Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä joku

Vierailija
31.03.2025 |

Onko täällä joku valvonut viikon tai kaksi viikkoa? En tunne väsymystä lääkitysten lopetuksen jälkeen. Jos valvoo viikon-kaksi viikkoa, niin alkaako torkkuja tulla?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko minulla jokin aivovamma? Eikö melatoniinia erity? 

Vierailija
2/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pysy hereillä edes viikkoa putkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valvonut kipujen takia 6 kuukautta. Mitään torkkuja ei tullut, jatkuva hermokipu. Vasta leikkaus vapautti kivusta ja pääsin nukkumaan. Olo oli kuin elävällä kuolleella.

Vierailija
4/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin vaikka valvoa kaksi viikkoa, jos tietäisin, että siten saan nukutuksi edes 0-3 tuntia muina viikkoina. 

Vierailija
5/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen valvonut kipujen takia 6 kuukautta. Mitään torkkuja ei tullut, jatkuva hermokipu. Vasta leikkaus vapautti kivusta ja pääsin nukkumaan. Olo oli kuin elävällä kuolleella.

Miten se on mahdollista? Puhutko omiasi? 

Vierailija
6/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käynnistyivätkö unet ilman lääkärin apua? 

Vierailija
7/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
8/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veli valvoi 3 viikkoa putkeen. Eräs tuttava 3 kuukautta. 

Vierailija
9/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on lääkkestä johtuva, tässä tapauksessa lopetuksesta, hypomania. Usassa yhtiöitä tuomittu oikeudessa, Suomessa puhutaan "lopetusoireista", joka on mystisesti eri asia, kuin vierotusoireet.

Olen valvonut ja voinut pahoin fyysisesti - tesmppiä.

Vierailija
10/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
11/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on lääkkestä johtuva, tässä tapauksessa lopetuksesta, hypomania. Usassa yhtiöitä tuomittu oikeudessa, Suomessa puhutaan "lopetusoireista", joka on mystisesti eri asia, kuin vierotusoireet.

Jos valvon 3 viikkoa putkeen, niin palautuvatko torkut sitten? 

Vierailija
12/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos valvon 3 viikkoa putkeen, niin palautuvatko torkut sitten? 

Olen valvonut jo 7 päivää. 

Vierailija
13/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
14/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veli valvoi 3 viikkoa putkeen. Eräs tuttava 3 kuukautta. 

HÖPÖ, HÖPÖ

Vierailija
15/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täällä joku. Ja varmaan joku toinenkin.Sitähän sä otsikossa kysyit.

Vierailija
16/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
17/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on ihan tutkittu ja nuo kuukausien valvomiset on ihan täyttä paskapuhetta. Ihminen kuolee, jos ei saa nukuttua yksilöstä vähän riippuu, mutta 2 - 4 viikkoa on ihan maksimi. 3 vuorokauden valvomisen jälkeen alkaa tulla harha-aistimuksia ja yli viikon valvomisen jälkeen alkaa mielenterveys järkkyä.

Täysin eri asia on, jos torkahtelee vain ajoittain esimerkiksi kipujen häiritessä unirytmiä. Jo esimerkiksi 1,5 - 2 tunnin kokonaistorkahtelu (voi olla esimerkiksi 3 - 5 lyhyempänä jaksona) vuorokauden aikana johtaa siihen, että aivot palautuvat osittain ja tätä voi silloin jatkua jopa vuosia.

Vierailija
18/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se lopetettu liian nopeasti. Pitääkö ottaa joku burana tyyliin. Ja vähentää vähitellen. Delirium-oireissa tai vieroitusoireissa voi olla uni vaikeaa. Ehkä voi silti levätä sängyllä ja pitää silmiä kiinni. Vähän kuin meditointi. Rauhoittuminen. Lääkäri osaa tietysti myös sanoa ehkä jotain, jos on paha tilanne. Se tila kyllä korjaantuu, mutta se voi olla ärsyttävää jos on ylivireä, tai vaan hereillä. Entä valaistuksen vaikutus ja ruokavalio, juomat. Ihan tavallisestikaan ihminen ei välttämättä nukahda kuin vampyyri kello 21 illalla (niitäkin ihmisiä on), se kannattaa huomioida, on erilaisia.

Vierailija
19/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
20/41 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilu 11 vrk taitaa olla todistetusti maailmanennätys ja sen jälkeen oltiinkin jo sairaalassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi