Alkoholi ja paino
Paljon olette laihtunu ja missä ajassa kun olette jättäny alkoholin elämästä kokonaan?
Kommentit (27)
Päihteen vaihtaminen on varmempi ja tehokkaampi tapa paino pudotukseen.
Sellai 4kg kuukaudessa usean kuukauden ajan
Juominen lisää nälkää. Ei se ryyppääminen lihota vaan syöminen se lihottaa. Selvin päin tai kännissä. Kalorien kokonaismäärä/ vrk on ainut ratkaiseva tekijä painon kannalta.
Juopot on monesti laihoja, kun eivät muista syödä ja eivät osta ruokaa, kun se on pois viina/kalja budjetista.
Vierailija kirjoitti:
Juominen lisää nälkää. Ei se ryyppääminen lihota vaan syöminen se lihottaa. Selvin päin tai kännissä. Kalorien kokonaismäärä/ vrk on ainut ratkaiseva tekijä painon kannalta.
Juopot on monesti laihoja, kun eivät muista syödä ja eivät osta ruokaa, kun se on pois viina/kalja budjetista.
Kylhän siinä alkoholissa on valtavasti kaloreita. Vaikka joisit pelkkää kirkasta viinaa ilman sokerisia blandiksia.
En yhtään. Juonut olen n. Puoli pulloa viiniä viikossa. Vuoden olen ollut juomatta olleenkaan ja tasan sama paino.
Tosta on ollut juttua yhdessä dokkarissa, syöminen oikeesti sattuu rapajuoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Yhdessä 0,33 l keppanassa on 130 kaloria. Siidereissä ja lonkeroissa voi olla 200 kaloria. Ei lihota?
Kilo per viikko lähti, tosin ekalla viikolla lähti kolme kiloa nesteitä.
En olenähnyt yhtään lihavaa ns. "puliukkoa" eli ei se viina kyllä ainakaan lihota. Tyttöjen sokeristen siidereiden litkuttelu saattaa lihottaa, mutta kun vetää kirkasta ja sorbusta pullosta raakana ilman mitään lantrinkeja niin pysyy hoikkana.
Vierailija kirjoitti:
En yhtään. Juonut olen n. Puoli pulloa viiniä viikossa. Vuoden olen ollut juomatta olleenkaan ja tasan sama paino.
Mitä sinä tulet tällaiseen ketjuun edes kommentoimaan? Oletko hiukan tyh mä vai trolli? 0/5
Tiedän monta juoppoa jotka ovat laihoja, en ole ikinä nähnyt niiden syövän.
On se kumma jos juo yhtenä iltana useamman oluen niin ei laihdu viikkoon, jos taas ei juo niin paino putoaa tasaisesti. Laihdutin 15 kg mutta kesän ajan join kerran pari viikossa ja paino pysynyt samana. Pitäisi lopettaa ja jatkaa laihduttamista kun ylipainoa on vielä jonkin verran mutta ei onnistu jos on yksikin bisseilta viikossa
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ryyppääminen lihottanut.
Minua lihotti tosi paljon, mutta joinkin tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Alun kahdeksatta kiloa.
Missä ajassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinä tulet tällaiseen ketjuun edes kommentoimaan? Oletko hiukan tyh mä vai trolli? 0/5
Siis vuosia juonut aiemmin useamman annoksen viikossa. Nyt vuoden juomatta. Enkö saa vastata, ettei se minulla vaikuttanut painoon? Saako vain rapajuopot vastata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis vuosia juonut aiemmin useamman annoksen viikossa. Nyt vuoden juomatta. Enkö saa vastata, ettei se minulla vaikuttanut painoon? Saako vain rapajuopot vastata?
No ite juonu joka päivä sen 6 annosta vähintään. Tuskin vähänen määrä edes painossa näkyy.
En yhtään. Syöminen tulee aina tilalle.