Sami & Victor Webinaari - oman elämäni pomo kokemuksia?
Katsoin eilen Webinaarin, lopussa paketin hinta olisi ollut 1499e, nyt hinta 2999e. Katsoiko Vauva palstalaiset eilen tätä webinaaria, jos joku katsoi niin kiinnostuitko paketista jota myivät?
Kommentit (432)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän kyllä senkin, että heidän tyylinsä saattaa provosoida joitakin, kun puhuvat orjatyöstä ja suoraan rahasta.
Saattaa
Eiköhän se ole provosoitumisen pääsyy, jos asiakkaat ei saanut vastinetta rahoillensa ja sitä mitä luvattiin.. Ja pitää vielä ruveta itse myymään kurssia.
Jos kerrotaan huonoja kokemuksia valmennuksesta, miten osallistujat ovat ärsyyntyneitä ja kateellisia? Hehän nimenomaan ovat olleet avoimia, yrittäneet ja antaneet mahdollisuuden. Eihän se heidän vika ole, jos tuote ei vastannutkaan luvattua.
Tuskin on sattumaa, jos useat ihmiset kertovat saman tarinan ja samoja kokemuksia.
Sen sijaan yhtään menestys tarinaa ei olla kuultu. Jos näitä olisi, ne jaettaisiin heti ensimmäisenä verkkosivuilla.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestä on ollut mielenkiintoista seurata, miten tällaiset ilmiöt herättävät keskustelua. Eihän tässä kyse ole vain Sami ja Victorista, vaan laajemmin siitä, että työn tekeminen ja ansaitseminen on muuttumassa. Kun joku puhuu avoimesti rahasta ja haastaa perinteistä ajattelua työstä, se osuu ymmärrettävästi helposti hermoon. Suomessa on totuttu siihen, että raha-asioista vaietaan ja tehdään nöyrästi työtunnit kaikki mikä poikkeaa siitä herättää herkästi meissä epäluuloa.
Mutta jos katsotaan faktoja, niin heidän tekemisensä toimii. Liikevaihtoa kertyy, ja ihmiset hakeutuvat mukaan. Se on selvä merkki, että kysyntää on. Samalla on selvää, että tyyli ärsyttää osaa porukasta, koska se rikkoo vanhaa kaavaa. Näin on ollut aina, kun uusia toimintatapoja on tullut osa näkee mahdollisuuden, osa pitää sitä uhkana.
Ihmiset etsivät nykyään enemmän vaihtoehtoja perinteiselle työmallille, ja tämä on joillekin yks
Tajuatko sä yhtään mitä puhut? liikevaihtoa tulee suurimmaksi osin affiliate markkinoinnista ja kun ihmisiä kusetetaan ostamaan harhaanjohtavalla markkinoinnilla. Pyramidihuijausta koko kuvio. On joo tosi ihailtavia faktoja, että homma toimii näin.
Vierailija kirjoitti:
Sen verran on pakko sanoa, että kovia poikia ovat myyntiä tekemään siitä pisteet kyllä, ja kyllähän ne osaamista osaa muillekin jakaa. Fakta on se, että heidän yritykset teki viime vuonna yli 800 000 euroa ja tänä vuonna omien sanojensa mukaan yli 1,5 miljoonaa. Ei tuollaisia lukuja tehdä sattumalta, vaan kyllä siinä pitää osata arvoa vaihtaa.
Tarvii osata mitään muuta kun harhaanjohtavaa markkinointia ja ihmisten kusettamista
Minulle tämä on ollut positiivinen kokemus. En väitä että kaikki olisi helppoa tai valmista paketissa, mutta jos on valmis tekemään itsekin töitä, niin kyllä tästä saa paljon irti. Tyyli voi provosoida, mutta sisältö on ollut aidosti hyödyllistä
Ja rehellisyyden nimissä sanottava, että olin itsekin aluksi aika skeptinen lähinnä juuri siksi, että mainokset oli niin suorasukaisia. Mutta kun menin liveen mukaan, huomasin että siellä oikeasti vastattiin kysymyksiin eikä mitään pimitetty. Ei se tietenkään toimi, jos odottaa että joku tekee kaiken puolesta, mutta jos ottaa työkalut käyttöön ja soveltaa omaan juttuun, niin kyllä tästä hyötyä saa.
Pointti ei kai ole luvata kaikille miljoonia, vaan näyttää malli ja antaa työkaluja. Sanovat reilusti, että jos tekee 0% työtä saa 0% tuloksia. Jokainen sitten rakentaa oman juttunsa toinen tähtää isommin, toinen hakee vaan lisätuloja tai vapautta aikatauluihin. Se mitä siitä saa, riippuu aika paljon siitä, mitä itse on valmis tekemään. Oon ollut tosi tyytyväinen, että lähdin mukaan, enkä ole ainoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka Sami?
Matias. Asuu somen perusteella ilmeisesti veneessä nykyisin, kun ei taida olla muuhun varaa
Oli ostanut tollasen matkaveneen joo ig:n perusteella, varmaan lainalla koska tuollaiset maksaa helposti yli 50 000 euroa
Vierailija kirjoitti:
Ja rehellisyyden nimissä sanottava, että olin itsekin aluksi aika skeptinen lähinnä juuri siksi, että mainokset oli niin suorasukaisia. Mutta kun menin liveen mukaan, huomasin että siellä oikeasti vastattiin kysymyksiin eikä mitään pimitetty. Ei se tietenkään toimi, jos odottaa että joku tekee kaiken puolesta, mutta jos ottaa työkalut käyttöön ja soveltaa omaan juttuun, niin kyllä tästä hyötyä saa.
Ai, että vastattiin kysymyksiin? Höpöhöpö! No ei kyllä vastattu tärkeisiin kysymyksiin kun itse olin mukana webinaarissa. Koitin mm. kysellä mitä AI työkaluja tulee mukana. Kierreltiin ja kaarreltiin kysymystä ja lopuksi vielä sanottiin, ettet tarvitse AI avatar työkalua ja että kaikki tarvittava oman kurssin tekemiseenrulee mukana. Kuitenkin se avatar työkalu on osana kurssin materiaaleja ja markkinointia.
Ja ottaa mitkä työkalut käyttöön? Yhtä tyhjän kanssa ne työkalut mitä saat käyttöösi. Markkinoivat kurssia huikeilla AI työkaluilla mutta jättävät kertomatta että ne kaikki pitää ostaa itse.
Tuo AI-Avatarhan oli bonuksena eikä pakollinen ja siihen kurssilla saa selkeät ohjeet miten voi ILMAISELLA luoda
Suomessa ollaan aina muutama vuosi jäljessä uusissa trendeissä. Verkkokaupat, some, kryptot kaikki tuli tänne hitaammin ja aina ensin epäilyn kautta. Nyt sama toistuu digituotteiden ja AI:n kanssa. Moni näkee tämän heti negatiivisena, koska se ei ole vielä tuttua. Mutta todennäköisesti muutaman vuoden päästä tästä puhutaan varmasti ihan eri sävyyn
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ollaan aina muutama vuosi jäljessä uusissa trendeissä. Verkkokaupat, some, kryptot kaikki tuli tänne hitaammin ja aina ensin epäilyn kautta. Nyt sama toistuu digituotteiden ja AI:n kanssa. Moni näkee tämän heti negatiivisena, koska se ei ole vielä tuttua. Mutta todennäköisesti muutaman vuoden päästä tästä puhutaan varmasti ihan eri sävyyn
Aivan totta. Jenkeissä tällaiset valmennukset ja digituotteet on olleet arkea jo pitkään. Hyvä, että pienessä Suomessaki näistä puhutaan.
Mun mielestä ihan hyvä muistaa myös se, että näillä on 100 % takuu. Harva valmennus lupaa sellaista. Se on aika kova statement ja kertoo, että nämä uskoo omaan ohjelmaansa. Jos tämä olisi pelkkää tyhjää puhetta, niin eihän takuuta voisi antaa.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ihan hyvä muistaa myös se, että näillä on 100 % takuu. Harva valmennus lupaa sellaista. Se on aika kova statement ja kertoo, että nämä uskoo omaan ohjelmaansa. Jos tämä olisi pelkkää tyhjää puhetta, niin eihän takuuta voisi antaa.
Niin on kyllä mahtava 100% takuu, mutta samalla sitoudut ohjelmaan niin pitkäksi aikaa kunnes saat myyntiä sijoittamansa summan verran. Aika kovat on ehdot! Ja jos olet 14 päivän ilmaisella kokeilujaksolla niin ostamalla tämän lisäpalvelun palveluehdot muuttuvat ja menetät 14 päivän kokeilujakson. Tästä ei tietenkään mainita missään eikä kerrota webinaarissa. Mielestäni tällainen polkee oikein kunnolla kuluttajan oikeuksia ja onko edes laillista?
Pakko sanoa tähän väliin, että olen itse ollut jo pidempään mukana Million Dollar Mentor -ohjelmassa ja seurannut koko hommaa vähän lähempää. Ei siellä kukaan väitä, että sinusta tulee miljonääri viikossa. Ohjelman voi käydä omaan tahtiin ja ei heidän tuotteitaan ole pakko myydä tai markkinoida kuten joku täällä väitti. Ihan ensimmäisenä viikkona käydään läpi ihan perusasioita: miten tunnistaa oma osaaminen ja mitä siitä voisi paketoida digituotteeksi.
Meillä on joka viikko livejä, jossa Sami ja Victor on läsnä opettamassa ja auttamassa. Mukana on tosi eri taustoista tulevia ihmisiä. Jotkut on yrittäjiä, jotka haluaa laajentaa bisnestä, toiset ihan tavallisia palkkatyöläisiä.
Työkaluista vielä: ohjelmassa on paljon konkreettisia juttuja, kuten miten luodaan omat myyntisivut ja myyntikone, miten hyödyntää AI:ta arjessa ja työssä, miten rakentaa sähköpostilista ja miten saada asiakkaita. Eli ei pelkkää motivaatiopuhetta, vaan ihan teknisiä steppejä. Samalla on myös oma yhteisö, jossa kysytään ja jaetaan kokemuksia. Minulle se yhteisö on se, mikä auttaa jaksamaan, kun sinne tulee päivittäin motivoivia postauksia ja vinkkejä.
Onko tämä kaikille? Ei tietenkään. Jos haluaa helppoja rahoja ilman työtä, pettyy varmasti. Jos taas on valmis opettelemaan ja tekemään, niin siihen saa kyllä selkeän rungon. Itse sain ensimmäiset maksavat asiakkaat tämän avulla kuukauden tekemisen jälkeen ja tajusin, että voisin oikeasti rakentaa jotain omaa.
Eli joo ulospäin tämä näyttää mainoksilta ja isoilta lupauksilta. Mutta sisällä kyse on paljon käytännöllisemmistä asioista: miten löytää oma juttu ja tehdä siitä digituote. Täällä Suomessa tämä on niin uutta, että se väistämättä jakaa ihmiset kahteen leiriin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on kyllä mahtava 100% takuu, mutta samalla sitoudut ohjelmaan niin pitkäksi aikaa kunnes saat myyntiä sijoittamansa summan verran. Aika kovat on ehdot! Ja jos olet 14 päivän ilmaisella kokeilujaksolla niin ostamalla tämän lisäpalvelun palveluehdot muuttuvat ja menetät 14 päivän kokeilujakson. Tästä ei tietenkään mainita missään eikä kerrota webinaarissa. Mielestäni tällainen polkee oikein kunnolla kuluttajan oikeuksia ja onko edes laillista?
Ja ei, ei näin. Ei siinä menetä 14vrk kokeilujaksoa, päinvastoin heillä uudet jäsenet ovat saaneet pidemmän kokeilujakson, jopa vuoden mittaisin premium-työkaluineen ilmaisella. Asiakasalueelle pääsee aina ilmaisella, kaikkiin tuotteisiin ilman rajoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Pakko sanoa tähän väliin, että olen itse ollut jo pidempään mukana Million Dollar Mentor -ohjelmassa ja seurannut koko hommaa vähän lähempää. Ei siellä kukaan väitä, että sinusta tulee miljonääri viikossa. Ohjelman voi käydä omaan tahtiin ja ei heidän tuotteitaan ole pakko myydä tai markkinoida kuten joku täällä väitti. Ihan ensimmäisenä viikkona käydään läpi ihan perusasioita: miten tunnistaa oma osaaminen ja mitä siitä voisi paketoida digituotteeksi.
Meillä on joka viikko livejä, jossa Sami ja Victor on läsnä opettamassa ja auttamassa. Mukana on tosi eri taustoista tulevia ihmisiä. Jotkut on yrittäjiä, jotka haluaa laajentaa bisnestä, toiset ihan tavallisia palkkatyöläisiä.
Työkaluista vielä: ohjelmassa on paljon konkreettisia juttuja, kuten miten luodaan omat myyntisivut ja myyntikone, miten hyödyntää AI:ta arjessa ja työssä, miten rakentaa sähköpostilista ja miten saada asiakkaita. Eli ei pelkkää motivaat
Oon myös mukana MDM-ohjelmassa. Syy mukaan hyppäämiseen oli, kun ei vain enää riittänyt intoa nykyiseen työhön ja osaamista olisi muuhunkin.
Opiskelin aiemmin personal traineriksi, ja liikunta on mun intohimo. Rakensin jo omaa valmennusuraa, mutta sit tuli korona ja koko homma pysähtyi seinään. Salit suljettiin, asiakkaat katosi ja mun unelma jäi tauolle. Kuitenkin laskut piti maksaa ja ajauduin kaupan kassalle töihin.. ja jumiuduin sinne.
Kun näiden mainos digituotteista tuli ig:ssä vastaan, tajusin, että tässähän voisi olla mulle vaihtoehto. Osallistuin liveen ja tajusin heti, että tässä voisi olla ratkaisu myös mulle: voisin yhdistää mun PT-osaamisen ja hyvinvointitaustan ja rakentaa siitä digituotteen / tuotteita.
Nyt tiedän, että mulla on oikea suunta, mahdollisuus tehdä liikunnasta työ uudella tavalla. Ja ennen kaikkea vapaus rakentaa tulevaisuus omilla ehdoilla.
Vierailijakirjoitti:
"Ja ei, ei näin. Ei siinä menetä 14vrk kokeilujaksoa, päinvastoin heillä uudet jäsenet ovat saaneet pidemmän kokeilujakson, jopa vuoden mittaisin premium-työkaluineen ilmaisella. Asiakasalueelle pääsee aina ilmaisella, kaikkiin tuotteisiin ilman rajoituksia."
Kyllä muuten heidän ehtojensa mukaan menettää 14 vrk kokeilujakson jos ostaa mdm ohjelman. Itse yritin perua jäsenyyttä kun totesin kokeilujakson aikana, että tämä ei anna minulle sitä mitä on luvattu. Lakimieheltä tuli vastaus että ei ole peruutusoikeutta. Ja mitähän nämä Premium työkalut mahtavat olla? Eipä kyllä sellaisia näkynyt.
Matias. Asuu somen perusteella ilmeisesti veneessä nykyisin, kun ei taida olla muuhun varaa