Miksi vain riippurintaiset naiset ovat yläosattomissa rannalla?
Miksi ei ikinä hyvien rintojen omistajat ole yläosattomissa?
Kommentit (75)
Pääsispä joskus kokemaan pienirintainen nainen mutta ei, aina mun naisilla on isot tai aivan valtavat rinnat. Varmaan pitää rahalla hoitaa sekin haave mutta ei sekään kuulosta oikeen hyvältä, että rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Ne rinnat, jotka liiveissä paidan alla vaikuttavat muodoltaan täydellisiltä, roikkuvat, kun on ilman liivejä. Näin on varmaan 95 prosentilla naisista.
Totta kai. Ap:kin tietäisi tämän, jos olisi naisten kanssa tekemisissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomutissit riippuu aina, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Varmaan kauhistut kun kerron, mutta kerron silti: rinnat voivat riippua myös eri korkeudella tai olla peräti eri mallisia.
Ei riipu aina, mulla C-kuppi eikä riipu.
Lääkärit, plastiikkakirurgit ovat sanoneet että jos kynä pysyy rinnan alla on riipputissit. Hiukan epäilen c-kuppejasi että ovat pystytisut joiden alla kynä ei pysyisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi terhakkoja ei ikinä näy rannoilla?
Koska naisille opetettu teinistä asti että miehet kiihottuu vain isoista tisseistä. Ei pienistä teinitisseistä
onpas taas paljon riippatissejä palstalla. Kyllä kuulkaa itse olen pyöritellyt monia kiinteitä luomuja käsissäni eli kyllä se on normaalia että on kiinteät.
M41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska naisille opetettu teinistä asti että miehet kiihottuu vain isoista tisseistä. Ei pienistä teinitisseistä
Eikö se oo just toisinpäin, pienistä menisivät miehet ihan sekaisin ja siksi pienirintaiset pysyvät kotosalla.
Koska he voivat!
Moni ei uskalla kun pelkää päätyvänsä runkmateriaaliksi. Jossain vaiheessa epävarmuus itsestään ja pelko siitä että tulee esineellistetyksi jää taka-alalle. Siinä vaiheessa ei enää välitä siitä mitä joku muu ajattelee.
Eli yksinkertaistettuna: koska he voivat
Minulla on pyöreät, pienet rinnat. Kolme lasta, mutta en imettänyt, koska en pitänyt siitä tunteesta yhtään.
Vierailija kirjoitti:
onpas taas paljon riippatissejä palstalla. Kyllä kuulkaa itse olen pyöritellyt monia kiinteitä luomuja käsissäni eli kyllä se on normaalia että on kiinteät.
M41
Normaalia on, että kaikki rinnat ovat omanlaisensa. On itse asiassa harvinaista, että kumpikin rinta on samanlainen, yleensä niissäkin on pieniä tai suurempiakin eroja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se oo just toisinpäin, pienistä menisivät miehet ihan sekaisin ja siksi pienirintaiset pysyvät kotosalla.
Just näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luomutissit riippuu aina, jotkut enemmän ja jotkut vähemmän. Varmaan kauhistut kun kerron, mutta kerron silti: rinnat voivat riippua myös eri korkeudella tai olla peräti eri mallisia.
Lääkärit, plastiikkakirurgit ovat sanoneet että jos kynä pysyy rinnan alla on riipputissit. Hiukan epäilen c-kuppejasi että ovat pystytisut joiden alla kynä ei pysyisi.
Miksi kynää pitäisi säilyttää rinnan alla?
Rannalla paljain rinnoin ollaan vain silloin, kun halutaan seksualisoida itseään, näytellä ja etsiä seksiseuraa. Tämän vuoksi vain kaunisrintaisten kannattaa paljastaa koko varustus nänneineen. Muut ei toimi/kiihota.
Vierailija kirjoitti:
Rannalla paljain rinnoin ollaan vain silloin, kun halutaan seksualisoida itseään, näytellä ja etsiä seksiseuraa. Tämän vuoksi vain kaunisrintaisten kannattaa paljastaa koko varustus nänneineen. Muut ei toimi/kiihota.
Höpsis. Sitä paitsi auringossa oleminen ilman vaatteita tai vaatteet päälläkin on vaarallista. Sama kuin vaadittaisiin vetämään röökiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä siellä säilytetäkään, hölmö. Sillä vain testataan, riippuuko vai ei. Jos kynä tipahtaa, ei riipu. Jos kynä pysyy paikallaan, riippuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä siellä säilytetäkään, hölmö. Sillä vain testataan, riippuuko vai ei. Jos kynä tipahtaa, ei riipu. Jos kynä pysyy paikallaan, riippuu.
Mitä sitten, jos riippuu?
Sen takia koska ne hyvärintaiset naiset vaativat maksua tissinnäytöstä onlyfanissa. Ilmaiseksi saa, no sitä sekundaa
Vierailija kirjoitti:
Sen takia koska ne hyvärintaiset naiset vaativat maksua tissinnäytöstä onlyfanissa. Ilmaiseksi saa, no sitä sekundaa
Rinnat on aina hyvät, jos ovat terveet. Riippuu tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä siellä säilytetäkään, hölmö. Sillä vain testataan, riippuuko vai ei. Jos kynä tipahtaa, ei riipu. Jos kynä pysyy paikallaan, riippuu
Mitä sitten, jos riippuu?
No ei mitään? Sehän on normaalia, enemmän kun eikä jos.
Saavat olla sinun laisilta rauhassa.
Ne rinnat, jotka liiveissä paidan alla vaikuttavat muodoltaan täydellisiltä, roikkuvat, kun on ilman liivejä. Näin on varmaan 95 prosentilla naisista.