Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?
Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät?
Kommentit (432)
Osallistuin torstaina Pakosuunnitelma-liveen ja se oli itselleni silmiä avaava kokemus. Siellä sanottiin suoraan ääneen se, mitä moni ajattelee, mutta ei uskalla sanoa ääneen. Isoin oivallus mulle oli se, että asiakashankinta ja tulojen luominen voi oikeasti tapahtua uudella tavalla. Ei tarvi enää olla somejulkkis eikä käyttää kymppitonneja mainoksiin. Innostuin digituotteista ja tekoälyn mahdollisuuksista mitä kävivät läpi.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa tähän väliin, että olen itse ollut jo pidempään mukana Million Dollar Mentor -ohjelmassa ja seurannut koko hommaa vähän lähempää. Ei siellä kukaan väitä, että sinusta tulee miljonääri viikossa. Ohjelman voi käydä omaan tahtiin ja ei heidän tuotteitaan ole pakko myydä tai markkinoida kuten joku täällä väitti. Ihan ensimmäisenä viikkona käydään läpi ihan perusasioita: miten tunnistaa oma osaaminen ja mitä siitä voisi paketoida digituotteeksi.
Meillä on joka viikko livejä, jossa Sami ja Victor on läsnä opettamassa ja auttamassa. Mukana on tosi eri taustoista tulevia ihmisiä. Jotkut on yrittäjiä, jotka haluaa laajentaa bisnestä, toiset ihan tavallisia palkkatyöläisiä.
Työkaluista vielä: ohjelmassa on paljon konkreettisia juttuja, kuten miten luodaan omat myyntisivut ja myyntikone, miten hyödyntää AI:ta arjessa ja työssä, miten rakentaa sähköpostilista ja miten saada asiakkaita. Eli ei pelkkää motivaat
Minua myös tuo tekoäly houkuttelee vaikka niin moni on sitä vastaan... Se kuitenki on tulevaisuutta ja joskus vielä ihan arkipäivää ja kaikessa mukana.
En ihan ymmärrä ihmisten kritiikkiä tekoälystä koska se auttaa niin monessa jutussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa tähän väliin, että olen itse ollut jo pidempään mukana Million Dollar Mentor -ohjelmassa ja seurannut koko hommaa vähän lähempää. Ei siellä kukaan väitä, että sinusta tulee miljonääri viikossa. Ohjelman voi käydä omaan tahtiin ja ei heidän tuotteitaan ole pakko myydä tai markkinoida kuten joku täällä väitti. Ihan ensimmäisenä viikkona käydään läpi ihan perusasioita: miten tunnistaa oma osaaminen ja mitä siitä voisi paketoida digituotteeksi.
Meillä on joka viikko livejä, jossa Sami ja Victor on läsnä opettamassa ja auttamassa. Mukana on tosi eri taustoista tulevia ihmisiä. Jotkut on yrittäjiä, jotka haluaa laajentaa bisnestä, toiset ihan tavallisia palkkatyöläisiä.
Työkaluista vielä: ohjelmassa on paljon konkreettisia juttuja, kuten miten luodaan omat myyntisivut ja myyntikone, miten hyödyntää AI:ta arjessa ja työssä, miten rakentaa sähköpostilista
Tuli kysymys minkälaisia tuloksia oon saanut, niin 7 viikon jälkeen oon tehnyt myyntiä 2150 euroa omilla digituotteilla. Ei mikään jättisumma, mutta oon tyytyväinen ja tästä tämä vasta lähtee käyntiin. Minulla siis muutama pdf-opas ja oma kurssi mitä myyn
Ja tämä siis minun aiempi kommentti:
Oon myös mukana MDM-ohjelmassa. Syy mukaan hyppäämiseen oli, kun ei vain enää riittänyt intoa nykyiseen työhön ja osaamista olisi muuhunkin.
Opiskelin aiemmin personal traineriksi, ja liikunta on mun intohimo. Rakensin jo omaa valmennusuraa, mutta sit tuli korona ja koko homma pysähtyi seinään. Salit suljettiin, asiakkaat katosi ja mun unelma jäi tauolle. Kuitenkin laskut piti maksaa ja ajauduin kaupan kassalle töihin.. ja jumiuduin sinne.
Kun näiden mainos digituotteista tuli ig:ssä vastaan, tajusin, että tässähän voisi olla mulle vaihtoehto. Osallistuin liveen ja tajusin heti, että tässä voisi olla ratkaisu myös mulle: voisin yhdistää mun PT-osaamisen ja hyvinvointitaustan ja rakentaa siitä digituotteen / tuotteita.
Nyt tiedän, että mulla on oikea suunta, mahdollisuus tehdä liikunnasta työ uudella tavalla. Ja ennen kaikkea vapaus rakentaa tulevaisuus omilla ehdoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ja tämä siis minun aiempi kommentti:
Oon myös mukana MDM-ohjelmassa. Syy mukaan hyppäämiseen oli, kun ei vain enää riittänyt intoa nykyiseen työhön ja osaamista olisi muuhunkin.
Opiskelin aiemmin personal traineriksi, ja liikunta on mun intohimo. Rakensin jo omaa valmennusuraa, mutta sit tuli korona ja koko homma pysähtyi seinään. Salit suljettiin, asiakkaat katosi ja mun unelma jäi tauolle. Kuitenkin laskut piti maksaa ja ajauduin kaupan kassalle töihin.. ja jumiuduin sinne.Kun näiden mainos digituotteista tuli ig:ssä vastaan, tajusin, että tässähän voisi olla mulle vaihtoehto. Osallistuin liveen ja tajusin heti, että tässä voisi olla ratkaisu myös mulle: voisin yhdistää mun PT-osaamisen ja hyvinvointitaustan ja rakentaa siitä digituotteen / tuotteita.
Nyt tiedän, että mulla on oikea suunta, mahdollisuus tehdä liikunnasta työ uudella tavalla. Ja ennen kaikkea vapaus rakentaa tul
Yksin en olisi ikinä saanut tätä kasaan. Nyt tiedän, mitä pitää tehdä. Se fiilis, että ei tarvitse keksiä pyörää uudestaan yksin, vaan voi käyttää valmista toimivaa mallia, on antanut ihan uutta boostia tekemiseen.
Jos sulla on joku intohimo tai taito, esim. liikunta, ruoanlaitto, valmennus, käsityöt, hyvinvointi, musiikki, melkein mikä tahansa niin tästä Million Dollar Mentor-ohjelmasta saa kyllä todella selkeän mallin, miten sen voi muuttaa digituotteeksi. Jos tuntuu, että haluaisi vapautta, lisätuloa tai ihan vaan kokeilla jotain uutta, niin tää antaa siihen askelmerkit.
Ei tämä varmaan kaikille sovi, mutta ei myöskään ole mikään huijaus. Jotkut saa tästä hyötyä, jotkut ei niin kuin kaikessa muussakin valmennuksessa ja koulutuksessa.
Olen seurannut tätä juttua jo pitkään ja rehellisesti sanottuna olisin kyllä jo liittynyt mukaan, jos vaan olisi ollut varaa. En sano tätä katkeruuttani, vaan ihan realistisesti.. tällä hetkellä oma elämäntilanne on sellainen, että jokainen euro menee vuokraan, laskuihin ja ruokaan.Kun katsoo mainoksia ja kuuntelee muiden kokemuksia, niin kyllä siinä herää fiilis, että ehkä tämä olisi ollut juuri se polku, mitä itsekin kaipaan. Tuntuu vain vaikealta ottaa askel, kun tilillä ei ole ylimääräistä liikkumavaraa. Samalla kuitenkin vähän harmittaa, koska näen miten muut käyttää samaa mallia ja saa tuloksia.Ehkä vielä joskus pystyn itsekin lähtemään mukaan, mutta just nyt pitää tyytyä seuraamaan sivusta. Ja myönnän, että se herättää ristiriitaisia tunteita yhtä aikaa inspiroi ja ärsyttää, kun huomaa että mahdollisuus olisi olemassa, muttei itse ole vielä siinä kohdassa että voisi tarttua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä juttua jo pitkään ja rehellisesti sanottuna olisin kyllä jo liittynyt mukaan, jos vaan olisi ollut varaa. En sano tätä katkeruuttani, vaan ihan realistisesti.. tällä hetkellä oma elämäntilanne on sellainen, että jokainen euro menee vuokraan, laskuihin ja ruokaan.Kun katsoo mainoksia ja kuuntelee muiden kokemuksia, niin kyllä siinä herää fiilis, että ehkä tämä olisi ollut juuri se polku, mitä itsekin kaipaan. Tuntuu vain vaikealta ottaa askel, kun tilillä ei ole ylimääräistä liikkumavaraa. Samalla kuitenkin vähän harmittaa, koska näen miten muut käyttää samaa mallia ja saa tuloksia.Ehkä vielä joskus pystyn itsekin lähtemään mukaan, mutta just nyt pitää tyytyä seuraamaan sivusta. Ja myönnän, että se herättää ristiriitaisia tunteita yhtä aikaa inspiroi ja ärsyttää, kun huomaa että mahdollisuus olisi olemassa, muttei itse ole vielä siinä kohdassa että voisi tarttua siihen.
Mitäpä luulet kummat kokemukset ovat totuuden mukaisempia? Negatiiviset vai positiiviset? Herätys ja äly hoi!
Katso ylen dokkari (yle areena) "Helppoa rahaa?" Ja herää todellisuuteen.
Olkaa tarkkoina, pitäkää silmät auki ja rahahanat kiinni!
Levitetään tätä varoitusta, ettei enempää ihmisiä haksahda tällaiseen juksutukseen!
Hakusanat: Oman elämäni pomo, OEP, Million Dollar Mentor, MDM, Mestarikuvaajaksi 10 tunnissa, Sisäpiiri, MentorMind, pyramidihuijaus, menestyksen mindset, webinaari, Sami Matias, Victor Jansson, verkkokurssi, Sami ja Victor
Nythän noita positiivisia kommentteja/arvosteluita alkaa tulla kun sieniä sateella, kun MentorMind sisäpiiriläiset pääsevät vauhtiin ja lisää jengiä värvääntyy mukaan. Sisäpiiriläisille maksetaan affiliate markkinoinnista. Eli kun postaa somet ja blokit täyteen kivoja kommentteja niin massia tulee kun joku erehtyy linkin kautta ohjelman ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan rahasi sääsytyivät ja voit sikjoittaa ne johonkin oikeasti tuottavaan juttuun.
Vierailija kirjoitti:
Työkaluista vielä: ohjelmassa on paljon konkreettisia juttuja, kuten miten luodaan omat myyntisivut ja myyntikone, miten hyödyntää AI:ta arjessa ja työssä, miten rakentaa sähköpostilista ja miten saada asiakkaita. Eli ei pelkkää motivaat
Ollut myös itselle tosi positiivinen kokemus, vaikka vain pari viikkoa ollut mukana
Vierailija kirjoitti:
Minä pääsin tänään viimein liittymään! :) Katsotaan mitä tuo tullessaan
Näköjään heidän systeemi toimii.Sami Matias (@samimatias) laittanut Instagramiin, että mainontaan on käyttänyt tänä vuonna jo yli 200 000 €. Ei kai ne tuollaisia summia laittaisi, jos ei tulisi takaisin?
Haha, täällä taas luuserit kokoontuu.
Mieti nyt, aikuinen ihminen - sä vietät sun aikaa jossaki vauva.fissä. Ironisinta on se, että moni käyttää täällä enemmän aikaa muiden mollaamiseen kuin koskaan omien unelmien eteen. Jos käyttäisi saman energian uuden taidon opetteluun, yritysidean rakentamiseen tai edes lenkille lähtemiseen, elämä näyttäisi aika paljon erilaiselta.
Helppo huudella huijausta, kun istuu ruudun takana nimimerkin suojassa. Mutta se ei muuta faktaa: se aika on aina pois omasta elämästä. Lopulta tämä ketju on täydellinen esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun annetaan katkeruuden syödä tekeminen.
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt, aikuinen ihminen - sä vietät sun aikaa jossaki vauva.fissä. Ironisinta on se, että moni käyttää täällä enemmän aikaa muiden mollaamiseen kuin koskaan omien unelmien eteen. Jos käyttäisi saman energian uuden taidon opetteluun, yritysidean rakentamiseen tai edes lenkille lähtemiseen, elämä näyttäisi aika paljon erilaiselta.Helppo huudella huijausta, kun istuu ruudun takana nimimerkin suojassa. Mutta se ei muuta faktaa: se aika on aina pois omasta elämästä. Lopulta tämä ketju on täydellinen esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun annetaan katkeruuden syödä tekeminen.
Itse vietät aikaa vauva.fissä ja oikein käytät aikaasi kommentointiin. XD voivoi, kun olet katkera. Kun faktat puuttuu ja selitykset ontuu, muiden ihmisten haukkuminen on aina paras tapa puolustautua.
Vierailija kirjoitti:
Näköjään heidän systeemi toimii.Sami Matias (@samimatias) laittanut Instagramiin, että mainontaan on käyttänyt tänä vuonna jo yli 200 000 €. Ei kai ne tuollaisia summia laittaisi, jos ei tulisi takaisin?
Onhan se kieltämättä rohkeaa puhua näin suoraan rahasta, menestyksestä ja vapaudesta. Sitä arvostan, vaikka en ole ihan kaikesta samaa mieltä. Esim. minusta orjia ei nykyään ole
Vierailija kirjoitti:
Mieti nyt, aikuinen ihminen - sä vietät sun aikaa jossaki vauva.fissä. Ironisinta on se, että moni käyttää täällä enemmän aikaa muiden mollaamiseen kuin koskaan omien unelmien eteen. Jos käyttäisi saman energian uuden taidon opetteluun, yritysidean rakentamiseen tai edes lenkille lähtemiseen, elämä näyttäisi aika paljon erilaiselta.Helppo huudella huijausta, kun istuu ruudun takana nimimerkin suojassa. Mutta se ei muuta faktaa: se aika on aina pois omasta elämästä. Lopulta tämä ketju on täydellinen esimerkki siitä, mitä tapahtuu, kun annetaan katkeruuden syödä tekeminen.
xD