Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kai kukaan ole korkannut jo näin aikaisin?:O

Vierailija
09.02.2007 |

Ihmetyttää, että täällä on jo tähän aikaan päivästä mitä lasissa-gallup. Ei kai kukaan aloita tähän aikaan päivästä nauttimaan alkoholipitoisia. Vai alkaako? Onko täällä paljonkin sellaisia " hyviä kotiäippiä" , jotka aloittavat perjantaina jo päiväsaikaan siiderin tai oluen tissuttelun ja sitten on kiva hoidella lapsia ja kotihommia pikku tinassa? Onpa sitten kiva miehen tulla töistä kotiin, kun siellä kökkii lasten kanssa mamma silmät harittaen ja pahalle haisten:/ Välillä tuntuu, että monen kotiäidin viikon kohokohta on perjantain " rentoutuminen" , jota odotetaan kieli pitkällä jo alkuviikosta saakka. Ja sitten ollaan niin kohtuukäyttäjiä niin kohtuukäyttäjiä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä joskus on kiva korkata heti aamusta uudestaan kun on edellisillan höyryt päällä tai krapula uhkaa :) Mikäs sen mukavampaa kuin tehdä aamupalat ym toimet ja ottaa välillä naukku pari kylmästä siideristä ja sitten lähteä päivemmällä vaikka lähiravintolaan perheen kera krapula pizzalle ja nauttia vielä pari olutta siinä samalla kun syö. Ja lapsille tietty jälkkäriksi jäätelöä, niin avot on mukava reissu.

Mutta kukin tyylillään, eiköhän kohta tule eriäviä mielipiteitä (´-´)

Vierailija
2/8 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perjantain kunniaksi *wink*

Siideri on hyvää, eikä mulla yksi siideri vaikuta kyllä suuntaan eikä toiseen... lapset ovat koulussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illemmalla lähdetään sit anoppilaan

Vierailija
4/8 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen raskaana ja menen yöksi töihin..vesi linja.. joku muka dokaa jo????

Vierailija
5/8 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi korkannut joskus 3 vuotta sitten...

Vierailija
6/8 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä sitten jos olisi? Ei se nautittu alkoholimäärä yhtään sen vähemmän haitallista tai haitatonta ole riippuen siitä, mihin aikaan vuorokaudesta sen juo.

Sinä voisit ap perjantain kunniaksi vähän löysätä nutturaa...

Vierailija
7/8 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasista voi juoda toki muitakin juomia kuin alkoholipitoisia! Tiesitkö sitä?

Vierailija
8/8 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vielä opiskelija, mulla saattaisi olla vaikka vapaapäivä ja jotain alkoholia lasissa. Tai ei, istuisin varmaan jossain pubissa ystävien kanssa;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän