Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joille oma koti tärkein?

Vierailija
30.08.2024 |

Teen etätöitä kotoa käsin ja vietän muutenkin paljon aikaa kotona. En juokse tapahtumissa, baareissa ym. 

Laina- ym kuluihin menee vähän enemmän rahaa eli halvemmallakin voisin asua. Mutta rakastan tätä taloani <3 

Ja haluan laittaa rahaa mieluummin mieluisaan kotiin kuin harrastuksiin, matkusteluun ym. Meinasin jossain vaiheessa laittaa taloni myyntiin ja muuttaa halvempaan asuntoon mutta onneksi tulin järkiini. Onneksi!!

Onko muilla ihana koti jossa aina niin hyvä olla? Ja haluatte mieluiten laittaa rahaa kotiin? :)

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koti on ollut oma jo niin kauan, ettei lainaa ole. Harrastamme paljon matkailua, mutta kotiin on mukava palata. Olemme tehneet remontteja, jotka pienentävät asumiskulut minimiin.

Kunhan ei ota laskuun remonttien hintoja..

Ei remontit ilmaisia ole, mutta niistä saa täydet kotitalousvähennykset. Remontteihin ei ole otettu lainaa ja ne tienaavat itsensä.

Saatat kuolla ennen kuin ne remontit on kuoletettu. 

Vierailija
22/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole matkustellut 15 vuoteen. Oma koti tärkeintä.

Niin, kehuskeleehan jotkut tyhmyydelläänkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina viihtynyt hyvin kotona enkä tajua, miksi siitä pitää aina olla aukomassa päätään. Matkustelen kyllä jonkin verran, mutta parhaiten palaudun ja rentoudun ihan kotona puuhastelemalla. Entäs sitten?

Puuhastelu epäilemättä kuvaa hyvin sinun elämääsi 😆🤣

Vierailija
24/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina viihtynyt hyvin kotona enkä tajua, miksi siitä pitää aina olla aukomassa päätään. Matkustelen kyllä jonkin verran, mutta parhaiten palaudun ja rentoudun ihan kotona puuhastelemalla. Entäs sitten?

Puuhastelu epäilemättä kuvaa hyvin sinun elämääsi 😆🤣

Okei, mitenkäs se sinun napaasi kutittaa? Mitä minun sitten pitäisi tehdä?

Vierailija
25/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle kotini on maailman paras paikka. En viihdy missään yhtä hyvin, kuin omassa talossani. Aina kun palaan reissusta tai vaikka vain juhlista kotiin, tunnen suurta onnellisuutta jo kääntyessäni pihatielle. Mieluiten vietänkin aikaa kotona, ja laitan taloon ja asumiseen suurimman osan tuloistani. Koen tämän suureksi etuoikeudeksi, en rasitteeksi tai elämää kaventavaksi tekijäksi. 

Ihana kommentti! Ja kyllä, tämä on todellakin etuoikeus eikä rasite tai elämää kaventava tekijä. Hienosti sanottu!

En ymmärrä täällä näitä negatiivisia kommentteja. Mitä ihmettä?? Jos joku viihtyy kotona ja rakastaa kotiaan ja satsaa siihen rahallusesti, miten siinä voi olla mitään huonoa?

Ap

Vierailija
26/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on koti minulle tärkeä, mutta ei se tärkein ole. Oma perhe ja ystävät ovat tärkeämpiä. Olen pyrkinyt tekemään kodista viihtyisän ja kauniin niissä puitteissa, missä se on mahdollista, jotta koko perhe viihtyy siellä. Kodissa ei kaikki läheskään ole sellaista, kuin haluaisin, esim. lattioista osa on rumia ja kylppärikään ei ole kovin viihtyisä. Remontin tarvetta siis olisi, mutta olen laittanut ne rahat perheen matkailuun. En usko, että olisin tyytyväinen ihan priimakodissani, jos en olisi laittanut rahaa lapsiin, matkailuun ja harrastuksiin jne. 

Vierailija
27/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana vuokrakoti, mutta en koskaan ehdi olla täällä (nyt lomapäivä) :D Oon joka ikinen arkipäivä töissä/työmatkalla yli kellon ympäri, ni tuun kotiin vaan käytännössä tekemään iltapalaa ja nukkumaan. Koti on turvasatama ja siksi en ikinä koskaan milloinkaan aio tehdä etätöitä kotona. Niitä en kotiin tuo. Ovat toki keskimääräistä selvästi rankempia juttuja, niin sekin jo puoltaa asiaa. Koti on mulle hyggeilypaikka jossa saan olla piilossa kaikelta suorittamiselta ja pahalta maailmalta.

N32, intovertti

Vierailija
28/28 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on! Molemmat, Suomessa ja ulkomailla olevat talot.

Ei ne silti estä mua elämästä 4 seinän ulkopuolella! Harrastamasta, matkustelemasta tai tapaamasta ystäviä.

Ravintoloista ja bilettämisestä en ole ollut kiinnostunut sen jälkeen kun täytin 19v. Työn puolesta vain pakosta joutunut olemaan mukana. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan