Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta tuntia nukut keskimäärin / kuinka paljon unta tarvitsisit?

Vierailija
29.08.2024 |

Itsellä 7h tulee nukuttua arkena mutta ilman häiriötekijöitä (työ yms) tulee nukuttua jopa 11h

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6

Vierailija
22/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti tuppaan heräämään samaan aikaan, vaikka menisin satunnaisesti joskus myöhemmin nukkumaan. 6 tuntia riitti minulle pitkään. Nyt on terveysongelmia ollut muutama kuukausi ja olen voinut nukkua jopa 8 tuntia ja olla silti hiukan alavireinen herättyäni. Päiväunet otan joka päivä. Ennen niissäkin riitti puolisen tuntia. Nyt voin nukahdella montakin kertaa illassa tai nukkua kauankin kerralla. Ja silti taas uni tulee illalla. Sain kesäkuussa jonkun flunssan ja vatsavaivan, meni haju- ja makuiaistikin muutamaksi päiväksi, enkä ole ihan normaaliin kuntoon tullut sen jälkeen. Olen miettinyt, että oliskohan voinut olla koronaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

4+2/8

Vierailija
24/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6h ja senkin pätkissä. Kärsin unettomuudesta ja olen todella väsynyt. 

Vierailija
25/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsen vähintään 7 h. Mieluummin 8 h. Kai nukunkin jotain niiden välillä.

Vierailija
26/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tuntia on sopiva. Oon kyllä ihan jotenkin hiton väsynyt nykyään aina. Herään joka yö vähintään kerran ja uudelleen nukahtamiseen menee minuutti tai kolme tuntia. Kai se rassaa. Uniapnea on ja hoito siihen, en osaa enää edes nukkua ilman cpap- laitetta. Yöheräily on perseestä, onneks oon eläkkeellä, niin voin nukkua milloin huvittaa tai olla nukkumatta, mutta mieluusti nukkuisin 7 tuntia putkeen, niin tuntis itsensä ihmiseksi. Nukahtamislääkkeet auttaisi, mutta maksa-arvot pamahtaa heti kattoon ja saatan myös nukkua liikaa, jolloin tulee takuuvarmasti migreeni. Ollapa nuori.

Vierailija
27/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun 9-10 tuntia.

Vierailija
28/28 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena 7, vkloppuna 9. Tarvitsen 9. Lomallakin nukuin aina 9 tuntia.