Miksi e miehet itkevät naisettomuuttaan, jotka eivät ole valmiita antamaan naiselle yhtään mitään?
Edes yhteen ei haluta muuttaa saati, että naisen harrastuksiin osallistuttaisiin tai mietittäisiin yhteistä perhettä.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pääharrastus on sohvalla röhnötys. Toinen, lähes yhtä suosittu, on juustomunan tyrkytys.
Ai luetko sinä sitä mt-ongelmaisille kirjoitettua self helpiä muka seisaaltaan!
En lue self helpiä. Sinä vaikutat kokemusasiantuntijalta. Mikä F-diagnoosi sinulla on?
Tämähän on se ongelma. Parisuhde on loppujen lopuksi aika pitkälti vaihtokauppaa. Sinulla on asioita joita minä haluan, minulla on asioita joita sinä haluat. Antamisen ja saamisen pitäisi olla jotenkin tasapainossa, tai muuten toista alkaa tympiä. Näin viisikymppisenä ainakin olen liian usein törmännyt miehiin, jotka ei ole valmiita antamaan kuin olemassaolonsa ja ajoittain seksiä. Muuten ovat passiivissia ja laiskoja, ja odottavat minun naisena laittavan ruoat, hoitavan kodin, järjestävän välillä jotain muutakin tekemistä kuin telkkarin tai tietokoneen edessä möllöttäminen, hoitamaan yhteydenpidon jopa miehen omaan sukuun... Eihän tämmöinen ole naiselle ollenkaan hyvä diili, ei se seksi ihan niin tärkeää ole, miehen tarvisi tuoda suhteeseen muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko e miehet E-urheilijoita?
Ei. Ne on kaljasauruksia joilla on E-kuppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitäisi osallistua naisen harrastuksiin?
Entä jos mies vaatisi samaa muijilta? Jep. Kuinka moni muija luopuisi omista harrastuksistaan ja alkaisi harrastamaan miehen harrastuksia? Anna kun arvaan. 0.
Mistä esim. sinä joutuisit luopumaan, päivittäisestä juomisesta?
Helpompi kuin sinun luopua Fazerin Sinisestä.
Milloinhan olisin viimeksi sitä syönyt, olisko 2016? Silloinkin pakotettuna.
Juuri näin. Minäkään en syö suklaata!
Jotkut varmaan juuri siksi, etteivät hahmota miksei naisilla vaan ole velvollisuus suostua.
Oma lukunsa ovat lapsen kasvatuksen kuluihin osallistumisesta pöyristyvät. Heillä oma äiti kai hoiti heidät ilmaiseksi, niin miksi puoliso vaatisi maksua. Olkoon poissa töistä sopivan lyhyen aikaa ja ostakoon lapsen tavarat ja muut, eikö se ole äidin tehtävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miesten pääharrastus on sohvalla röhnötys. Toinen, lähes yhtä suosittu, on juustomunan tyrkytys.
Ai luetko sinä sitä mt-ongelmaisille kirjoitettua self helpiä muka seisaaltaan!
En lue self helpiä. Sinä vaikutat kokemusasiantuntijalta. Mikä F-diagnoosi sinulla on?
Mikä se on? Joku alan termi? Selitäpä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista huomioiden että suurempi prosentti naisista on lihavia kuin miehistä.
Nuorempana olisin antanut vaikka mitä, mutta vastakaikua en saanut. Enää en edes yritä.
M40
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan suoraan kysynytkin yhdeltä kaverilta, että mitä hänellä on tarjota naiselle. Meni ihan hiljaiseksi. Ei ollut yhtään ajatellut, että naisenkin pitäisi saada siinä diilissä jotain.
Jotkut hölmöimmästä päästä olevat ilmeisesti alitajuisesti odottavat jotakin hyysääjää, koska heillä oli sellainen naissukupuolinen elämässään heidän ollessaan vauvoja. Ikään kuin jotkut vain haluaisivat siivota muiden sotkuja ja pestä pyykkejä, heh.
Vierailija kirjoitti:
Eli miehen pitäisi osallistua naisen harrastuksiin?
Entä jos mies vaatisi samaa muijilta? Jep. Kuinka moni muija luopuisi omista harrastuksistaan ja alkaisi harrastamaan miehen harrastuksia? Anna kun arvaan. 0.
Toisaalta, ihannetilanne itselleni olisi se, että lähtökohtaisesti oltaisiin niin samanhenkisiä, että toisen harrastuksia harrastettaisiin jo valmiiksi itsekin, tai sitten kuulostaisi niin mielenkiintoiselta että lähtisi mielellään kokeilemaan.
Ennen oli itkijänaisia ja nykyisin on itkijämiehiä. Ajat ja tehtävät muuttuvat
Kuvittelevat että he ansaitsevat aivan kaiken maailmassa ilman mitään vaivaa tai työtä ihan vain koska ovat miehiä. Kuka lie heille sen harhaluulon päähän istuttanut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan suoraan kysynytkin yhdeltä kaverilta, että mitä hänellä on tarjota naiselle. Meni ihan hiljaiseksi. Ei ollut yhtään ajatellut, että naisenkin pitäisi saada siinä diilissä jotain.
Jotkut hölmöimmästä päästä olevat ilmeisesti alitajuisesti odottavat jotakin hyysääjää, koska heillä oli sellainen naissukupuolinen elämässään heidän ollessaan vauvoja. Ikään kuin jotkut vain haluaisivat siivota muiden sotkuja ja pestä pyykkejä, heh.
Puuttuu aviomiehen malli ja parisuhteen malli. Eivät ole lapsuudenkodissaan nähneet miten isä huolehtii perheestään ja osoittaa rakkauttaan äitiä kohtaan.
Se naisettomuus ei johdu siitä ettei heillä olisi mitään tarjottavaa vaaan siitä että kaikki mitä heillä on tarjota naiselle on täysin näkymätöntä naisille.
Jos jotain pitää korjata kotona naiset vaan olettaa että mies hoitaa sen eikä sitä koskaan lasketa siihen mitä mies voi tarjota. Vaikka se olisi vain kerran vuodessa tehtävä homma se on täysin arvotonta naiselle.
Miksi miehen pitää olla aina se, joka antaa? Miksi naisen pitää olla aina pelkästään saama-puolella?
Vierailija kirjoitti:
Tämähän on se ongelma. Parisuhde on loppujen lopuksi aika pitkälti vaihtokauppaa. Sinulla on asioita joita minä haluan, minulla on asioita joita sinä haluat. Antamisen ja saamisen pitäisi olla jotenkin tasapainossa, tai muuten toista alkaa tympiä. Näin viisikymppisenä ainakin olen liian usein törmännyt miehiin, jotka ei ole valmiita antamaan kuin olemassaolonsa ja ajoittain seksiä. Muuten ovat passiivissia ja laiskoja, ja odottavat minun naisena laittavan ruoat, hoitavan kodin, järjestävän välillä jotain muutakin tekemistä kuin telkkarin tai tietokoneen edessä möllöttäminen, hoitamaan yhteydenpidon jopa miehen omaan sukuun... Eihän tämmöinen ole naiselle ollenkaan hyvä diili, ei se seksi ihan niin tärkeää ole, miehen tarvisi tuoda suhteeseen muutakin.
Parhaimmillaan parisuhde on jakamista. Tehdään yhdessä. Jaetaan ilot, jolloin ne kaksinkertaistuvat. Jaetaan vaikeudet, jolloin ne puolittuvat. Ei tarvii laskee sulle-mulle, kuka saa mitäkin ja antaa mitäkin. Mutta jos antaminen ja saaminen menee vain yhteen suuntaan, se ei ole jakamista.
Mikäli nainen ei tottele olen valmis antamaan nahkaremmistä niin ettei istu viikkoon. Joku saudimies tai afgaani joka on oikea mies. Ei ymmärtäisi edes kysymystä.
Onko e miehet E-urheilijoita?