IL : Ukkomiehillä on yksi toive mitä he eivät saa kotoa
Toisenlaista työtä
Aallotar Haapasaari löysi ensimmäisen alistujan Jodelista. Hän myy seksiä, ja on huomannut että erityisesti ukkomiehillä on yksi, toistuva toive. On jotain, mitä he eivät kotoa saa.
Hän piiskaa miehiä. Yhdessä vaiheessa hän luuli olevansa lesbo, muttei ollutkaan.
Mädätyksen tarjoaa Iltalehti
https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/73422eb5-e710-48e6-b177-fcda09de9766
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Mikseivät muka saa kotoa?
Eukot eivät halua alistaa ja piiskata ukkojaan.
Vierailija kirjoitti:
Suhteen kestäessä tarpeeksi kauan naiset eivät enää tee asioita joista eivät nauti.
Lapsuuden remmikuritusko aiheuttaa nämä perversiot?
Minä olen ehdottanut miehelle että voin piiskata hevospiiskalla mutta hän ei halua 😄
Aaaa. mä aattelin, että se on seksi.
Aallotar Haapasaari, alistaja. Voi nyt helvetin perse taas :D :D :D
Niin väsynyttä juttua. Ei saa sitä eikä tätä ja pyhähutsu tulee ja pelastaa.
Herra auta meitä. Seuraavaksi iltaläpyskä tarjoaa piiskavinkkejä parisuhteeseen, Miten hakkaat vaimoasi turvallisesti. Piiskaaminen voi vahvistaa parisuhdetta, kertoo seksuaaliterapeutti. Tutkimusten mukaan piiskatut ihmiset ovat naimisissa siihen asti, kunnes imaami sanoo, että läpyskät vastakkain, naurahtaa seksuaaliterapeutti runkkulomaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suhteen kestäessä tarpeeksi kauan naiset eivät enää tee asioita joista eivät nauti.
Jep, nainekin voi kokeilla kaikkea kerran, mutta jos ei ole kivaa, toista kertaa ei tarvita. Tämä on monelle miehelle hämmentävää.
Vierailija kirjoitti:
Niin väsynyttä juttua. Ei saa sitä eikä tätä ja pyhähutsu tulee ja pelastaa.
No nää parikymppiset aina luulee keksivänsä jotain uutta ja sit siitä väännetään uutista
Vierailija kirjoitti:
Aaaa. mä aattelin, että se on seksi.
Minä luulin että hyvä ruoka, kun sanotaan että tie miehen sydämeen vie vatsan kautta. No, yllätetääs rouvat se siippa viikonloppuna, ja kaivetaan mattopiiskat esiin!! =D
No meillä ukkomies saa kotona kyllä ihan mitä kehtaa pyytää, aika perinteisellä meiningillä tässä kuitenkin yleensä mennään
Minä voin oman ukon perseen ruoskia vaikka verille ihan ilmaiseksi ja haukkua maanrakoon. Jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä voin oman ukon perseen ruoskia vaikka verille ihan ilmaiseksi ja haukkua maanrakoon. Jos haluaa.
Eikös kaikki vaimot tee tuota jälkimmäistä?
On ollut rankka viime aikoina femceltoimittajilla Tinderissä. Jutuista sen huomaa.
Tunnistettavaa. Näkee selvästi kadulla, kuinka enemmistö ukkomiehistä haluaa piiskaa muttei saa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsuuden remmikuritusko aiheuttaa nämä perversiot?
Sen kun joku selittäisi, miksi remmi lapsena on niin kamala juttu, mutta aikuisena onkin kivaa saada remmiä?
Yhtä sairas naisten fantasia kuin ajatus että mies ei koskaan saisi naista. Kyllä saa ja on mistä valita. Piiskaaminen ei kiihota vähääkään. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep, nainekin voi kokeilla kaikkea kerran, mutta jos ei ole kivaa, toista kertaa ei tarvita. Tämä on monelle miehelle hämmentävää.
Ja naiset jäävät paitsi kakesta kivasta tämän takia kun eivät tajua että on asioita jotka tuntuvat paremmalta mitä useammin tätä asiaa tekee.