Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Korkeasti koulutetut saattavat käyttää kieltä elävämmin ja puheessa voi vilahdella enemmän sivistyssanoja yms.

Vierailija
09.02.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillekin se raha merkitsee NIIN paljon. minulle on tärkeintä MITÄ teen, ei se mitä siitä saan. näin olemme erilaisia.

terv. humanisti (joka ei tosiaan rahassa kylve, mut on onnellinen)

Vierailija
2/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamala vaiva ja nyt valittaa että hyvä kun saa perheen elätettyä, minulla 2v opiskelua ja tienaat vuodessa yli 20 000¿ enemmän.

Kyllä mä haluan ainakin tulla hyvin toimeen enkä kiituttaa.

Ja kyllä, se raha merkkasi NIIN paljon, että halusin kunnon toimeen tulon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko tylsemmäksi enää aiheet mennä?

Vierailija
4/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä huonosti kuin sinä.

Vierailija:

kamala vaiva ja nyt valittaa että hyvä kun saa perheen elätettyä, minulla 2v opiskelua ja tienaat vuodessa yli 20 000¿ enemmän.

Vierailija
5/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dillet!

Kai te tajuatte että tämän aloituksen oli tarkoitus mennä tuohon ketjuun, jossa kysyttiin, erotatko heti puheesta, onko keskustelukumppani koulutettu.

Vierailija
6/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

on se, että ei osaa kirjoittaa. Kamalaa se, että tällaisille tyypeille joku maksaa isoa palkkaa :/

No joo, minä olen myös sitä mieltä, että se Mitä tekee on tärkeintä. Minä saan työstäni nautintoa, koen että se on mielekästä ja tärkeää. Palkka on sivuseikka, pääasia että tullaan toimeen.

Vierailija
7/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHAHAHHAAHA!!!!

Vierailija
8/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vitsi, kun välillä ärsyttää täällä nämä idiootit. Miten voi olla noin vähä-älyisiä... Tulee oikein kylmiä väreitä. Kirjoittavat just ja just yhden lauseen, ja heti tulee mieleen, että tuohon tyyppiin en IKINÄ halua tutustua. Kutsukaa ennakkoluuloiseksi, ehkä olenkin.

Vierailija:

HAHAHAHHAAHA!!!!

Vierailija
9/9 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei ole minun ongelma jos ottaa koville opiskella vuosia ja tienata todella huonosti.

Voi voi, ei voi muuta kuin nauraa, jos ei muuta keksitä niin sitten ainakin puututaan kirjoitustaitoon, mikä muuten tälläisillä palstoilla on aika huono aina, kun nopeasti kirjoitetaan.

Rahalla saa ja hevosella pääsee ja kateelliset valittaa niin se vaan on.