Fazerin suklaalevyt S-Marketissa 4,45 euroa!!! Mistä lähtien tällainen ryöstöhinta on ollut voimassa? HUH!
Olin lounastauolla käymässä S-Marketissa ja ajattelin ostaa suklaalevyn jaettavaksi työkavereiden kanssa. Kuvittelin, että se maksaa vähän yli 2 euroa. No ei maksanut, vaan 4,45 euroa. Joka ikinen.
Posketon hinta. Milloin tällainen hinnannousu on jysähtänyt? Siitä taitaa olla siis hetki, kun olen suklaalevyn ostanut.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kilpailijan kaupasta puolet halvemmalla. Problem solved. Message sent.
Maksaako K-kaupassa tai Lidlissä oikeasti 2-2,5 euroa?
Pääseekö k kauppaan edes sisään 2-2,5 eurolla. Lidlin omat suklaat on niin pahoja, etten ottaisi vaikka ilman saisi.
Miksi niitä pitää sieltä kalliimmasta kaupasta etsiä ja ihmetellä. Itse ostin marketista kympillä neljä. Kestää monta kuukautta.
Ei hinnat ole mitään kiveenkirjoitettuja numeroita, jotka on luvattu pitää siinä. Talouspolitiikka elää ja muuttuu. Nyt kävi näin. Pitää miettiä, haluaako ostaa suklaalevyn vai ei. Mikä onni, että se ei ole mikään välttämättömyyshyödyke.
Ostin karkkitorilta Maraboun suklaalevyn. Se maksoi 1,49. Kalliita suklaalevyjä ei ole pakko ostaa.
Nyt Tokmannilla 4 Fazerin suklaalevyä 10 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta kilpailijan kaupasta puolet halvemmalla. Problem solved. Message sent.
Maksaako K-kaupassa tai Lidlissä oikeasti 2-2,5 euroa?
Ei maksa. Hinta on aika lailla kaikkialla tuo neljä euroa.
Lidlissä Sininen oli lauantaina 3,35. Liikaa on tosin sekin.
Vierailija kirjoitti:
Tuplakin on noussut 1,15 , on jo liikaa pienestä patukasta vaikka on ollut suosikkini . Muistelen kun maksoi 0,55 hetkisen sitten .Sininen oli noussut 3,65 ja maku fazerit oli 4,25. Yksi oli 4,99 , se marianne.
Mä ostin Tokmannilta 5 kpl Maxi Tupla 4 €. Onko se aina ollut 50 g se patukka? Aika pieneltä tuntui.
Tokmannissa 4,01e eilen Fazerin sininen suklaalevy.
Ennen sai parhaimmillaan alle 2e yhden suklaalevyn...
Vierailija kirjoitti:
Verkkokaupassa 4,09e
Vierailija kirjoitti:
Kohta 5e/kpl
On jo myynnissä 5.5 eur kappale.
Vierailija kirjoitti:
Niin oli, 70 luvulla maksoi 70 penniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 5e/kpl
On jo myynnissä 5.5 eur kappale.
Nii makusuklaalevyt?
Vierailija kirjoitti:
Ennen sai parhaimmillaan alle 2e yhden suklaalevyn...
Tai no jotain yli 2e
Parempaa suklaata saa halvemmallakin, esim. Lindh
Vierailija kirjoitti:
Ostin karkkitorilta Maraboun suklaalevyn. Se maksoi 1,49. Kalliita suklaalevyjä ei ole pakko ostaa.
Sitä rasva-sokerimössöä ei paljon suklaaksi viitsi enää nimittää
Ostin Lidlistä Fin carre, tummaa, pähkinäistä suklaata, 57 % kaakaota. Taatusti parempaa kuin se Fazun maitosuklaa, eikä maksanut paljoa .Toinen mitä yleensä ostankin on Lindhin tumma suklaa, varsinkin appelsiinilla maustettu, herkkua
Mikä ihmeen perusteeton hinnannousu?