Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies järjestää meillä päivien tietokoneturnauksia kavereilleen, eikä kysy mielipidettäni

Vierailija
29.08.2024 |

Käyn vuorotöissä ja usein viikonloppunakin töitä.. ;(  Koko kolmio vallattu noina aikoina kun on tietokoneturnauksia. Sipsejä lattialla, jarrutusjäljet pöntössä, kaljatölkkejä lavuaarissa ja kovaa ääntä.. Miten saisin miehen ymmärtämään että en halua tätä!!!

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas suomiakoilla on toksinen asenne miehen harrastuksia kohtaan.

Ainoat sallitut harrastukset ovat ikearomujen kokoaminen, seinien maalaaminen ja vessanpöntön tukkeutumisesta johtuvat huoltotoimenpiteet.

Vierailija
62/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh hee, taas palstan tyhmin porukka meni retkuun.

Aloitus o  trolli.

Tottakai se oli trolli, ja raivopäisestä yksitotisesta ylä- ja alapeukutuksesta palstan vasemmisto-wannabefeministi-mammat sukupuolesta riippumatta syö taas kerran syotin koukkuineen, siimoineen, kohoineen ja puolet vavastakin vielä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein lanit. Seuraavaksi varmaan pihalla mopomiitti😂🤣

Vierailija
64/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni yhteisessä kodissa pitää olla yhteiset pelisäännöt ja molempien pitää varmistaa toisen aikataulut, ennen kuin kutsutaan vieraita.

Onhan tuo absurdia näin rauhallisessa kodissa asuvan kolmekymppisen korvaan, että kutsutaan kavereita PÄIVIKSI kylään kysymättä talon toiselta asukkaalta.

Sinun kannattaa ottaa asia nyt puheeksi jämäkästi, mutta ei riehuen, että jatkossa aina sovitte yhdessä ennen kuin kaverit laukkaa paikalle. Kannattaa kuitenkin joustaa myös miehelle, eli antaa kavereiden tulla pelaamaan välillä vaikka lauantai-illan ajaksi? Ettei nyt toista pakota lopettamaan 'harrastusta' kokonaan, vaan nimenomaan sovitte yhdessä milloin teidän kodissa sopii näitä laneja järkätä ..

Ios tyyppi
65/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä, tilaa siivoja kotiin ja lani porukka kustantaa sen kokonaisuudessaan mukisematta tai siivoavat kämpän joka kerta. 

Tee tämä myös selväksi sun miehelle ja hän kertoo sun ehdot muille. 

Pyydät myös tila vuokrat takautuvasti. Tulee tuosta myös yllättäviä kuluja, joita monet eivät edes tajua. Ota niistä pelikoneista ja netti laitteista virtajohdot irti ja anna ne takaisin kuukauden päästä. Jos tulee sanomista etsi oma asunto. 

itse olen siis mies ja en katselisi moista menoa omassa kodissa. Tosin kaikki jotka mut tuntee niin tietävät, ettei mun hermot kestä tuota. 

Turha mussututtaa kirjoitus virheistä, mulla on vaikea lukihäiriö🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi