Juoppo miksi et lopeta juomista
Maailman yksinkertaisin asia. En kysy pahalla vaan ihan aidosti huolissani
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
En pysty. On niin kurjaa elämä, että ilman alkoholia ottaisin itseltäni hengen
Olisko mitään että tekisit asialle jotain,jos se kerran on niin kurjaa?Ja ei,en tarkoita juomista. Miksi käperryt pullon kanssa johonkin nurkkaan etkä tee asioille mitään?
Vierailija kirjoitti:
Mielisairaudesta paranee, kun vain niin haluaa, ja juomisesta pääsee irti, kun vain niin haluaa.
Turha keksiä mitään tekosyitä.
Jaa noinko yksinkertaista sinusta on parantua mielisairaudesta? Miksi et itse sitten ole parantunut? Haluat olla ihan vapaaehtoisesti hullu vai?
Yleensä pitkään juoneet kuolevat nopeasti jos lopettavat juomisen.
Hain kaljaa ja pätkän makkaraa. Sitten menen kessulle 🥳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisko mitään että tekisit asialle jotain,jos se kerran on niin kurjaa?Ja ei,en tarkoita juomista. Miksi käperryt pullon kanssa johonkin nurkkaan etkä tee asioille mitään?
Mitähän sille tekis? Apua olen hakenut, mutta en ole saanut. Mt palvelut suomessa ihan täyttä ulostetta.
En halua. Miksi minun pitäisi lopettaa valitsemani harrastus vain sen vuoksi ettei se miellytä sinua? Antakaa jokaisen kukan kukkia. En pakota ketään viettämään väkisin aikaa kanssasi.
tästä ketjusta tuli mieleen heti kaljanhimo että jos hakisi pari olvia tässä niin se olisi päivän työ taas. juopolle ammatti on hankkia kaljaa monta kertaa päivässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sille tekis? Apua olen hakenut, mutta en ole saanut. Mt palvelut suomessa ihan täyttä ulostetta.
Aina voi tehdä itse tutkiskelua. Pulloon tarttumalla ongelmat ei ainakaan parane. Ongelmat ei katoa jos pitää pään hiekkaan nimeltä päihteet.
Olen työni hoitava, timmissä kunnossa oleva ja alkoholia menee hieman liikaa.
En lopeta, koska on yksi parhaista asioista elämässäni.
Jos on alkoholisti tai käyttää alkoholia rajusti, niin sitten ei kannata itkeä sitä, ettei löydä kumppania.
Jeppe ei haluaisi juoda mutta silti Jepen jalat vievät hänet viinakauppaan, niin se vaan menee.
Miksei syöpäpotilas vaan ota itseään niskasta kiinni ja parane, niin helppoa se on.
Vierailija kirjoitti:
Miksei syöpäpotilas vaan ota itseään niskasta kiinni ja parane, niin helppoa se on.
Syöpä ja alkoholismi eivät ole millään tavalla verrattavissa toisiinsa.
Edes syömishäiriö ja alkoholi eivät ole verrattavissa, koska alkoholin voi kokonaan jättää pois, ruokaa ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas miksi et parane mielisairaudestasi
Mielisairaus ei ole itse hankittu asia, toisin kuin juoppous ja narkomania.
Päihdeongelma on sairaus, hankalapa siitä on päästä irti. Taustalla on usein mt-puolen tai elämänhallinnan ongelmia.
Olen miettinyt, että pitäisikö esimerkiksi huumeidenkäyttäjille olla tarjolla pakkokatkoa elämäntavan haittojen kasautuessa muiden niskaan.
Enemmistö ei ymmärrä mitään muutakaan sairautta. Ymmärtää voi vain sen, mitä itse on kokenut, monet eivät sitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainoinen miksi et laihduta. Maailman yksinkertaisin asia. En kysy pahalla vaan ihan aidosti huolissani.
Olen laihduttanut.
T. Entinen ylipainoinen
Vierailija kirjoitti:
Päihdeongelma on sairaus, hankalapa siitä on päästä irti. Taustalla on usein mt-puolen tai elämänhallinnan ongelmia.
Olen miettinyt, että pitäisikö esimerkiksi huumeidenkäyttäjille olla tarjolla pakkokatkoa elämäntavan haittojen kasautuessa muiden niskaan.
Puoleksi vuodeksi häkkiin missä ei saa aineita?Mitä tapahtuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielisairas miksi et parane mielisairaudestasi
Mielisairaus ei ole itse hankittu asia, toisin kuin juoppous ja narkomania.
Yleisemmin se alkoholismi tai huumeiden käyttö tulee, kun on jo se mt-sairaus ja sitä mt-sairautta hoidetaan sillä alkoholilla ja huumeilla. Ei kaikissa tapauksissa.
voi jeppe kun sulle mikään mahti maailmassa ei ole riittävä syy lopettaa juomista