32-vuotias mies saunoo äitinsä kanssa
Jotenkin ällöttävää. Ei ihme että mies on sinkku.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
WVierailija kirjoitti:
So, jos äiti on mukava niin miksi ei menisi? Parempi kuin tuollainen ap:n kaltainen hapankaali.
Täytyykö sitä alasti olla äidin kanssa? Ettekö muuta tekemistä keksi 😳
😂👍
Vierailija kirjoitti:
Mun kolmekymppinen exä kävi saunassa koko perheen kanssa. Kyllähän se kummalliselta kieltämättä tuntui, että siellä oli mukana myös parikymppinen sisko ja äiti.
Tapoja on erilaisia. Jotkut näkevät likaa kaikkialla, mutta se kertoo vain katsojan omasta likaisesta mielestä. Ennen vanhaan on saunottu yhdessä, eikä kukaan kummastellut.
Näen sieluni silmin tän Pasin esittelemässä lomakuviaan. Jokaisessa keikistelee äiti narubikineissä. "Äiti ja minä Teneriffalla", "Äiti ja minä seksiklubilla"
Vierailija kirjoitti:
Normaaliin murrosiän kehitykseen kuuluu että alasti hengailu eri sukupuolta olevan vanhemman edessä alkaa tuntua epämiellyttävältä. Jotain on mennyt pieleen jos tuota ei tapahdu.
Ei siellä saunassa ole toinen aikuinen minkään muun vuoksi kuin peseytymisapuna ja turvana, ettei kaadu. Uikkarit päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun kolmekymppinen exä kävi saunassa koko perheen kanssa. Kyllähän se kummalliselta kieltämättä tuntui, että siellä oli mukana myös parikymppinen sisko ja äiti.
Tapoja on erilaisia. Jotkut näkevät likaa kaikkialla, mutta se kertoo vain katsojan omasta likaisesta mielestä. Ennen vanhaan on saunottu yhdessä, eikä kukaan kummastellut.
Kyllä kummasteli. Kaikki normaalit.
Vierailija kirjoitti:
Heillä oli ehkä vain luonnollinen suhde saunassakäyntiin. Se oli heille paikka, jossa peseydytään eikä siellä ajatella tuhmia. Itse koin inhoa, kun lyhytaikainen miesystävä alkoi puhua saunassa seksijuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Näen sieluni silmin tän Pasin esittelemässä lomakuviaan. Jokaisessa keikistelee äiti narubikineissä. "Äiti ja minä Teneriffalla", "Äiti ja minä seksiklubilla"
"Levitän aurinkorasvaa äitiin", "Lakkaan äidin varpaankynnet." "Äiti hieroo mun pohkeita kaupunkikierroksen jälkeen"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli naisten vuoro ja miesten vuoro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaaliin murrosiän kehitykseen kuuluu että alasti hengailu eri sukupuolta olevan vanhemman edessä alkaa tuntua epämiellyttävältä. Jotain on mennyt pieleen jos tuota ei tapahdu.
Ei siellä saunassa ole toinen aikuinen minkään muun vuoksi kuin peseytymisapuna ja turvana, ettei kaadu. Uikkarit päällä.
Häh? Menetkö suihkuunkin aina kaksin?
32-vuotiaan äiti on todennäköisesti vielä työikäinen tai nuori eläkeläinen eikä mikään hoidokki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oidipaalivaiheen pitäis ohittua 15 vuoteen mennessä.
En ymmärrä miksi Oidipuksen nimi liitettiin aikoinaan insestiin. Antiikin tarun mukaan Oidipus oli matkoilla monta vuotta. Hän ei tunnistanut äitiään, kunpalasi kotimaahansa. Varmaan äiti oli (tarinassa) vanhentunut ja näytti erilaiselta Tarinassa ei tapahtunut tahallista insestiä vaan vahingossa, kun ei tiedetty, että ollaan lähisukulaisia. Nykyaikana on tapahtunut, että pienenä adoptoidut sisarukset kohtaavat aikuisena ja rakastuvat. Voi myös olla kyseessä keinohedelmöitys vierailla sukusoluilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen aikaan naisen rinnat olivat vauvan ruokintaväline, siis äidin mukana kulkevat "tuttipullo". Kukaan ei järkyttynyt, jos sattui paikalle juuri silloin.
Mikä tässä on se ällöttävä kohta? Sitä paneeliseinää tai kiukaan kiviä siellä tuijotetaan muutenkin.
Tiesikö avaaja, että minä, kolmekymmentäkaksivuotias mies saunon vaimoni kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Sä se tässä pimee oot
Ehkä äiti on sairas ja tarvitsee apua saunassa? Eikä ole muita auttamassa kuin poika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli naisten vuoro ja miesten vuoro.
Tiedätkö, maalla oli kylä saunoja, jossa koko kylä saunoi kerralla. Yleensä oli vielä pesijäeukko, joka pesi kaikkien selät. Mistäkö tiedän, mummolan pihassa on edelleen vanha kyläsauna, ei tosin ole käytössä ollut ainakaan 70 vuoteen.
Vierailija kirjoitti:
Tiesikö avaaja, että minä, kolmekymmentäkaksivuotias mies saunon vaimoni kanssa?
Hyi saakelin miten ällöttävää! Sen ymmärtäisin, jos menisit miehesi kanssa. Sussa varmaan meni murrosiässä joku pieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Menetkö suihkuunkin aina kaksin?
32-vuotiaan äiti on todennäköisesti vielä työikäinen tai nuori eläkeläinen eikä mikään hoidokki.
No voi olla jopa 80v, jos on vanhana saanut lapsen. Lisäksi on sairauksien tai onnettomuuksien vuoksi apua tarvitsevia. Onneksi sä olet nuori ja terve, etkä tarvitse kenenkään apua mihinkään.
Miten sairas av-mamma seksualisoi äitinsä, veljensä, siskonsa, isänsä, mummonsa, pappansa??? Suosittelen jotain hoitoa.
Mä olin mun mummon ja sedän kanssa saunassa. Itse olin 27, setä 57 ja mummo 82. Mummo tarvitsi 2 aikuista miestä avuksi, että pääsi kotona pesulle/saunaan ja sieltä pois. Vanhainkodissa kylvettivät sellaisen suihkusängyn päällä. Setäni oli ollut äitinsä omaishoitaja ennen kuin mummo pääsi vanhainkotiin ja mä olin mummolassa viikonloppuna käymässä, kun mummo oli vanhainkodista viikonloppulomalla kotonaan.