Fazerin suklaalevyt S-Marketissa 4,45 euroa!!! Mistä lähtien tällainen ryöstöhinta on ollut voimassa? HUH!
Olin lounastauolla käymässä S-Marketissa ja ajattelin ostaa suklaalevyn jaettavaksi työkavereiden kanssa. Kuvittelin, että se maksaa vähän yli 2 euroa. No ei maksanut, vaan 4,45 euroa. Joka ikinen.
Posketon hinta. Milloin tällainen hinnannousu on jysähtänyt? Siitä taitaa olla siis hetki, kun olen suklaalevyn ostanut.
Kommentit (80)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta 5e/kpl
On jo myynnissä 5.5 eur kappale.
Täytyy pyytää sukulaisia ja tuttavia tuomaan suklaata lentokentän tax freestä. Mieluiten Lindtin suklaata. Fasun sokerimaitolutkut saa jäädä hyllyyn tästä lähtien.
Mä tykkään Rainbown suklaarusinoista. Muutama vuosi sitten pussi maksoi 1,55 €. Nyt sama pussi maksaa Prismassa jotakin 2,25 € !!!! Ylikin. Ja kun ne oli isossa rasiassa parikymmentä vuotta sitten, rasia oli 500 g ja maksoi 2,09 silloisessa siwassa.
Joo ja elokuussa suklaan alv nousee 14 --> 25.5 %
Vierailija kirjoitti:
Tokmannissa 4,01e eilen Fazerin sininen suklaalevy.
Fazerin sininen eilen S-marketissa 3,99.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu vaan, että herkkujen hinnat ovat nousseet.
Harvoilla jää silti hinnan takia herkut syömättä, ostetaan vaan jotain halvempaa. Säälittää köyhien lapsiperheiden puolesta, kyllä jotain iloa pitää jokaisen saada elämäänsä ja lasten etenkin.
Köyhät on niin lihavia että tuskin monta suklaalevyä on jäänyt väliin...
No syö kaalikeittoa äläkä valita kaalirotta! Kyllä mulla riittää rahat ostaa Fazerin suklaalevy vaikka joka päivä! Mutta käyn töissä, toisin kuin eräät loiset täällä.
Tammikuussa 2024 Fazerin Sininen levy maksoi 2,49€.
Tammikuu 2025 4,50€ - 5,50€.
Jos joissain ahneuden ilmiö esittäytyy, niin se on kyllä Fazer. Tuleeko jo joka päivä uusia makuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä juttu vaan, että herkkujen hinnat ovat nousseet.
Harvoilla jää silti hinnan takia herkut syömättä, ostetaan vaan jotain halvempaa. Säälittää köyhien lapsiperheiden puolesta, kyllä jotain iloa pitää jokaisen saada elämäänsä ja lasten etenkin.
Köyhät on niin lihavia että tuskin monta suklaalevyä on jäänyt väliin...
Ja kunhan muutama (makeis)firma menee konkkaan, jää taas työttömäksi joukkoa ja valtiolta verot saamatta. Alkoholiveroakin laskivat, miten lie maksasairauksien kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No syö kaalikeittoa äläkä valita kaalirotta! Kyllä mulla riittää rahat ostaa Fazerin suklaalevy vaikka joka päivä! Mutta käyn töissä, toisin kuin eräät loiset täällä.
vain idiootti maksaa 200g suklaata 4 tai 5 euroa. Ei ihme, että hinnat nousee, kun on sun kaltaisia vähälahjaisia kuluttajia hintoja nostamassa. Vaikka on rahaa, niin ei ole tarvetta ylihintaisille tuotteille. Siirrytty ulkomaisiin edullisempiin tuotteisiin, jotka ovat ihan yhtä laadukkaita.
Mitä onko keskiverto av-mamma köyhtynyt? täällähän ei ole ketään kellä olisi tulot alle 100000 euroa /vuosi ja siipan tulot sit kolminkertaiset. Miten yks suklaan levy nyt niin merkkaa? ja ettehän te kukaan syönyt sitä kuin pari palaa vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Nyt on Citymarketissa tarjouksessa 6 Maraboun suklaalevyä 10 euroa.
Mites tuon maraboin venäjäkytkökset?
Vierailija kirjoitti:
jossain tarjouksessa on voinut olla 2,5 euroa. Pitkään levyt ovat olleet jo yli 4 euroa/kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vain idiootti maksaa 200g suklaata 4 tai 5 euroa. Ei ihme, että hinnat nousee, kun on sun kaltaisia vähälahjaisia kuluttajia hintoja nostamassa. Vaikka on rahaa, niin ei ole tarvetta ylihintaisille tuotteille. Siirrytty ulkomaisiin edullisempiin tuotteisiin, jotka ovat ihan yhtä laadukkaita.
Ime lanttua Igor. Ei suomalaisia muutenkaan kiinnosta sun kaalirotan elämä siellä Pietarin trollitehtaalla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime lanttua Igor. Ei suomalaisia muutenkaan kiinnosta sun kaalirotan elämä siellä Pietarin trollitehtaalla!
Olen kyllä ihan suomalainen. Jokainen järkevä ihminen vastustaa perusteettomia hinnannostoja. Kummasti se kaakaon noussut hinta siirtyy asiakkaalle näkyviin hintoihin vain Fazerilla. Olet naurettava tapaus.
Tyhmiltä kuluttajilta kauppaketjut ovat muutamassa vuodessa tehokkaasti keränneet rahat pois isoilla ruokatuotteiden hinnannostoilla.
Toivottavasti tämä suklaan hinnannousu aiheuttaa sen että lihavat alkavat laihtua.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tämä suklaan hinnannousu aiheuttaa sen että lihavat alkavat laihtua.
Ja toivottavasti se lisää myös työttömien TÖIHIN MENOO.
Vierailija kirjoitti:
Sekin oli tosi kallis. 1,60 se hinta oli pitkään. Sen jälkeen on ahneilla suklaatehtailla lähtenyt homma pahasti lapasesta.
Lidlisssä oli vkl tumma suklaata halvalla on on 57 % kaakaota+ pähkinää On terveellisempää kuin se kotimainen rasva-sokeriseos, kaakaolla maustettu