Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies järjestää meillä päivien tietokoneturnauksia kavereilleen, eikä kysy mielipidettäni

Vierailija
29.08.2024 |

Käyn vuorotöissä ja usein viikonloppunakin töitä.. ;(  Koko kolmio vallattu noina aikoina kun on tietokoneturnauksia. Sipsejä lattialla, jarrutusjäljet pöntössä, kaljatölkkejä lavuaarissa ja kovaa ääntä.. Miten saisin miehen ymmärtämään että en halua tätä!!!

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lanit jäi sinne ysärille

On niitä edelleen

Melko monta pelaajaa tunnen ja kukaan ole raahannut konettaan yhtään minnekkään vuosiin. Peliläppäreillä ei kukaan pelaile.

Online ja kaikilla jo gigan yhteydet niin mitä sitä virittelemään jotain kytkimiä yms.

Siitä voisi päätellä aloituksen olevan lorua.

Vierailija
22/65 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei saa elää kotonaan, sanoisin, että on aika vaihtaa naista.

Jos nainen ei saa elää kotonaan, sanoisin, että on aika vaihtaa miestä.

Mies saa elää kotonaan niin kuin haluaa, kun asuu yksin. Kun asuu jonkun toisen kanssa, silloin on se toinen otettava huomioon. Se on yhtä lailla hänen kotinsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas suomiakoilla on toksinen asenne miehen harrastuksia kohtaan.

Toksista on meluaminen ja sotkeminen. Mahtaako mies siivota vieraidensa jäljet?

Vierailija
24/65 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas suomiakoilla on toksinen asenne miehen harrastuksia kohtaan.

onneksi on meitäkin jotka antavat miehen harrastaa mitä haluaa. Samat säännöt molemmille. 

Vierailija
25/65 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli nyt miehellä ei saisi olla harrastuksia ja kavereita.

Suomalaiset naiset ovat narsisteja.

Vierailija
26/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen käytös on epäreilua

Vierailija
27/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettaa millaisia mieslapsia jotkut naiset on valmiit hyysäämään. Mitä se mies antaa sulle silloin kun ei pelaa kavereidensa kanssa? Onko muuten hyvä puoliso? Ottaako sun tarpeet huomioon? 

Vierailija
28/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliriippuvaiset pikkupojat ja iki-inkkelit triggeröityy kilvan ketjussa. 

Pelit on parisuhteen tuho, valitettavasti. Sama kuin alkoholi. Yhtä lailla riippuvuus monille. Monille ei sopis ollenkaan, kun ei pysy sillä tasolla, ettei haittais muuta elämää.

Aloittajan kannattaa etsiä mies, jolla terveemmät tavat harrastaa.

Vierailija
29/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano niille kavereille, että onko ihan pakko aina tulla teille pelamaan. Ehkä joku fiksu sitten ymmärtää järjestää muuallakin niitä pelejä. 

Vierailija
30/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama, ollut jo useamman kerran täällä eli ap on joku jekkulipoju :) 

Vierailija
31/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä tavoin olet miehen kanssa puhunut asiasta?

Olen sanonut että en halua että meillä melutaan ja pelataan päiviä

Ja mitä itse teet? Kiljut ja hihittelet omien kavereidesi kanssa? Ala vetää että mies saa kunnon kumppanin eikä tuollaista kitisevää vinkuvaa pillunpidikettä

Mikä on lanittavalle miehelle kunnon kumppani? Kerro minullekin!

Vierailija
32/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota seuraavaksi seesteinen setämies, niin vältyt kakaroiden toilailuilta.

Vierailija
33/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on vapaaehtoinen ja kumppaninkin saa ihan itse valita.

Niin. Ja tuossa suhteessa mies on päättänyt, ettei nainen ole tärkeä.

Ystävyys on löysää pillua tärkeämpää 👌🏼

Tyttöjen välinen ystävyys on löysää mikromunaa tärkeämpää.

Vierailija
34/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katsoisi tuollaista miestä sekuntiakaan. Pariskunnan yhteinen koti ei ole peliluola sillä välin kun puoliso on VUOROtöissä.

Vierailija
35/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko vaihtoon. Ei tuo ole mitään koti- ja parisuhde-elämää.

Itse meinasin muuttaa pois kun mies pelasi 2-3 tuntia iltaisin konsolilla ja oli puheyhteydessä kavereihin. Olin hulluuden partaalla, kun joka päivä jouduin olemaan osana katkonaista puhelinkeskustelua jota en kuitenkaan kuullut kokonaisuudessaan. Ei sillä että olisi kiinnostanut, mutta omaan äidinkieleen kiinnittää huomiota vaikka yrittäisi keskittyä muuhun.

Ammu, siellä on snaipperi! Ei sinne, se on aidan takana! Niin, ja kuulitko mitä Pena jutteli viikonloppuna harkoissa? Joo, se aikoo muuttaa sen tyttöystävän luok-TAKANA, TAKANA AMMUTAAN-niin se aikoo muuttaa siis yhteen sen Riinan kanssa, joo, aika kiva että niin hyvin menee nykyään-Risto ammuttiin! Petteri, suojaa Kallea kun se menee tuonne auton taakse--

Ja sitä rataa. Mies ei ollut itse tajunnut miten hermoja raastavaa se on. Ymmärsi yskän kerrasta ja siirtyi pelaamaan toiseen huoneeseen. Rajoitti myös peliaikaansa jotta yhteistäkin aikaa jää iltaisin. Enää ei pelaa edes joka ilta.

Tuollaisia laneja nyt ei jaksa kukaan, vielä jos miehet porsastelevat oikein kunnolla teillä ollessaan eikä sinulta kysytä onko ajankohta sopiva.

Vierailija
36/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuossa tilanteessa on ehkä 3 kohtalaisen hyvää vaihtoehtoa:

1) ap keskustelee miehensä kanssa ja sopivat kavereiden kutsumiseen yhteiset säännöt, joita kumpikin noudattaa

2) on mahdollista asua erillään, vaikka olisi parisuhteessa. Esimerkiksi itse tiedän useamman pariskunnan, joilla tämä ratkaisu toimii todella hyvin, kun vuorokausi-/viikkorytmit ovat erilaisia.  Tiedän jopa naapureina asuvan pariskunnan, jolloin toinen on lähes jatkuvasti toisen luona, nukkuminen vain osuu vuorotöiden vuoksi eri aikoihin ja siksi kaksi asuntoa.

3) ap ottaa eron. Tämä vain siinä tapauksessa,  ettei mies halua sopia omien kavereiden kutsumisen pelisääntöjä ja noudattaa niitä tai asia erillään parisuhteessa.

Vierailija
37/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miehet täälläkin valittavat ettei löydy naista? Kun ei ole naista, niin voi rauhassa kutsua kaverit juomaan kaljaa ja pelaamaan ottamatta ketään muuta huomioon. Jos se on se, mitä haluatte niin olkaa onnellisia, väistitte luodin.

Vierailija
38/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei se saisi tehdä kotonaan mitä haluaa? Vai pitäisikö vaan latsella Paratiisihotellia? Pelaavat miehet, hommatkaa nörtti nainen ja nauttikaa! Me lanitamme yhdessä ja erikseen, taitaa minun pelitunnit olla kovemmat.

Vierailija
39/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä tulisin vuorotöistä väsyneenä kotiini rentoutumaan niin tuo olis helvetti.

Jos mä tapaan omia kavereitani, niin sopisin kyllä miehen kanssa siitä etukäteen ja mentäisiin sit johonki baariin tms. Nyt kuulostaa siltä, että nuo lanit kestää tunteja eikä niistä ole sovittu etukäteen.

Toivottavasti ei ole totta tuo juttu.

Vierailija
40/65 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhde on vapaaehtoinen ja kumppaninkin saa ihan itse valita.

Olipa kylmä vastaus ap:lle.  Ihan kun tosta vaa voit valkata ketä haluat ja tehdä mitä lystää.

Ooteko koskaan kulunut kehityksestä, kommunikoinnista ja rakkaudesta? 

Ap:n puoliso ei arvosta häntä ollenkaan. Eihän noin voi toimia yhteisessä kodissa. Olisi kyllä äkkiä entinen puoliso.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi