Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on pelko että olen tuhonnut maksani

Vierailija
30.08.2024 |

P-ALAT 13 , P -GT 43 ja Bilirubiini 5 ovat arvot olen alkoholisti ja nyt 3kk raittiina. Sairaanhoitaja sanoi, että kun labra-arvot ovat nuo niin maksani on kunnossa. En tiedä pelkään vaan ja ahdistun.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnossa ne on,ei muuta kuin kaljaa koneeseen

Vierailija
2/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne nyt kunnossa - ja jos olet ollut kolme viikkoa juomatta, se voi olla syy, miksi ne ovat kunnossa. Rasvamaksatasolta ne nimittäin vielä palautuvat tosi nopeasti, jopa kuukaudessa. Se on vasta kirroosi joka on peruuttamaton. Ne kuitenkin myös huononevat nopeasti ja tuurijuopolla etenevät sitten joka tuurilla pahemmiksi. En siis lähtisi juomaan lisää nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot nähtävästi tuhoutuneet. 

Vierailija
4/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ne nyt kunnossa - ja jos olet ollut kolme viikkoa juomatta, se voi olla syy, miksi ne ovat kunnossa. Rasvamaksatasolta ne nimittäin vielä palautuvat tosi nopeasti, jopa kuukaudessa. Se on vasta kirroosi joka on peruuttamaton. Ne kuitenkin myös huononevat nopeasti ja tuurijuopolla etenevät sitten joka tuurilla pahemmiksi. En siis lähtisi juomaan lisää nyt.

Olen ollut 3kk juomatta ja käytän tavoitteena on olla raitis alkoholisti. Koska olen niin väsynyt juomiseen. T: ap

Vierailija
5/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivot nähtävästi tuhoutuneet. 

Minulla on vaan ahdistus. T: ap

Vierailija
6/7 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut 3kk juomatta ja käytän tavoitteena on olla raitis alkoholisti. Koska olen niin väsynyt juomiseen. T: ap

Toivottavasti pysyt raittiina , huomannut että maailma näyttää valoisammalta kun ei juo vaikken mikään alkoholisti olekkaan vaan silloin tällöin punkkupullo.

Vierailija
7/7 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä paniikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi