Saksalainen Lidl on laadukkaampi kuin suomen kaupat
suomalainen ruoka on paskaa, kyllä Saksassa osataan tehdä laadukkaampaa ruokaa, ja varsinkin Italiassa ai että.
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LIDL= Saattaa sisältää listeriaa, enterobakteeria, salmonellaa tai virheellisistä pakattuja tuotteita.
Hometoksiineja, katkenneita kylmäketjuja, 40% enemmän sokeria.
Samoja ongelmia on sekä s että k ketjussa.
On se totta ja moni Prisman tuote on nykyään kuraa, kun on Coopin myötä laatu kaikessa tasaisen huonoa.
Lidlistä tykkään ostaa vissyjä, limua, pesuaineita ja WC paperia.
Tottumiskysymys. Nyt on niin paljon ollut kaikenlaista ongelmaa ruoan laadun kanssa, että en vaan luota niihin tuotteisiin. Maistuvat sitten pahemmilta.
Paistopiste on OK.
Herr Schwarz vaatii, koska leipä on Saksan "kansallisruoka".
Mistä muualta saat brezeleitä ? Currywurstia ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Väite on totta. Lidl hinta/laatu on parempi!
Siellä on halpaa naudanlihaa. Se vain pitää paistaa pilalle että on turvallista syötäväksi.
Mitään lihoja en voi kyseisestä paikasta syödä.
Oikein mistään Suomesta ei saa kunnon pihvilihaa tiskiltä. Leikkeleetkin kaikki samaa vakuumi snellmannin jaskakikinkkupskaa.
Mistään ei saa kunnollista Schwarzwald-, Serrano- tai proscuittokinkkua, choriszoa yms. Vain jäätävää pjaskaa tarjolla.
Mene kauppahalliin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saataspa tänne Edeka ja Rewe.
Rewestä ei mitään muistikuvaa, eroaako jotenkin esim Lidl/Aldi? Sinänsä varmaan täällä ei kaikkiin ketjuihin asiakkaita riittäis, että eipä niitä tänne tule. Onhan toi Lidlkin monelle niin kauheen pelottava ulkomaanjuttu.
Sen jälkeen kun olin ensimmäisen kerran Berliinissä käynyt, taisi olla vuosi 2014, siirryin Lidlin asiakkaaksi. Berliini avasi silmäni.
Mä taas olen joskus tuota aiemmin Hampurissa tutustunut Aldiin ja Rossmanniin esimerkiksi, Rossmannilla kävin paljon ostoksilla.
Uskallatko syödä ulkomaalaista makkaraa? (Lidlin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rewestä ei mitään muistikuvaa, eroaako jotenkin esim Lidl/Aldi? Sinänsä varmaan täällä ei kaikkiin ketjuihin asiakkaita riittäis, että eipä niitä tänne tule. Onhan toi Lidlkin monelle niin kauheen pelottava ulkomaanjuttu.
Sen jälkeen kun olin ensimmäisen kerran Berliinissä käynyt, taisi olla vuosi 2014, siirryin Lidlin asiakkaaksi. Berliini avasi silmäni.
Mä taas olen joskus tuota aiemmin Hampurissa tutustunut Aldiin ja Rossmanniin esimerkiksi, Rossmannilla kävin paljon ostoksilla.
Se parempi Rossmann on nimeltään DM.
Vierailija kirjoitti:
Esim Alpenfest-päivillä on tarjolla hyviä makkaroita, uskaltaa todellakin syödä.
Vierailija kirjoitti:
Bratwurst on suosikkini. Citymarketkin myy vaan hinta on huima !
Lidlin kokonaiset tuoreet broilerit maistuu kalalta. Luulin ensin että yksittäistapaus mutta ihan jokainen jonka ostin maistuu kalanrehulta.
Enpä osta enää. Muissa kaupoissa maistuu siltä miltä pitääkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
LIDL= Saattaa sisältää listeriaa, enterobakteeria, salmonellaa tai virheellisistä pakattuja tuotteita.
On se totta ja moni Prisman tuote on nykyään kuraa, kun on Coopin myötä laatu kaikessa tasaisen huonoa.
Tottumiskysymys. Nyt on niin paljon ollut kaikenlaista ongelmaa ruoan laadun kanssa, että en vaan luota niihin tuotteisiin. Maistuvat sitten pahemmilta.
Selvitäpä mistä Coop tuotteet tulevat, eri Euroopan maista !
Jos oikein tarkasti luet, niin nimenomaan sanon, että Coop on paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä!
Se ehta Fleischwurst saattaa yllättää, kun se onkin tehty ihan aikuisten oikeasta lihasta. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvitäpä mistä Coop tuotteet tulevat, eri Euro
Jos yhtään markkinataloutta ymmärrät, suurilla hankinnoilla painetaan hintoja alas ! Halvin ei ole yhtäkuin huonoin !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat kaksi eri ketjua.
Prisma mielestäni teki virheen kun poisti hyvät Rainbow tuotteet, heikensi laatua ainakin. Feta on nykyään pahaa, Coop salaattijuusto öljyssä, syömäkelvotonta.
Nyt on pakko ostaa kalliimpaa tuotetta, makunystyrät pakottaa.
Nämä Coopit varmaan on just sitä kuraa mitä Lidl myy myös.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään markkinataloutta ymmärrät, suurilla hankinnoilla painetaan hintoja alas ! Halvin ei ole yhtäkuin huonoin !
Jos yhtään markkinataloutta ymmärrät, niin huomaat, että Suomen vähittäiskauppa on kaukana terveestä markkinataloudesta.
Aloitetaanko vaikka S ja K ryhmien hallitustan EX-poliitikoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim Alpenfest-päivillä on tarjolla hyviä makkaroita, uskaltaa todellakin syödä.
Leberkäse eli vuokamakkara, voi myös pakastaa. Paista vuokamakkara, rösti ja kananmuna, = loistoateria ! Jos haluat vielä oluen, kippaa König.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat kaksi eri ketjua.
Niin on mutta toinen on halpis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leberkäse eli vuokamakkara, voi myös pakastaa. Paista vuokamakkara, rösti ja kananmuna, = loistoateria ! Jos haluat vielä oluen, kippaa König.
Tarkoitat varmaan köpi, mutta mieluummin kuitenkin stubi.
Vierailija kirjoitti:
Lidlin kokonaiset tuoreet broilerit maistuu kalalta. Luulin ensin että yksittäistapaus mutta ihan jokainen jonka ostin maistuu kalanrehulta.
Enpä osta enää. Muissa kaupoissa maistuu siltä miltä pitääkin.
Minä lopetin kotimaisten luomukananmunien oston kun tuli ilmi että näille kanoille syötetään kalajauhoa !
Vierailija kirjoitti:
Prisma mielestäni teki virheen kun poisti hyvät Rainbow tuotteet, heikensi laatua ainakin. Feta on nykyään pahaa, Coop salaattijuusto öljyssä, syömäkelvotonta.
Nyt on pakko ostaa kalliimpaa tuotetta, makunystyrät pakottaa.
Nämä Coopit varmaan on just sitä kuraa mitä Lidl myy myös.
Varmaan ei ole !
Jep!
Eli mikä ei eurooppalaisille kelpaa lähetetään duopolilandiaan, jossa on pakko kelvata. :D