Miksi kutsutaan sitä kun erotaan ja lähdetään heti uuden miehen kelkkaan?
Niin kuin Sanna Marin ja Minja Koskela.
Mikä niissä niin niitä vetää ja kiehtoo miehissä?
Kommentit (24)
Vaihtamista parempaan. Itsekin tein sen. Vaihdoin parempaan. Erosin toki ensin ja uusi suhde tuli sitten mutta ulkopuolisten silmin sillä ei taida olla merkitystä.
Riikka Purra ja lapsia yhdelle jos toiselle miehelle.
Jotenkin eri nimellä kun mies vaihtaa lennosta toiseen naiseen vai oliko Sanna-hullulla ap:lla taas erityisesti Sanna mielessä?
Varmaan eroksi ja uuden löytämiseksi, emmä tiiä mitä sä haet takaa.
Vierailija kirjoitti:
Kelkkailuksi
Kelkkailiko Jussi Hallaaho kun perheen isänä kävi vieraissa 8 vuotta ja siitti syrjähyppylapsen. 😁😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Sarjaseurustelu.
Tarkoitatko Jussi Hallaahoa...
Vierailija kirjoitti:
Silloin vaihdetaan lennosta.
Tai läpsystä vaihto (mieti mielikuvaa kohtaavista miehistä, he iskevät high fiven eli läpsäyttävät kätensä yhteen ja nainen vaihtuu samalla).
No itsekin tein näin. En kyllä muista enää vanhan suhteen loppuajoista paljoakaan, koska mieleni koitti unohtaa kaiken mitä koin. Puoliso oli alistava, nälvi, teki mielen mukaan itse mitä halusi. Lopulta alkoi rajoittaa ystävieni kanssa olemista. Muistan ikuisesti viimeisen uuden vuoden yhdessä. Olin ahdistunut ja peloissani. Poikaystävä sanoi, että minä en voi juoda enkä lähteä minnekään juhlimaan. Kutsuin äitini meille viettämään uutta vuotta, ettei mun vain tarvitsisi olla hänen kanssaan kaksin.
Hän myös seurasi minua. Jos lähdin kauppaan tai ystäväni luokse, hän lähti perään seuraamaan, että varmasti näin teen. Tässä käytöksessä jännää oli se, että hän itse petti minua. Kerran olin kertonut meneväni tätini luokse kahville. Sinnekin hän tuli oven taa pimpottamaan ja kertoi, että tuli hakemaan minua kotiin. Tätini oli imarreltu, kuinka söpöä tämä käytös oli... Vaan ei minusta.
Välttelin häntä, sanoin, että otan eron. Tämähän ei hänelle käynyt. Kuitenkin lähdin ja tapasin miehen jonka kanssa olen edelleen.
Oli todella raskasta aikaa, koska kaikki ei päättynyt vielä tähänkään exän toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtamista parempaan. Itsekin tein sen. Vaihdoin parempaan. Erosin toki ensin ja uusi suhde tuli sitten mutta ulkopuolisten silmin sillä ei taida olla merkitystä.
No ei ole merkitystä juurikaan. Eksällesi ehkä ihan hiukan, mutta käytännössä puhuisin pettämisen aste-eroista jos puolisolle ei käytännössä anneta edes mahdollisuutta.
Sitä kutsutaan ketjuttamiseksi ja on lailla kielletty koska jos voidaan osoittaa jatkuva miehentarve niin pitää vakinaistaa. Tuota kyllä yritetään kiertää Monilla eri verukkeilla.
Olen vaihtanut paskan uuteen aika pian,kun se oikea tuli elämään..En ole tilivelvollinen moukille ja fiksut eivät puutu .
Vierailija kirjoitti:
Kun oli mennyt jo pidempään puolison siitä tietämättä huonosti...
Eikä kerro siitä puolisolle eikä halua työskennellä yhteisen sävelen löytymiseksi koska se olisi liiallinen kompromissi eikä kumpikaan saisi sitten itseään toteuttaa. Nyt kuitenkin toinen saa jos löysi vaikka rikkaan tai paremman näköisen tai koulutetumman. Ja tietty paremman. Kunnes...
Kun oli mennyt jo pidempään puolison siitä tietämättä huonosti...