Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi vain riippurintaiset naiset ovat yläosattomissa rannalla?

Vierailija
29.08.2024 |

Miksi ei ikinä hyvien rintojen omistajat ole yläosattomissa?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rinnat, jotka liiveissä paidan alla vaikuttavat muodoltaan täydellisiltä, roikkuvat, kun on ilman liivejä. Näin on varmaan 95 prosentilla naisista.

Vierailija
42/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsispä joskus kokemaan pienirintainen nainen mutta ei, aina mun naisilla on isot tai aivan valtavat rinnat. Varmaan pitää rahalla hoitaa sekin haave mutta ei sekään kuulosta oikeen hyvältä, että rahalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne rinnat, jotka liiveissä paidan alla vaikuttavat muodoltaan täydellisiltä, roikkuvat, kun on ilman liivejä. Näin on varmaan 95 prosentilla naisista.

Totta kai. Ap:kin tietäisi tämän, jos olisi naisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
44/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luomutissit riippuu aina, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Varmaan kauhistut kun kerron, mutta kerron silti: rinnat voivat riippua myös eri korkeudella tai olla peräti eri mallisia.

Ei riipu aina, mulla C-kuppi eikä riipu. 

Lääkärit, plastiikkakirurgit ovat sanoneet että jos kynä pysyy rinnan alla on riipputissit. Hiukan epäilen c-kuppejasi että ovat pystytisut joiden alla kynä ei pysyisi.

Vierailija
45/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi terhakkoja ei ikinä näy rannoilla?

Koska naisille opetettu teinistä asti että miehet kiihottuu vain isoista tisseistä. Ei pienistä teinitisseistä

Vierailija
46/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpas taas paljon riippatissejä palstalla. Kyllä kuulkaa itse olen pyöritellyt monia kiinteitä luomuja käsissäni eli kyllä se on normaalia että on kiinteät.

M41

Vierailija
47/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisille opetettu teinistä asti että miehet kiihottuu vain isoista tisseistä. Ei pienistä teinitisseistä

Eikö se oo just toisinpäin, pienistä menisivät miehet ihan sekaisin ja siksi pienirintaiset pysyvät kotosalla.

Vierailija
48/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska he voivat!

Moni ei uskalla kun pelkää päätyvänsä runkmateriaaliksi. Jossain vaiheessa epävarmuus itsestään ja pelko siitä että tulee esineellistetyksi jää taka-alalle. Siinä vaiheessa ei enää välitä siitä mitä joku muu ajattelee.

Eli yksinkertaistettuna: koska he voivat

Vierailija
49/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pyöreät, pienet rinnat. Kolme lasta, mutta en imettänyt, koska en pitänyt siitä tunteesta yhtään.

Vierailija
50/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onpas taas paljon riippatissejä palstalla. Kyllä kuulkaa itse olen pyöritellyt monia kiinteitä luomuja käsissäni eli kyllä se on normaalia että on kiinteät.

M41

Normaalia on, että kaikki rinnat ovat omanlaisensa. On itse asiassa harvinaista, että kumpikin rinta on samanlainen, yleensä niissäkin on pieniä tai suurempiakin eroja.

Vierailija
51/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se oo just toisinpäin, pienistä menisivät miehet ihan sekaisin ja siksi pienirintaiset pysyvät kotosalla.

Just näin

Vierailija
52/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luomutissit riippuu aina, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Varmaan kauhistut kun kerron, mutta kerron silti: rinnat voivat riippua myös eri korkeudella tai olla peräti eri mallisia.

Lääkärit, plastiikkakirurgit ovat sanoneet että jos kynä pysyy rinnan alla on riipputissit. Hiukan epäilen c-kuppejasi että ovat pystytisut joiden alla kynä ei pysyisi.

Miksi kynää pitäisi säilyttää rinnan alla? 

Vierailija
53/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rannalla paljain rinnoin ollaan vain silloin, kun halutaan seksualisoida itseään, näytellä ja etsiä seksiseuraa. Tämän vuoksi vain kaunisrintaisten kannattaa paljastaa koko varustus nänneineen. Muut ei toimi/kiihota.

Vierailija
54/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rannalla paljain rinnoin ollaan vain silloin, kun halutaan seksualisoida itseään, näytellä ja etsiä seksiseuraa. Tämän vuoksi vain kaunisrintaisten kannattaa paljastaa koko varustus nänneineen. Muut ei toimi/kiihota.

Höpsis. Sitä paitsi auringossa oleminen ilman vaatteita tai vaatteet päälläkin on vaarallista. Sama kuin vaadittaisiin vetämään röökiä.

Vierailija
55/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä siellä säilytetäkään, hölmö. Sillä vain testataan, riippuuko vai ei. Jos kynä tipahtaa, ei riipu. Jos kynä pysyy paikallaan, riippuu.

Vierailija
56/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä siellä säilytetäkään, hölmö. Sillä vain testataan, riippuuko vai ei. Jos kynä tipahtaa, ei riipu. Jos kynä pysyy paikallaan, riippuu.

Mitä sitten, jos riippuu? 

Vierailija
57/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen takia koska ne hyvärintaiset naiset vaativat maksua tissinnäytöstä onlyfanissa. Ilmaiseksi saa, no sitä sekundaa

Vierailija
58/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia koska ne hyvärintaiset naiset vaativat maksua tissinnäytöstä onlyfanissa. Ilmaiseksi saa, no sitä sekundaa

Rinnat on aina hyvät, jos ovat terveet. Riippuu tai ei.

Vierailija
59/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä siellä säilytetäkään, hölmö. Sillä vain testataan, riippuuko vai ei. Jos kynä tipahtaa, ei riipu. Jos kynä pysyy paikallaan, riippuu

Mitä sitten, jos riippuu? 

No ei mitään? Sehän on normaalia, enemmän kun eikä jos.

Vierailija
60/75 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat olla sinun laisilta rauhassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi