Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vaikuttaa kunnolliselta (intialainen), mutta vähän sellaista turhanpäiväistä viestiä laittelee. Haluaa tavata eikä mitenkään yritä sitä

Vierailija
29.08.2024 |

Estellä. Välimatkaa meillä on yli tunti. Mutta vähän tuskastuttaa, kun aina kun vastaan hänelle, alkaa sellainen small talk-jauhaminen, jota en jaksaisi yhtään.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojaa vaaleat villamattosi ulosteelta :)

Eikö intialaiset ole sisäsiistejä?

Vierailija
42/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälainen nainen tapailee intialaista 🤢🤮

Av-mamma. Tapailevat myös lähi itäläisiä, afrikkalaisia ja muita roskatason miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
44/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Välimatkaa yli tunti... ja työssä tai opiskelija... ihanaa, ja jutteleekin... mulle kävisi. Olis omaa aikaa ja kuitenkin seuraa. 

Tietty sit muustakin riippuu miten edetä.

Hyvät käytöstavat oltava, eli ei naista halventavia kommentteja.

Itseäkin muunmaan komistukset lähestyneet mutta olen ajatellut sen olevan vitsi... 

Harvoin synkkaa kenenkään kanssa.

Sinulla ei synkkaa kenenkään kanssa. Huomaa koko selittelyistä että olet trolli. Hyvä yritys, lautapenska. 

Vierailija
45/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään alapeukut osoittivat sen että laudan penska taas trollaamassa. Huoh. Vai että intialaisia tällä kertaa, ja ihqupihqu ulkkisukot aina lähestyvät ja intialaiset on ihquja myös, toooosi älykkäitäkin ja vaikea valita:D Kysy siltä "intialaiseltas" katuruuasta lol

Multialapeukuta nyt tätäkin lautapenska;)

Se oikea nainen;) 

Vierailija
46/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auotte* 

Vierailija
47/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräät alunperin intialaiset ei ole sopeutuneet Suomeen 500 vuodenkaan aikana 

Vierailija
48/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki: kannattaa ottaa selvää että mies on oikeasti sinkku eikä ole vaimo joko kotimaassa tai sitten ihan Suomessa...

Vierailija
49/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua ne vain haluaa. Ei kannata tuhlata hetkeäkään noihin. Jotka ei kunnioita hiljaisuutta.

Vierailija
50/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei. Asunut Intiassa ja sanon suoraan, älä älä! Ne ei arvosta muita naisia kuin äitiään, jos sitäkään. Osaavat kyllä lirkutella se on opittu bollywoodeista. En ole rasisti, mutta Intias, Afrikan meet, ei siellä olla yksiavoisia, ei miehet eikä naiset.

Suhtaudutte omituisen tunteikkaasti tähän hommaan. Enhän minä ole edes ihastunut. 

Ihastuminen voi tapahtua myöhemmin. Sitten tyyppi paljastuukin k-pääksi. Kokemusta on valitettavasti..

Vierailija
51/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyi, kaikki intialaiset haisee sille samalle mausteelle

Vierailija
52/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä vikaa intialaisessa? 🤦🏻

Paskovat kadulle, syövät paskaa, ahdistelevat ja joukkorapetttavat ja repivät kappaleiksi naisia, yleinen väkivaltaisuus, keskimääräinen ÄO 76, dumppaavat ydinjätteet vesistöihin, syövät antibiootteja huvin vuoksi, haisevat hieltä, koska eivät osaa peseytyä (näille peseytyminen on niskan ja kainaloiden pyyhkiminen nihkeällä pesurätillä), hikoilevat kurkumaa ja hajupihkaa, puhuvat vammais esti englantia, ovat rasvaisia ja pyyleviä jopa normaalipainossa ja rumia epämuodostumineen, ovat luonteeltaan epärehellisiä pyrkyreitä, uskovat olevansa luomakunnan huipulla, vaikka 2/3 väestöstä paskoo edelleen kadulle.

Suurin osa länsimaissa olevissa intialaisista on IT-alan työntekijöitä. Meidänkin toimistossa on noin 10 kpl. Ihan asiallisia ovat, toisin kuin monet suomalaiset

Välillä etsivät piristystä elämään avioliiton ulkopuolelta kevytkenkäisiksi ajattelemiensa suomalaisten naisten kanssa.

Vierailija
53/57 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderistäkö löysit miehen? 

Vierailija
54/57 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Suomessa ei ole rasismia" -tyypit voisivat käydä lukemassa tämänkin ketjun. Ihan uskomatonta shaibaa. Ap: jos keskustelu miehen kanssa ei miellytä edes netissä, niin mitäpä sitä jatkamaan.

Vierailija
55/57 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen yhden intialaisen, joka on syntynyt ja kasvanut Suomessa ja tietenkin puhuu suomea siinä missä kuka tahansa suomalainen. Hänen molemmat vanhemmat ovat intialaisia, isänsä on hienon kansainvälisen uran tehnyt professori. Poika on fiksu ja mukava, työskentelee tietenkin IT-alalla. Oli ensimmäisen kerran verokalenterissa vuoden 2022 tuloilla. Harva tienaa päälle 100k vuodessa 23-vuotiaana, kuten hän. Hän on ostanut jo oman asunnonkin.

Olen itse jo anoppi-ikäinen ja arvioin nuoria miehiä ehkä hieman eri mittareilla kuin heidän ikätoverinsa. Näin anoppi-ikäisen näkökulmasta siinä olisi hieno vävykandidaatti, joka tulee hyvästä perheestä. Mutta eipä hän pyöri yöelämässä kenenkään löydettävissä. 

Vierailija
56/57 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti. Ovat kaikki ahdistelijoita. Olen 4-kymppinen nainen ja olin Turun seudulla avantosaunalla uimapuvussa saunomassa ja siellä oli 3 intialaista yliopisto-opiskelijaa. Tulivat molemmille puolille ihoon kiinni istumaan saunassa ja aloittivat ahdistelun. Ihan hirveetä porukkaa. Eivät kunnioita naisia pätkääkään.

Kuis pitkälle päästit?

Saivatko tuoksua käteensä, menikö sisään asti?

Vierailija
57/57 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et taida häneen olla kauhean ihastunut, jos et välitä hänen kanssaan edes small talkata. Itsekin olen hyvin hiljainen ja introvertti, mutta jos olen johonkin ihastunut, niin alussa on kyllä mielellään aina tilaisuuden tullen höpötellyt miehen kanssa.

Tuo taas kun jotkut sanoo ettei voi olla kunnollinen koska intialainen. Ei pidä paikkaansa. Täällä Suomessa olevat intialaiset on usein korkeasti koulutettua ja fiksua väkeä. Enemmistö miehistä it-alan hommissa. Näillä miehillä itsellään voi olla hyvinkin modernit arvot ja ajattelutavat. Jonkinlaisia törmäyksiä varmasti, jos suhde etenee pidemmälle, tulee miehen suvun kanssa, koska siellä emämaassa onkin vielä esim. järjestetyt avioliitot, hyvin tarkat miehen ja naisen roolit yms. vallassa. Mutta jos länsimaassa asutaan, niin eipä se niin kauheasti elämään vaikuta, mitä jotkut isät, äidit, tädit ja sedät siellä Intiassa miettii.

<

Kyllä Intiasta ulkomaille lähtijät ovat useimmiten juuri niitä korkean kastin ihmisiä. Ei useimmilla köyhillä sieltä ole varaa mihinkään lähteä, ehkä opiskelijana jos saa jonkun hyvän stipendin tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme