Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmi kun miehet ei pidä itsestään huolta

Vierailija
30.08.2024 |

Kielletty puheenaihe ja kohta poistetaan.

mutta monista miehistä näkee, että olisivat tosi komeita, jos vaan jaksaisivat lenkkeillä ja pitää itsensä hyvässä kunnossa.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, jotka ovat naimisissa tai joilla on tyttöystävä, eivät jaksa lenkkeillä, koska naisensa kieltävät heiltä oikean ruuan syömisen.

Tarjolla on vain kevyttä kasvisruokaa ilman eläinproteiinia ja maitotuotteetkin jotain feikkiä sekä siemenöljyjä. Ei kenenkään kroppa sellaisella ravinnolla voi hyvin.

Aikuinen mies on vapaa kokkaamaan itselleen sellaista ruokaa kuin haluaa. Turha syyttää omasta laiskuudesta kumppania.

Ei miehillä ole mitään päätösvaltaa keittiössä.

Vierailija
22/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse omat rahani, mieheni toivon hyvännäköisenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaapa tekin lähi-idästä tullut mies, ne pitävät itsestään huolta, tuoksuvat hyvälle ja omaavat paremmat hiusgeenitkin kaiken muun hyvän lisäksi.

Unohtakaa suomalaiset miehet, näyttäkööt karselta ja syrjäytykööt he suosiolla.

Vierailija
24/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on tapana, että sormus sormessa on useimmille yhtä kuin lupa lässähtää. Kovin harva ymmärtää, että samalla lässähtää kaikki se, miksi ne sormukset hankittiin.

Vierailija
25/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua oikein surettaa naisten lyllertäminen ja mahojen roikkuminen. Tosi moni olisi kaunis, kun laihduttaisi, mutta ei muuta kuin sohvalla rohmutaan sipsiä ja karkkia kuin siat.

Vierailija
26/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne miehet, jotka ovat naimisissa tai joilla on tyttöystävä, eivät jaksa lenkkeillä, koska naisensa kieltävät heiltä oikean ruuan syömisen.

Tarjolla on vain kevyttä kasvisruokaa ilman eläinproteiinia ja maitotuotteetkin jotain feikkiä sekä siemenöljyjä. Ei kenenkään kroppa sellaisella ravinnolla voi hyvin.

Aikuinen mies on vapaa kokkaamaan itselleen sellaista ruokaa kuin haluaa. Turha syyttää omasta laiskuudesta kumppania.

Miksei olisi? Meillä lasten ollessa pieniä eksä vei lapset aamulla hoitoon, minä hain ja koska työpäiväni loppui aikaisemmin kokkasin arki-illan illallisen siihen kun eksä tuli töistä. 

Vierailija
27/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottakaapa tekin lähi-idästä tullut mies, ne pitävät itsestään huolta, tuoksuvat hyvälle ja omaavat paremmat hiusgeenitkin kaiken muun hyvän lisäksi.

Unohtakaa suomalaiset miehet, näyttäkööt karselta ja syrjäytykööt he suosiolla.

Se on sitä kokoomuksen lobbaamaa tervettä kilpailua :)

Vierailija
28/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla ole kumppania

Vierailija
29/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkänä, komeana ja älykkäänä miehenä saa naisia myös dadbodylla. Miksi rehkiä turhaan.

Vierailija
30/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin totta. Mutta suomalaiset naiset. Ai etttä. Ne vasta ovatkin upeita. Persetrikoot, valtavat määrät tatuointeja, irtoripset, värjätty tukka... ai ai. Tyylikkyydessänn europpan huippua.

Vierailija
31/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tällä viikolla Ruotsissa ja Tanskassa ja voi pojat miten olin unohtanut kuinka kauniita naiset on Suomen ulkopuolella.

Vierailija
32/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:ta siis harmittaa läskit chadit. 

Vierailija
33/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin tällä viikolla Ruotsissa ja Tanskassa ja voi pojat miten olin unohtanut kuinka kauniita naiset on Suomen ulkopuolella.

Ehkä liikumme eri seuduilla, mutta itse en huomaa mitään ero Helsingin, Tukholman tai Kööpenhaminan naisissa. Talviaikaan pukeutumisessa jonkin verran eroa, koska sää voi olla tyystin erilainen.

Vierailija
34/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Meillä lasten ollessa pieniä eksä vei lapset aamulla hoitoon, minä hain ja koska työpäiväni loppui aikaisemmin kokkasin arki-illan illallisen siihen kun eksä tuli töistä. 

Ja siksi eksäsi sinut jättikin. Miehellä ei ole sijaa keittiössä!

Vierailija
35/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kas, kas, miehet eivät saa olla sellaisia kuin haluavat. Jos tämä kirjoitus olisi naisista, niin hirveä sota. Naiset voivat panna onlyfanssissa ja myydä itseään ja se kaikki on vain VOIMAANTUMISTA!!!

Miehet on pilalle hemmoteltuja kakaroita jotka on satojen vuosien ajan saaneet kaiken hopeatarjottimella eteen eikä mitään ole vaadittu ja sitten kun vähän vaaditaan niin heti hirveä huuto.

Älkää sitten pitäkö itsestänne huolta mutta älkää myöskään valittako jos ei löydy naisia tai että naiset tekee miten itse haluaa. Teidän pilallehemmottelunne on nyt ohi!

Olipa taas täydin harhaisen feministisian historiantulkintaa. Mielisairas vihaideologi.

Mitä 1700-luvun maaorjamiehelle kannettiin hopeatarjottimella? Tajuatko feministisika kuinka pihalla aatteesi on?

Vierailija
36/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä liikumme eri seuduilla, mutta itse en huomaa mitään ero Helsingin, Tukholman tai Kööpenhaminan naisissa. Talviaikaan pukeutumisessa jonkin verran eroa, koska sää voi olla tyystin erilainen.

Vitsailet varmaan? Jo pelkästään Helsingin ja Vantaan välillä on huikea ero. Vantaalla naiset näyttää seksikkäiltä, kun taas Helsingissä naiset on pukeutuneet jätelavoilta haettuihin kierrätysmateriaaleihin ja puolijoukkuetelttaan.

Vierailija
37/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimon hankkimista aineista.

Vierailija
38/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitänyt itsestäni huolta, mutta ei se ole silti mitään hyvää elämääni tuonut, edes naista.

Vierailija
39/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, aloitit tämän ketjun TAAS.

Vierailija
40/49 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulatin kessin kuntosaliharjoittelulla ja pyöräilyllä, mutta se ei auttanut enää kun ikää on 50v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan