Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kokemuksia sellaisesta imukuppidildosta,

Vierailija
29.08.2024 |

millainen on käyttää ja mihin sen saa hyvin kiinni.

Pitääkö hankkia joku pidempi malli, jos on vaikka kiinni sillai, että koko varren pituutta ei pysty käyttämään

T: Osto on käynyt mielessä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt on tullut naistenkin kokemuksia

Kiitos kaikille vastaajille

Ap

Vierailija
22/29 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exällä oli leluissaan jättimäinen imukuppidildo. Iskin sen suihkun seinään kaakeliin kiinni, laitoin reippaasti liukkari ja peruutin siihen. Oli työn (ja tuskan) takana saaha se kokonaan sisään mutta laukesin todella kovaa koskematta penikseen. Enää ei menis ilman pitempää lämmittelyä.

Miten niin ei menis? Oletko jotenkin kiristänyt persereikääsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imukuppidildo on kätevää kiinnittää pesukoneeseen. Sen alkaessa lingota on orkku väistämätön.

Vierailija
24/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Imukuppidildo on kätevää kiinnittää pesukoneeseen. Sen alkaessa lingota on orkku väistämätön.

Pihalla asuu orava. Lapset keksivät pieninä, että sen nimi on Orkku Orava.

Piti keksiä kaikenlaista, että sai Orkun nimen vaihdettua.

Ja niin, eihän tämä nykyinen orava tietenkään enää voi olla sama Orkku, mutta Oravien perheeseen hänkin kuuluu. 

Vierailija
25/29 |
30.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on paljonkin imukuppidildoja. Olen myös kokeillut kiinnittää suihkun seinään, mutta itselläni siitä sama kokemus kuin useimmilla täällä, on aika hankala ja yksitoikkoinen asento. Usein käytän sitä ihan kedestä pitäen, eli makuuasento sängyllä ja kädellä ohjaan. Joskus kun on halunnut olla ns. päällä, olen kiinnittänyt imukupin kirjan kanteen tai muuhun sileään pienehköön levyyn ja tukenut kirjan tyynyn tai peiton avulla sopivaan asentoon sängylle. Saatan muovata peitoista tai muista dildotuen alle vähän kohoumaa, imitoimaan miehen lantiota. Vaatii hiukan vaivannäköä, mutta on sen arvoista. 

Vierailija
26/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytyllä on iso imukuppidildo jonka laitan lattiaan ja komennan sen istumaan sen päälle ja imemään mun munaa. 

Vierailija
27/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihalla asuu orava. Lapset keksivät pieninä, että sen nimi on Orkku Orava.

Piti keksiä kaikenlaista, että sai Orkun nimen vaihdettua.

Ja niin, eihän tämä nykyinen orava tietenkään enää voi olla sama Orkku, mutta Oravien perheeseen hänkin kuuluu. 

Oravat on aina olleet orkkuja! Ei siinä ole mitään outoa.

Vierailija
28/29 |
31.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytyllä on iso imukuppidildo jonka laitan lattiaan ja komennan sen istumaan sen päälle ja imemään mun munaa. 

Kiva kuvitella komentelevansa! Menehän nyt tiskaamaan, että vaimo saa levätä ja pitää itseään hyvänä!

Vierailija
29/29 |
01.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makkarin oveen laitan ja sit heilutan ovea että se liikkuu sopivasti. 

Kiva on käytössä myös saunan lasiovi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi