Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Alkoholi ja paino

Vierailija
30.08.2024 |

Paljon olette laihtunu ja missä ajassa kun olette jättäny alkoholin elämästä kokonaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juominen lisää nälkää. Ei se ryyppääminen lihota vaan syöminen se lihottaa. Selvin päin tai kännissä. Kalorien kokonaismäärä/ vrk on ainut ratkaiseva tekijä painon kannalta.

Juopot on monesti laihoja, kun eivät muista syödä ja eivät osta ruokaa, kun se on pois viina/kalja budjetista.

Tää viesti on ihan väärin! 

Mun perus perjantai ilta vielä pari vuotta sitten sisälsi 8 kajaa ja vaihteleva määrä siideriä tai lonkkua. 

8 x130kcal plus 5x180kcal tekee 

190KCAL! JUOMISTA. monesti sama vielä lauantaina lomista puhumattakaan

Vierailija
22/27 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juominen lisää nälkää. Ei se ryyppääminen lihota vaan syöminen se lihottaa. Selvin päin tai kännissä. Kalorien kokonaismäärä/ vrk on ainut ratkaiseva tekijä painon kannalta.

Juopot on monesti laihoja, kun eivät muista syödä ja eivät osta ruokaa, kun se on pois viina/kalja budjetista.

Tää viesti on ihan väärin! 

Mun perus perjantai ilta vielä pari vuotta sitten sisälsi 8 kajaa ja vaihteleva määrä siideriä tai lonkkua. 

8 x130kcal plus 5x180kcal tekee 

190KCAL! JUOMISTA. monesti sama vielä lauantaina lomista puhumattakaan

VOI VTTU 1940Kcal!! Ei todellakaan 190 helvetti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En yhtään. Juonut olen n. Puoli pulloa viiniä viikossa. Vuoden olen ollut juomatta olleenkaan ja tasan sama paino.

Mitä sinä tulet tällaiseen ketjuun edes kommentoimaan? Oletko hiukan tyh mä vai trolli? 0/5

Siis vuosia juonut aiemmin useamman annoksen viikossa. Nyt vuoden juomatta. Enkö saa vastata, ettei se minulla vaikuttanut painoon? Saako vain rapajuopot vastata?

Ei toi "useampi annos viikossa" näy missään. Juomisen lopettamisesta kun puhutaan, yleensä kyseessä jokapäiväinen juominen, ei muutama annos viikossa. 

Vierailija
24/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
25/27 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut alkoholin suurkuluttaja ja säännöllisesti viikonloppujuoppo, mutta kun jätin alkoholin kokonaan pois, laihduin 10 kg 3 vuodessa ja painon pudotus jatkuu. Ilmeisesti alkoholi hidastaa myös aineenvaihduntaa, koska kalorivajeella tämä ei selity.

Vierailija
26/27 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kg laihduin 2 kk kun jätin kaljan. Liikuin kyllä aika paljon 20 km pyörälenkkejä päivittäin.