Minulta loppui migreenikohtaukset kokonaan kun aloitin elämään terveellisesti ja jätin alkoholin ja tupakan
Migreenilääkkeet sai myös jäädä, jos on ihmisiä ketkä kärsivät tästä vaivasta niin kannattaa koklata. Minulla oli siis aurallinen migreeni ja se oli todella paha ja tuli säännöllisin väliajoin nuoresta saakka. Ei ole tullut vuosiin.
Kommentit (14)
Hyss, ei elämäntavoilla paranemista saa mainostaa. Sehän on suoraan pois lääkärien ja lääkeyhtiöiden pussista.
Onnittelut. Parempi myöhään kuin koskaan. Monet ei koskaan aloita, kuten rapajuoppo ja polttaja tätini. Kumminkin aina pääsee valittamaan huonosta voinnista. Miten hän on vielä elossa sitä tehneenä 30v on mysteeri joka minua pidemmällä.
Jaa no. Itse olen aina tehnyt samoin. Elänyt terveellisesti, päihteettömänä, hoikkana ja harrastan urheilua. Siitä huolimatta saan migreenikohtauksia viikottain. Teini-iästä asti. Ehkä sulla ei oo ollut alunperinkään migreeniä vaan kuvittelet vaan.
Itsellä terveet elintavat, migreenikohtauksen aiheuttaa kova liikunta ja esim. epävakainen sää tai kuumuus. Liikun kuitenkin paljon, harmillisesti ei vaan pysty harrastamaan raskasta liikuntaa
Diagnoosi siis M65.4 itseaiheutettu migreeni
Mulla sokerin pois jättäminen toimii samoin.
Ei tosin varsinaista migreeniä mutta aamuiset päänsäryt ja muu töhnäinen olo jää pois.
Tupakkaa en käytä ja alkoholia vain joskus vähän.
Vierailija kirjoitti:
Ei tosin varsinaista migreeniä mutta aamuiset päänsäryt ja muu töhnäinen olo jää pois.
Millaisen sokerin olet jättänyt pois? Kaikkea et ole joten tarkennusta kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Hyss, ei elämäntavoilla paranemista saa mainostaa. Sehän on suoraan pois lääkärien ja lääkeyhtiöiden pussista.
Lääkärit suosittelee kuule aina ensimmäisenä terveellisiä elämäntapoja, tupakoinnin lopettamista jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tupakkaa en käytä ja alkoholia vain joskus vähän.Millaisen sokerin olet jättänyt pois? Kaikkea et ole joten tarkennusta kiitos.
Sellainen sokeri joka ei kuulu varsinaiseen ruokaan. Kuten karkit, makeat juomat, leivonnaiset jne..
Ja näissäkin se määrä. Ennen saatoin samana päivänä syödä edellä mainittuja paljon.
Minulta loppui elämä lähes kokonaan kun jätin alkoholin ja tupakan.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuva päänsärky loppui kuin seinään yksityinen sektori maksoin ihan itse: Yläluomien leikkaus.Ne olivat raskaat ja veltot.Havahduin myös miksi välillä pää silti särkee? Lopetin sokeria sisältävien tuotteiden oston.Voin hyvin siksi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa no. Itse olen aina tehnyt samoin. Elänyt terveellisesti, päihteettömänä, hoikkana ja harrastan urheilua. Siitä huolimatta saan migreenikohtauksia viikottain. Teini-iästä asti. Ehkä sulla ei oo ollut alunperinkään migreeniä vaan kuvittelet vaan.
Mulla taas teini-iän migreeni vain katosi, kun muutin omilleni, vaikka monilla tavoin elintavat ovat sittemmin olleet epäterveellisemmät.
Silti olet sairaslomalla vähän väliä.
Noh en ole koskaan juonut alkoholia enkä polttanut. Migreeni alkoi 4 vuotiaana. En ole vielä keksinyt mikä tähän auttaisi.