Juoppo miksi et lopeta juomista
Maailman yksinkertaisin asia. En kysy pahalla vaan ihan aidosti huolissani
Kommentit (50)
Juominen on mukavaa ajankulua. Kuka kaipaa tylsää arkea??
Juoppo vastaa: olen sairastunut alkoholismiin, en pysty omin voimin lopettamaan.
Rukoilen vain, että saisin vielä edes yhden selvän päivän, niin että voisin hakeutua lähimpään AA-ryhmään.
Mielisairas miksi et parane mielisairaudestasi
Mielisairaudesta paranee, kun vain niin haluaa, ja juomisesta pääsee irti, kun vain niin haluaa.
Turha keksiä mitään tekosyitä.
Jos toisen alkoholismisairauden katseleminen tuottaa tuskaa, niin miksi et itse hakeudu Al-anon ryhmään? Opit huolehtimaan omista asioistasi ja jättämään alkoholistin elämään omaa elämäänsä.
https://www.al-anon.fi/al-anon-ryhmat/
Niih.
Viina on niin hyvvee ettei sanotuksi saa.
Minä tykkään olla kännissä, heijaa ja otetaan taas.
Koska ei ole mitään suurempaa nautintoa kuin maata sairaalassa kirroosissa ja odottaa, että keuhkot täyttyy askistes-nesteestä pikkuhiljaa. Sedaatiota ei saa 😔😔
Absolutisti miksi et ala ryyppäämään?
Muuan mies lopetti juomisen,nääntyi ja kuoli janoon.
Ylipainoinen miksi et laihduta. Maailman yksinkertaisin asia. En kysy pahalla vaan ihan aidosti huolissani.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei ole mitään suurempaa nautintoa kuin maata sairaalassa kirroosissa ja odottaa, että keuhkot täyttyy askistes-nesteestä pikkuhiljaa. Sedaatiota ei saa 😔😔
Suomessa on tuo potilaiden kiduttamiskulttuuri. Minä antaisin taju pois aineita tuossa vaiheessa.
Jeppe ei lopeta kun jeppe haluaa juoda
Varmaan samasta syystä, kuin lihavat eivät lopeta sokerin narkkaamista
Vierailija kirjoitti:
Jeppe ei lopeta kun jeppe haluaa juoda
Niin, kyse on statuksista. Osalla miehistä ei ole nykymaailmassa mitään mahdollisuutta kokea olevansa olevansa arvokas yhteisönsä edessä. Miesten maailmassa statukset ovat julmempia kuin naisten. Miehet jakautuvat todella julmasti menestyjiin ja luusereihin. Paljon julmemmin kuin naiset. Ja kun on suomalaisten miesten hierarkiassa siellä ihan pohjalla ei ole mitään syytä ponnistella sieltä pois.
On mukavaa siemailla olutta aamusta iltaan, namskis😋
En pysty. On niin kurjaa elämä, että ilman alkoholia ottaisin itseltäni hengen
Kyylä, mikset lopeta muiden asioihin puuttumista?