Miksi e miehet itkevät naisettomuuttaan, jotka eivät ole valmiita antamaan naiselle yhtään mitään?
Edes yhteen ei haluta muuttaa saati, että naisen harrastuksiin osallistuttaisiin tai mietittäisiin yhteistä perhettä.
Kommentit (66)
Tässäkään asiassa tuskin on mitään yhtä yhtenäistä miehistä tapaa ajatella ja toimia. Joku valittaa, joku ei valita, joku haluaa muuttaa yhteen, joku ei halua jne.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan suoraan kysynytkin yhdeltä kaverilta, että mitä hänellä on tarjota naiselle. Meni ihan hiljaiseksi. Ei ollut yhtään ajatellut, että naisenkin pitäisi saada siinä diilissä jotain.
No mutta saahan hän, sen pääpotin: MIEHEN! Ainakin miehen itsensä mielestä.
Mutta kyllä, ei voi yleistää. Näen tämän omasta tuttavapiiristäni johon kuuluu niin pariutuneita kuin sinkkujakin, miehiä ja naisia. En tietenkään tiedä heistä minkälaista parisuhdemateriaalia olisivat koska olemme vain ystävätasolla, mutta sellainen tuntuma on että ihan kunnon tyyppejä ovat. Työssä käyviä, elämässä eteenpäin haluavia. Toisia kunnioittavia ja reiluja ja rehellisiä. Mitään k-päitä en ystäväpiirissäni pitäisikään.
He jotka parisuhteessa ovat panostavat siihen oikeasti ja haluavat oikeasti tulevaisuuden parinsa kanssa. Ovat sitoutuneet, jotkut kihloissa joku jo naimisissa ja kahdella parilla lapsi. Itse olen ainoa sinkku tässä porukassa.
Kannattaa muistaa että tällaiset palstat eivät ole koko maailma ja totuus, näille kerääntyy tietty porukka hakemaan vertaisutkea. Kannattaa katsella ihan oikeassa elämässä ja olla hieman kriittinenkin kenen kanssa lähemmin tutustuu muuta kuin pintapuolsesti.
Kai annettavaa voi olla muutakin kuin nuo mainitsemasi asiat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitäisi osallistua naisen harrastuksiin?
Entä jos mies vaatisi samaa muijilta? Jep. Kuinka moni muija luopuisi omista harrastuksistaan ja alkaisi harrastamaan miehen harrastuksia? Anna kun arvaan. 0.
No meneekö tämä niin? Kumpi puoli siellä itkee yksinäisyyttään? Jos nainen esim. haluaa miehen, jonka kanssa voi matkustella ja käydä vaikka museoissa, näyttelyissä? Tai yhdessä vaikka uimahallissa. Sitä vartenhan parisuhde halutaan, että on kaveri, jonka kanssa tehdä asioita.
Minä luulin, että rakkauden takia.
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelevat että he ansaitsevat aivan kaiken maailmassa ilman mitään vaivaa tai työtä ihan vain koska ovat miehiä. Kuka lie heille sen harhaluulon päähän istuttanut...
Saan poikalapsen ja vihoviimeinen asia on opettaa pojalle, että asiat tulevat ilmaiseksi ja tekemättä mitään. On pojan kannalta parempi kun heti kun kynnelle kykenee päästä tekemään kaikenlaista kotihommaa itse.
Silloin on alusta asti itsenäinen, osaa tehdä hyvää ruokaa, vaihtaa lamput ja koota huonekalut sekä pärjää kaikissa kodin askareissa. Ei tarvitse heti hakemalla hakea jotain äitihahmoa vaan voi isona keskittyä opintoihin, töihin ja elää itsenäisenä mukavaa elämää. Tyttöystävän löytymisestä ei ole mitään takeita tietenkään, mutta eipähän sekään asia torppaannu jo pojan haluun tulla palvelluksi kuin mikäkin kuningas.
No meneekö tämä niin? Kumpi puoli siellä itkee yksinäisyyttään? Jos nainen esim. haluaa miehen, jonka kanssa voi matkustella ja käydä vaikka museoissa, näyttelyissä? Tai yhdessä vaikka uimahallissa. Sitä vartenhan parisuhde halutaan, että on kaveri, jonka kanssa tehdä asioita.