja menisin jos ois rahaa ja aika ja paikka sopisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ultra Bra?Mikä se on?
Paras suomalainen yhtye Kingston Wallin ja Nightwishin jälkeen. Varsinkin alkuvuosinaan.
Tähän lisäisin vielä Värttinän. Kovaa settiä.
Melasniemi on kyllä ukkoutunut yllättävästi?
Kuolleen keskustan tekijän sanoituksia juhlitaan.
En ole kuullutkaan mistään ultra braasta vaikka olen 60 luvulla syntynyt. Mutta jos joku haluaa maksaa, niin sen kun menee. Kunhan ei julkista rahaa laiteta yhtään.
UB:n konsepti oli aikoinaan virkistävän erilainen, omalla tavallaan nerokaskin. Mutta onhan juna jo mennyt, ei voi mitään.
Ultra Bra oli nuorten energisten muusikkojen bändi. Keski-ikäisyyttä on vaikea yhdistää moniin kappaleisiin. Toivottavasti eivät ainakaan enää laula, että "eikä vieläkään tuulivoimaa"...
En osta. Elitististä ylemmyydentunnetta ei tarvitse tukea.
En innostunut asiasta edes 90-luvulla, sillä olin oman 70-lukuni jo elänyt 70-luvulla.
Vielä vähemmän nyt.
Dei-koulutus EI OLE VAPAAEHTOISTA!!!
t. Deidei Oy