Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysin lompakon jossa on rahaa 500€. Nyt arvon, että pidänkö rahat löytöpalkkiona.

Vierailija
29.08.2024 |

Siellä on kaikki kortit. Niin röyhkeä en ole, että toisen pankkitilin tyhjentäisin. Aion toimittaa lompakon lähimpään löytötavara pisteeseen, mutta siellä oli kaksi kahden sadan seteliä ja yksi satanen.

Mitä tekisit tilanteessa?

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta rahoineen päivineen. Saat hyvää karmaa ja kiität itseäsi myöhemmin että olit rehellinen.

Vierailija
2/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron mitä en olisi tehnyt: kertonut asiasta palstalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahat kuuluu poliisille.

Noin isorahasumma on vietävä suoraan poliisiasemalle. Ei mihinkään löytötavara pisteeseen esimerkiksi markettiin.,

Vierailija
4/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota- Omistaja jo ehkä disabloinut kortit ja tilannut uudet. Etkai varkaaksi ala?

Vierailija
5/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie nyt se poliisille äläkä ota mitään sieltä.

Vierailija
6/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet rotta, niin pidät koko lompakon tai jos olet kunnon ihminen, niin viet sen käteisineen poliisille. Jos viet rahat ja palautat muun, niin on kyttäjuttu vahvasti.

Vierailija
7/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahat kuuluu poliisille.

Noin isorahasumma on vietävä suoraan poliisiasemalle. Ei mihinkään löytötavara pisteeseen esimerkiksi markettiin.,

Jooh taidan viedä huomenna asemalle. En edes uskalla viedä noita seteleitä, vaikka kyllä polttelivat mieltä.

Ap

Vierailija
8/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on hakusessa käsitteet varastaminen ja löytöpalkkio.taitaa 50e olla se käypä löytöpalkkio tuosta

Vierailija
9/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat kuuluu poliisille.

Jooh taidan viedä huomenna asemalle. En edes uskalla viedä noita seteleitä, vaikka kyllä polttelivat mieltä.

Ap

Ihan hyvä ajatus. Vie poliisille koska sinun on vaikea tavoittaa ehkä tätä omistajaa itse. Turvallisempaa on viedä poliisille joka toimittaa koko höskän. 

Vierailija
10/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 700e lompakossa joka katosi, sain takaisin kortit, mutta rahat katos. Ihan tiedoksi vaan ottajalle, että olin tehnyt paljon töitä niiden eteen ja olin ostamassa autoa, jolla käydä töissä. Nyt olin pyöräillyt kun ei ollut yhtään ylimääräistä.

Olisin antanut 200e löytöpalkkiota, jos olisin saanut sen 500e takasin.

Vierailija
11/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahat kuuluu poliisille.

Ap

Älä ota sieltä mitään. Vie poliisiasemalle.

Vierailija
12/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on hakusessa käsitteet varastaminen ja löytöpalkkio.taitaa 50e olla se käypä löytöpalkkio tuosta

Minä ainakin palkitsisin löytäjän ja palauttajan. Poliisihan voisi ottaa palauttajan yhteystiedot mutta ottavatko?

Vierailija
13/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitin tämä poliisille, joudut hankaluuksiin, jos et palauta. 

Vierailija
14/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin viet koko potin poliisille muuten jää omatunto soimaamaan loppuelämäksi. 

Vierailija
15/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että köyhät ovat ymmärrettävästi epätoivoisia ja joku voisi pitääkin ne. En tiedä miten rahojen numerosarjoja tutkitaan, ehkä joudut ostamaan paikoista joissa ei ole valvontakameraa kuten torilta tai joku sellainen. Ellei tule sattumalta kuvatuksi. Kaikissa kaupoissa on kamera. Jos lisäät tilille pankki ja kauppa saa numerot koneen kautta. Ei tietoa miten homma toimii. Joku tarvitseva ja sairas tarvisi ehkä rahansa taas takaisin. Mistä tiedetään kenen raha se on tai mihin tärkeään.

Vierailija
16/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin viet koko potin poliisille muuten jää omatunto soimaamaan loppuelämäksi. 

Joo pikkusumma kuitenkin mielenrauhasta. 

Vierailija
17/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie poliisiasemalle. Käsittääkseni olet oikeutettu löytöpalkkioon.

Vierailija
18/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin sellaisenaan ja tottakai haluaisin löytöpalkkion. Olen toimittanut löytämäni tavaran poliisille,sain löytöpalkkion n. 100e.

Vierailija
19/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo pikkusumma kuitenkin mielenrauhasta. 

Siis tarkoitan että pikkusumman menettää mahdollisuutena varastaa, saa siis mielenrauhan koska kyseessä vain pikkusumma. Asia on kuitenkin iso. No, vähän meni ajatus sekaisin tässä kohdassa.

Vierailija
20/37 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ota- Omistaja jo ehkä disabloinut kortit ja tilannut uudet. Etkai varkaaksi ala?

disabloinut?

Voihan saakeli, että olet tyhmä, kuolettaa on voinut kortit, ei disabloida. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän