Aaaaaaak! Rokki kuulostaa naurettavalle :O
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tunnet olevasi liian vanha rokkaamaan, niin sitten olet.
Ei vaan päinvastoin.
En tunne olevani niin vanha, kuin mitä rokkia kuuntelevat nykyään ovat.
En halua enää lukeutua siihen porukkaan. Sillä se porukka on jo vanhaa. Kun katsoo minkäikäiset fanittaa rokkia, niin se tekee rokista mielikuvan "vanhojen ukkojen musiikista". Kun mä olin nuori, niin esim humppa tai tango oli vanhojen ukkojen musiikkia. Nyt vanhat viis-kuuskymppiset harmaaohimoiset kaljamahat kuuntelee rokkia, ja koska mielikuva (minulla) on tämä, on rokin vetovoima tippunut ihan tosi paljon.
Joo, kyllähän se rock ehti kuolemaan ennen esittäjiänsä. Valitettavasti ei tilalle tullut muuta kuin suurteollisuutta ja toisaalta ikuiseen tuntemattomuuteen tuomittuja harrastaja-artisteja.
Sääliksi käy nykynuoria!
Bachia
Mariah Carey
%3D%3DHair musikaalissa naurattaa tämä pelokas mies joka joutui sotaan ja hippi-ideologia. Elokuvana en tykkää mutta tämä kappale ja Easy to be hard laulajat upeita.
Rock soi loppuun asti. Ja kuoppajaisilla jälkeläiset toivottavasti soittaa Dropkick Murphysin Wish you were heren ja ottaa päälle viskihuikan. Tai myös Going out in Style käy, jos haluavat vähän hilpeämpää menoa.
Too old to rock'n'roll, too young to die!
Vierailija kirjoitti:
Hair musikaalissa naurattaa tämä pelokas mies joka joutui sotaan ja hippi-ideologia. Elokuvana en tykkää mutta tämä kappale ja Easy to be hard laulajat upeita.
Helvetin hyvä elokuva ja MIKÄÄN SIINÄ EI NAURATA, tollo.
Tekkno on kanssa 50 vuotiaiden musaa. Ei ole helppoa olla nykynuori; jäljelle jää vain nenähonotus ja paskat biisit :D