Mies järjestää meillä päivien tietokoneturnauksia kavereilleen, eikä kysy mielipidettäni
Käyn vuorotöissä ja usein viikonloppunakin töitä.. ;( Koko kolmio vallattu noina aikoina kun on tietokoneturnauksia. Sipsejä lattialla, jarrutusjäljet pöntössä, kaljatölkkejä lavuaarissa ja kovaa ääntä.. Miten saisin miehen ymmärtämään että en halua tätä!!!
Kommentit (65)
Tässäkin tarinassa kiteytyy, kuinka paljon järkevämpää on pitää omat asunnot, niin ei tarvitse siivota toisten jälkiä ja toinen saa möykätä kavereiden kanssa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Tässäkin tarinassa kiteytyy, kuinka paljon järkevämpää on pitää omat asunnot, niin ei tarvitse siivota toisten jälkiä ja toinen saa möykätä kavereiden kanssa rauhassa.
Toisaalta se yhteisasuminenkin onnistuu jos molemmat osapuolet ovat toisensa huomioonottavia ja järkeviä aikuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas suomiakoilla on toksinen asenne miehen harrastuksia kohtaan.
onneksi on meitäkin jotka antavat miehen harrastaa mitä haluaa. Samat säännöt molemmille.
Kuinka monta yötä olet ollut nukkumatta, kun pitää käydä töissäkin. Harrastukset hoidetaan niin, että muut voivat elää normaalia elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parisuhde on vapaaehtoinen ja kumppaninkin saa ihan itse valita.
Olipa kylmä vastaus ap:lle. Ihan kun tosta vaa voit valkata ketä haluat ja tehdä mitä lystää.
Ooteko koskaan kulunut kehityksestä, kommunikoinnista ja rakkaudesta?
Kyllä ollaan, mutta tuo tilanne on sellainen, että korjasuta on ihan turha odottaa. AP ja mies ovat niin eri linjoilla. En ole ikinä ymmärtänyt miksi ihmiset haluavat pysyä noin eri arvoilla olevan ihmisen kanssa parisuhteessa. Mies haluaa pitää lanejaan ja ap ei niitä kestä. Pitääkö miehen luopua huvituksistaan ap:n vuoksi? Ei ole terve pohja parisuhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Ja tuossa suhteessa mies on päättänyt, ettei nainen ole tärkeä.
Mutta ap haluaa väkisin kuitenkin pysyä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sillä naisellakin silti olla oma tärkeä roolinsa kokonaiskuviossa.
Olen kahden pelaajamiehen kanssa ollut parisuhteessa. Toinen kävi töissä ja toinen oli melko lailla työtön. Ei enää ikinä.
Valitettavasti erehdyin kummankin kanssa asumaan yhdessä ja se oli yhtä helvettiä. Vaikka miehillä oli oma huone pelaamiseen niin se yötä myöten möykkääminen kuulokkeet päässä kuului toiselle puolelle kämppää makkariin asti.
Ei auttanut keskustelut eikä mitkään sopimiset. Oli todella kiva herätä ajamaan pitkää työmatkaa kun olit herännyt moneen kertaan sanomaan aikuiselle ihmiselle, että nyt se turpa kiinni että täällä saa nukuttua. Siinä ei auttanut korvatulpatkaan. Ihmettelen etteivät naapurit koskaan valittaneet. Ilmeisesti liian hyvä asuntojen välinen äänieristys, asunnon sisällä kuului kyllä kaikki läpi.
Elokuun huonoin trolli. Oli tämä ap:n aloitus.
Olet ap tyhmä kusipää. Lapsikin kykenisi laatimaan paremman trollin.
Häpeä tyhmyttäsi!
Ap on pösilö. Ylintä kastia tuossa lajissa.
Heh hee, taas palstan tyhmin porukka meni retkuun.
Aloitus o trolli.
Mää oon nainen ja osallistun itsekin laneille monta kertaa vuodessa. Tosin eipä niitä mun pienessä kaksiossa järjestettäisikään, niin luonnollisesti se on musta vaan kiva harrastus siinä vaiheessa.
mutta symppaan aloittajaa, olishan se ihan eri asia jos ois paljon tilaa tai vaikka okt, jossa on kellaritilantällaiselle lanittelulle.
Musta on aika selvää, että teidän elämäntavat on aika erilaiset. Jos mies haluaa tätä harrastaa ja sinä et sitä kotiisi halua, niin joko lanit järkätään muualla tai niille etsitään muu tila - ei kukaan voi kumppaniaan huomioimatta näitä järkätä, se on vaan itsekästä sikailua sellainen. Yhteinen koti jos on niin yhteiset pelisäännöt ja niin, että molemmilla on mukavaa kotonaan.
N31
Vierailija kirjoitti:
Ja/tai hankkia sellainen tyttö-/poikakaveri, jonka kanssa on samoilla aaltopituuksilla. Nyt ovat kynnysmatto ja Jonne kohdanneet, ja asia ei selvästikään toimi.
Ilmoitat ettei käy. Varsinkin jos yhteinen koti niin eipä tuon pitäisi olla ongelma.
Itse varmaan änkeäisin mukaan ja soittelisin iltaisin omaa musaani ja höpöttäisin tyttöjen juttuja ja muuta häiritsevää. Aika äkkiä lanit siirtyisi varmaan toiseen osoitteeseen. Mutta ap järjestä kostoksi prinsessapyjamabileet....Tottakai omassa kodissa saa käydä kavereita, mutta tässä selvästikään ei mies kunniota yhtään ap:n vapaa-aikaa ja yksityisyyttä enää...Nämä asiat sovitaan yhdessä, jos yhdessä asutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lanit jäi sinne ysärille
On niitä edelleen
Melko monta pelaajaa tunnen ja kukaan ole raahannut konettaan yhtään minnekkään vuosiin. Peliläppäreillä ei kukaan pelaile.
Online ja kaikilla jo gigan yhteydet niin mitä sitä virittelemään jotain kytkimiä yms.
Ihan hyvin voi vielä lanittaa paikan päälläkin. On kiva nähdä joskus kasvotusten kavereita
Vierailija kirjoitti:
Jos mies ei saa elää kotonaan, sanoisin, että on aika vaihtaa naista.
Eiköhän se eläminen tarkoita, että otetaan molemmin puolin toinen huomioon. Jos toisen pitää nukkua työpäivän takia, niin eiköhän silloin olla vähän hiljempaa. Ja voi myös korjata jälkensä. Mutta käsitinkö oikein, että kaikki tyypit tunkee sinne kolmioon? Miksei ne pelaa omissa kodeissaan? Netissä se peli tapahtuu. Vai onko joku pleikkari juttu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei se saisi tehdä kotonaan mitä haluaa? Vai pitäisikö vaan latsella Paratiisihotellia? Pelaavat miehet, hommatkaa nörtti nainen ja nauttikaa! Me lanitamme yhdessä ja erikseen, taitaa minun pelitunnit olla kovemmat.
Koska siellä asuu toinenkin ihminen. Siksi. Hyvin yksinkertaista.
Jos olet töissä niin miksei mies saisi tehdä asunnossaan mitä tahtoo sen ajan?
Vai voiko miehesi määräillä vastaavasti sinun tekemisiäsi silloin kun se on töissä ja sinä vapaalla kotona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sillä naisellakin silti olla oma tärkeä roolinsa kokonaiskuviossa.
Ja mikähän se mahtaa olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta se yhteisasuminenkin onnistuu jos molemmat osapuolet ovat toisensa huomioonottavia ja järkeviä aikuisia.
Se huomioonottaminen pitää sisällään senkin ettei koiteta pitää partneria täyskontrollissa silloinkin kun ollaan erillään esim. eri työvuorojen vuoksi. Vai meneekö tää huomioonottaminen vain yhteen suuntaan teidän suhteessa? Kannattaa varautua eroon jos noin on. Ei tuo tule kestämään.
Koska siellä asuu toinenkin ihminen. Siksi. Hyvin yksinkertaista.