Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selvitä helvetillisestä jännityksestä ja ahdistuksesta ensitreffeille mennessä?

Vierailija
30.08.2024 |

Mulla on vihdoin viikonloppuna ensitreffit mukavalta vaikuttavan miehen kanssa. Olen tinderöinyt yli puoli vuotta ja nyt on ensimmäinen mies jonka haluan oikeasti tavata.

Mutta, kun päivä lähestyy alkaa nousta ihan oikea paniikki. Tuntuu että haluan perua koko homman, koska jännittää yksinkertaisesti niin paljon! 

Mikä jännittää? Pelkään että mies pettyy muhun. Sehän on tietysti täysin mahdollista, aika harvoin käsittääkseni treffeistä mikään ihana parisuhde saa alkunsa, vaan useammin ne on vaan ne yhdet treffit kun ei vaan jompaa kumpaa miellytä. Jännä että en ajattele ollenkaan sitä, että itse pettyisin, jos petyn niin sit petyn. 

Tiedän olevani kiva ja ihana kumppani, ihan kivan näköinen ja helposti lähestyttävä ym. Ja pitäisi osata ajatella että se "oikea" sit tykkää kyllä, ja muiden tykkäämisillä tai ei-tykkäämisillä ei pitäis olla mitään väliä. 

En tajua miks pelkään tuota noin paljon! 

Miten mun kannattaisi nyt koittaa kääntää näitä ajatuksiani? Kohta nimittäin on lähellä piste että perun treffit😢

Mies on tosi kivan oloinen ja ajatukset ja arvot ja huumori mätsää ihan hurjan hyvin! Plus hän näyttää ihanalta..!

Apua.

N39

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia en treffaile tuntemattomia. Pitää tutustua ensin ihan muissa olosuhteissa (töissä, opiskeluissa, harrastuksissa). Silloin ne pahimmat odotukset on molemmin puolin jo karisseet ja voi olla oma itsensä (vaikka oikeat trefit jännittäisikin).

No toihan oisi tietysti ideaali tilanne, mut eipä noissa ole kiinnostavia miehiä vastaan tullut..

Ohis

Vierailija
62/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bob Marley soimaan. Could you be loved yms. Tosissaan reggae voi auttaa lepposan olon löytämisessä. Oheen ei tarvita päihteitä, vaikka vois luulla, että samalla sitä ehdottelen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä nyt on pelottavia ja jännittäviä tilanteita. Jos niitä alkaa vältellä niin kohta pelottaa pelkkä ajatuskin ihmisistä. Pitää vain todeta itselleen että jaa, mua pelottaa, menen silti.

Vierailija
64/65 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ehkä vähän liikaa ladannut odotuksia ja sitä myötä myös paineita noihin treffeihin. Menkää vaikka kävelylle, se voi olla helpompaa kuin istuminen jossain kahvilassa tms. Ajattele niin että tuskin tuosta mitään tulee, kunhan nyt käyt vain katsomassa. Voi helpottaa omaa oloa ja noita ennakkopaineita. Jos ihan mahdottomaksi menee, niin ota beetasalpaaja. Jännitys ei katoa, mutta sitä ei näe ulospäin.

Beetasalpaaja on reseptilääke, ei niitä niin vain oteta.

Vierailija
65/65 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jännittäminen välttämättä haittaa, sehän kertoo vain että asia on tärkeä. Mä jännitin ihan pirusti nykyisen kumppanini tapaamista, ja ensitreffit olivat alkuun aika vaivautuneet kun hänkin jännitti ja kumpikin oli myös niin ihastuksissaan ettei meinannut saada sanaa suusta. Kummallakin oli kuitenkin halu jatkaa tutustumista, ei jännittäminen peittänyt sitä ihmistä jonka aisti olevan itselle sopiva. 

Nyt kun ajattelen, niin minusta tuo oli parempi ja aidompi lähtötilanne kuin se että molemmat olisivat olleet tottuneita ja rentoja deittailijoita, joilla mikään ei enää jännitä eikä muutenkaan tunnu missään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi