Miten Jani Mäkelä on päässyt niin merkittävään asemaan Suomen politiikassa?
Kommentit (84)
Viiltävän terävän älynsä ansiosta.
No tossa puolueessa kaikki on mahdollista.
Kansa innostui äänestämään perussuomalaisia.
Hän on persujen älymystöä.
Älä minulta kysy, mitä ne häntäkin tyhmemmät persut on.
Janin upeat, dynaamiset ja ajanmukaiset verkkosivut löytyy janimakela.fi
Takuulla itse tehty TIEDON entisen trademonin (kirjoitusasu Mäkelän) kaikella ammattitaidolla.
Ihmettelen samaa mm. Iiris Suomelasta tai Fatima Diarrasta.
Mäkelä on huippupoliitikko verrattuna useimpiim demareiden ja vihreiden naisiin.
Valehtelee kirkkain silmin ja persut uskoo.
Samaa vois kysyä kaikista nyt istuvista ministereistä.
Minä olen ihan samaa mieltä Mäkelän kanssa siitä, mitä rasismi tarkoittaa: Mäkelän mukaan rasismissa on kyse siitä, että ihminen asetetaan alempiarvoiseen asemaan ihonvärinsä, taustansa tai vastaavan seikan perusteella.
Ja äänestän sdp:tä, en ökypuolueita.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen samaa mm. Iiris Suomelasta tai Fatima Diarrasta.
Minä ihmettelen näitä sekä kaikkia ministereitä. Mäkelää en niin kovasti, vaikken persu olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Otti poskeen mestarilta?
Persuhullu taas pohtimassa Halliksen seksielämää.
Vierailija kirjoitti:
Mäkelä on huippupoliitikko verrattuna useimpiim demareiden ja vihreiden naisiin.
Ainut huippu sillä idioottimaisuus
Vierailija kirjoitti:
Perustele.
Jani änkyttää pahasti, pää pyörii, ei osaa kuin muutaman fraasin, joita toistelee: "Suu kiinni palkkarenki" on mun lemppari, kun Jani-parka ei tajua olevansa meillä töissä.
Substanssiosaaminen olematon, toistelee Sergei Lavrovin propagandaväitteitä omina ideoinaan 😂
Jani Mäkelä on Perussuomlaisten muotovalio ja standardi johon muita verrataan. Mäkelää tulisi säilyttää valolta suojattuna kellariin lukittuha ja ottaa vain harvoin esiin kuten esim. metrin standardi BIPM instituutissa.
Tälläiset Puppa persumoukat sitä vosua äänestää....🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otti poskeen mestarilta?
Persuhullu taas pohtimassa Halliksen seksielämää.
No hänellä sitä ehkä on, mutta kuka teki Janin tyttäret?
Silmiin kun katsoo, niin tapetti näkyy.