Mies vaikuttaa kunnolliselta (intialainen), mutta vähän sellaista turhanpäiväistä viestiä laittelee. Haluaa tavata eikä mitenkään yritä sitä
Estellä. Välimatkaa meillä on yli tunti. Mutta vähän tuskastuttaa, kun aina kun vastaan hänelle, alkaa sellainen small talk-jauhaminen, jota en jaksaisi yhtään.
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Ihan voin infota teitä että erittäin monet suomalaiset miehet haluavat minua ja minut. En tiedä mistä helvetistä revitte tuon etten kelpaa :'D todella säälittävää.
Pariutuminen on riskienhallintaa. Muista ainakin ehkäisy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan voin infota teitä että erittäin monet suomalaiset miehet haluavat minua ja minut. En tiedä mistä helvetistä revitte tuon etten kelpaa :'D todella säälittävää.
Looser
Niin mikä on looser? 😂 Jos tarkoitat sanaa LOSER jota et edes osaa kirjoittaa oikein, niin mikähän v..u tekee ihmisestä luuserin, jos ei tapaile ihmisiä joista ei ole kiinnostunut? :D
"Hänhän tulee Suomeen koska on kastijärjestelmässä alhaalla ja köyhä. Miettisin kaksi kertaa. Kulttuuri ei lähde ihmisestä muuttamalla."
Täällä yksi, jolla intialainen mies. Olen it-alan firmassa, ja 13 vuotta sitten työn merkeissä tavannut. Mies oli opiskellut yliopistotutkinnon Englannissa, ja sitten tullut töihin Suomeen. Ei todellakaan mitenkään järin vanhoillinen mies missään asiassa. Esim. on agnostikko, ei usko horoskooppeihin (niihin usko on yleistä Intiassa, moni ei tee mitään isoja päätöksiä ilman astrologinsa vahvistusta), uskoo miehen ja naisen tasa-arvoon avioliitossa, on innokas Pohjoismaisen hyvinvointiyhteiskunnan ja demokratian kannattaja, kun on itse kotimaassaan nähnyt mitä se on kun ei ole minkään sortin yhteiskunnan tukiverkkoja ja köyhät näkee nälkää.
Siellä miehen vanhemmilla kun käydään, niin siellä on kyllä länsimaisella naisella vähän joskus kärsivällisyyden koetusta. Esim. miehen äiti on sitä mieltä, että naiset passaa miehiä suorastaan kuin palvelijat, ja sukuun naituna naisena minun täytyy myös tehdä sitä kun siellä ollaan. Siis klo 6 alkaa yhdessä anopin kanssa aamiaisen valmistelu, ja tietysti miniälle täytyy vähän näyttää kaapin paikkaa kun ei osaa täysin kaikkia paikallisia tapoja ja ruokia. Mutta olen ottanut vaan siltä kannalta, että viikon tai pari nyt roikkuu vaikka löysässä hirressä, kestetään nyt vaan kärsivällisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No siitä että joudut tyytymään ulkomaalaiseen ja vielä sellaiseen jonka tavat tuskastuttavat sinua kuten kirjoitit.
Joudun tyytymään ulkomaalaiseen😂😂 Siis etkö ihan oikeasti TAJUA että haluan ulkomaalaisen miehen? Etkö ihan oikeasti tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti. Ovat kaikki ahdistelijoita. Olen 4-kymppinen nainen ja olin Turun seudulla avantosaunalla uimapuvussa saunomassa ja siellä oli 3 intialaista yliopisto-opiskelijaa. Tulivat molemmille puolille ihoon kiinni istumaan saunassa ja aloittivat ahdistelun. Ihan hirveetä porukkaa. Eivät kunnioita naisia pätkääkään.
Samanlainen kokemus urheiluvälinekaupassa, tuli ihoon kiinni, vaikka minulla oli lapsikin mukana. Kiertäisin kaukaa. Epärehelliseksi sanovat itseäänkin.
On totta että sellaisiakin on, ja Intiassahan on maailman eniten näitä kaiken maailman kammottavia joukkoraiskauksia. Se ei silti tarkoita, että jokainen intialainen mies on mätämuna ja inhottava ahdistelija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiiiiii. Hitto niiden aksentti, kun enkkua puhuvat 🤣🤣🤣
Ööö. Voin paljastaa sinulle, että edes kaikki suomalaiset eivät puhu rallienglantia. En minäkään. Päinvastoin lausun erittäin hyvin.
Päättele pointtini siitä, en jaksa kirjoittaa enempää.
No, mikä on on sanojen list ja least ääntämisellä? Suomalaisille ei tätäkään äännettä opeteta koulussa. Kaikki i:t on vaan sama äänne suomalaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö. Voin paljastaa sinulle, että edes kaikki suomalaiset eivät puhu rallienglantia. En minäkään. Päinvastoin lausun erittäin hyvin.
Se jenkkienglannin vääntäminen you know its like you know like like EI ole kunnollista ääntämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Et taida häneen olla kauhean ihastunut, jos et välitä hänen kanssaan edes small talkata. Itsekin olen hyvin hiljainen ja introvertti, mutta jos olen johonkin ihastunut, niin alussa on kyllä mielellään aina tilaisuuden tullen höpötellyt miehen kanssa."
No en minä ole häntä tavannut enkä kuullut edes ääntä. En ihastu kuvaan ja tekstiin. Ihmettelen myös tuota ihme naureskelua intialaisille. Ovat usein sivistyneitä ja kouluttautuneita. Ei joku Jakomäen elämänkoululainenkaan edusta suomalaisia, niin ei joku koominen intialainen aksentteineen edusta koko Intiaa.
Ylipäätään olen huomannut keskustelupalstoilla tosi vahvat ennakkoluulot ulkomaalaisia kohtaan. Suhtautuminen on lähes kammoavaa. Kyllä olutta kittaava kouluja välttelevä suomalainen mies kelpaa, mutta kouluttautunut ulkomaalainen ei, koska hän on ulkomaalainen. Kyllä minulla on tietyt asiat joita
Et ole nähtävästi ikinä ollut yökerhossa kun sinne tulee jenkki/aussimiehiä? 🤣
Tupakoivat ketjussa, huonot hampaat ja tuberkuloosi.
Ei voi paljon alemmas enää vajota. No somali olisi vieläkin pahempi. Bobs and vegana!
Vierailija kirjoitti:
Naiset!
-Jos olette oleet ulkomaalaisten kanssa suhteessa ja aiotte nyt suhdetta suomalaismiehen kanssa, niin KERTOKAA SITTEN MEILLE MIEHILLE KANSSA, ETTÄ EXINÄ ON INTIALAISTA JA IRAKILAISTA, SOMALIA YMS, NIIN TIEDÄMME RANKATA TEIDÄT POIS HETI ALUSSA!
-Kukaan itseään kunnioittava suomalaisnainen ole minkään intianotuksen tai somaliraiskaajan kanssa.
No ihan varmasti kerronkin, koska minäkin haluan raakata noin ahdasmieliset ja xenofoobiset ja suorastaan rasisistiset miehet pois kuvioista.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa intialaisessa? 🤦🏻
Paskovat kadulle, syövät paskaa, ahdistelevat ja joukkorapetttavat ja repivät kappaleiksi naisia, yleinen väkivaltaisuus, keskimääräinen ÄO 76, dumppaavat ydinjätteet vesistöihin, syövät antibiootteja huvin vuoksi, haisevat hieltä, koska eivät osaa peseytyä (näille peseytyminen on niskan ja kainaloiden pyyhkiminen nihkeällä pesurätillä), hikoilevat kurkumaa ja hajupihkaa, puhuvat vammais esti englantia, ovat rasvaisia ja pyyleviä jopa normaalipainossa ja rumia epämuodostumineen, ovat luonteeltaan epärehellisiä pyrkyreitä, uskovat olevansa luomakunnan huipulla, vaikka 2/3 väestöstä paskoo edelleen kadulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset!
-Jos olette oleet ulkomaalaisten kanssa suhteessa ja aiotte nyt suhdetta suomalaismiehen kanssa, niin KERTOKAA SITTEN MEILLE MIEHILLE KANSSA, ETTÄ EXINÄ ON INTIALAISTA JA IRAKILAISTA, SOMALIA YMS, NIIN TIEDÄMME RANKATA TEIDÄT POIS HETI ALUSSA!
-Kukaan itseään kunnioittava suomalaisnainen ole minkään intianotuksen tai somaliraiskaajan kanssa.
No ihan varmasti kerronkin, koska minäkin haluan raakata noin ahdasmieliset ja xenofoobiset ja suorastaan rasisistiset miehet pois kuvioista.
Sinä raakkasit jo valkoihoiset pois aikaisemmin, eli olet rasisti.
Tuosta kehkeytyy vielä vuosisadan rakkaustarina. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa intialaisessa? 🤦🏻
Paskovat kadulle, syövät paskaa, ahdistelevat ja joukkorapetttavat ja repivät kappaleiksi naisia, yleinen väkivaltaisuus, keskimääräinen ÄO 76, dumppaavat ydinjätteet vesistöihin, syövät antibiootteja huvin vuoksi, haisevat hieltä, koska eivät osaa peseytyä (näille peseytyminen on niskan ja kainaloiden pyyhkiminen nihkeällä pesurätillä), hikoilevat kurkumaa ja hajupihkaa, puhuvat vammais esti englantia, ovat rasvaisia ja pyyleviä jopa normaalipainossa ja rumia epämuodostumineen, ovat luonteeltaan epärehellisiä pyrkyreitä, uskovat olevansa luomakunnan huipulla, vaikka 2/3 väestöstä paskoo edelleen kadulle.
Suurin osa länsimaissa olevissa intialaisista on IT-alan työntekijöitä. Meidänkin toimistossa on noin 10 kpl. Ihan asiallisia ovat, toisin kuin monet suomalaiset työntekijät. Ulkomuoto ei tee vaikutusta, mutten muutenkaan syö kuormasta ja ovat melkein kaikki naimisissa, omanmaalaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se jenkkienglannin vääntäminen you know its like you know like like EI ole kunnollista ääntämistä.
Mihin hemmettiin tuokin taas liittyy?
Suojaa vaaleat villamattosi ulosteelta :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmettelen syvästi sitä miten joidenkin ymmärrykseen ei mene niin simppeli asia kuin että: suomalaiset miehet haluavat minua. Minä en heitä, enää.
MIKÄ tuossa on se liian vaikea osuus ymmärrettäväksi? 🙄🙄
Ei ne sua halua, ne joita sinä haluat, vedät puoleesi puliukkoja ja narkkareita, tai peräkammarin ylipainoisia, kukaan itseään kunnioittava suomalaismies ala minkään intilaisten entisen polkupyörän kumppaniksi!
Intialainen, huono hygienia, eivät arvosta naisia, hyi helv*tti!
Oksetat minua miehenä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ihmettelen syvästi sitä miten joidenkin ymmärrykseen ei mene niin simppeli asia kuin että: suomalaiset miehet haluavat minua. Minä en heitä, enää.
MIKÄ tuossa on se liian vaikea osuus ymmärrettäväksi? 🙄🙄
Ei ne sua halua, ne joita sinä haluat, vedät puoleesi puliukkoja ja narkkareita, tai peräkammarin ylipainoisia, kukaan itseään kunnioittava suomalaismies ala minkään intilaisten entisen polkupyörän kumppaniksi!
Intialainen, huono hygienia, eivät arvosta naisia, hyi helv*tti!
Oksetat minua miehenä!
Sun oksennuksista ei kukaan välitä. Yrjöä keskenäsi.
Siiderivalaalle saanti huonoa, ei onnistunut muissa väestöryhmissä, nyt vuorossa intilaiset :D
Looser