Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herkutellemme huomen aamiaisella 3lla erinlaisella leikkele kattauksella myös mUslia ja tuoretta hedelmiä esillä

Vierailija
29.08.2024 |

Luomu youkhurt ja boy senmarjoja kiivi quava hillo ja neljän viljonpaahto leipää

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

👍 Täydellistä. 

Vierailija
2/10 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mtäs sitten...onko sensaatio uutinen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa ihanalle olen kade

Vierailija
4/10 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko myös tuoreita raakkuja

Vierailija
5/10 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt vaikka opettelisit kirjoittamaan oikein ensin?

Vierailija
6/10 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko myös tuoreita raakkuja

tarkoitat varmaan oystereita?

Vierailija
7/10 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on joka aamu parhaista kahvipavuista jauhettua kahvia, samppanjasta ja tuorepuristetusta appelsiinimehusta tehdyt Mimosat, luomujogurttia tuoreilla marjoilla, leipomosta ostettua tuoretta leipää paria eri laatua,  naudanpaistileikkelettä, hanhenmaksapateeta,  tuoreita hedelmiä, luomukananmunia keitettyinä, kolmea eri tuorepuristettua mehua, pekonia, smootheja, perunapaistosta, lihapullia, karjalanpiirakoita ja munavoita, croissanteja ja appelsiinimarmeladia. 

Minulla ei ole miestä, mutta yksi rakastaja on, sekä vaimo. Olen biseksuaali nainen. Maksan itse kaiken, sillä olen perijätär.  Vaimoni on supermalli ja rakastajani on filmitähti.

Lapsia meillä ei ole. On vain kolme koiraa ja yksi kissa sekä neljä hevosta. 

Asun ranskalaisessa linnassa. Aamiainen tarjoillaan aina eteläpäädyn salongissa jossa on myös viehättävä pieni parveke josta on näkymä merelle. 

Vierailija
8/10 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂😂

Vierailija
9/10 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette aina ollut elegantti perhe ap. En saanut jouluateriaa, joten jättäisittekö minulle 6tta eri karpaatsiota kotiin vietäväksi? Psyk.sh.

Vierailija
10/10 |
08.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuullostaa ihanalle olen kade

Hänellä on toimitusjohtajamies, eli ovat ns. parempaa väkeä, eivätkä mitään rahvaan edustajia. Oli ihanaa rakastella rouvaa heidän suurella terassillaan viime kesänä Kotler ja sipuliteemakkarakarpaatsiota napostellen. Psyk.sh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän