Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiton vuokranantaja joka valitti minulle että

Vierailija
29.08.2024 |

Olen maksanut liikaa vuokraa etten saisi säästää rahaa maksamalla vuokraennakkoa jota olen maksanut jotain 500 euroa. Pyysin palauttamaan ne rahat mutta ei ole kuulunut mitään sitten vuokranantajasta. pahan päivän varalle aina maksoin vuokraa 50 euroa enemmän mitä pitää mutta vuokranantaja valitti siitä. Ei voi koskaan tietää tuleeko kelatuet ajoissa joten ainakin minulla on vuokra aina maksettu.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi? Ei vuokranantajalla ole mitään velvollisuutta toimia sinulle pankkina. Mikset esim avaa Nowegianille tiliä, jolle maksetaan ainakin toistaiseksi yli 3 % korkoa ja ota sieltä, jos tiukka paikka tulee. Ihmeellistä säätöä, joka aiheuttaa vaivaa vuokranantajalle.

Vierailija
22/32 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maksanut vuokraa etukäteen. Joulukuuta ennen ainakin niin joulukuussa ei tarvii maksaa vuokraa niin jouluksi jää rahaa enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattilaisilla on laskutusohjelmat jotka pysyisi tuollaisessakin kärryillä. Harrastelijat taitaa tehdä tuota jollain excelillä, jos ei sitten ruutuviholla ja niiden laskutaidot voi olla vähän mitä on. 

Kyse on siitä että nuo tiedot menevät myös verottajalle.

Vierailija
24/32 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä palauteta, ellei muuta pois.

Ei vuokranantaja ole mikään pankki. Joskus olin maksanut vahingossa kaksi vuokraa sisään. Sain ylimääräisen maksun takaisin poismuuttaessani. Oli vähän ylläpito, et mites mä nyt tälläsen olen vahingossa tehnyt.

Maksan vuokran duunissa ollessa palkasta. Työttömänä päivärahasta. Jos se tulee 10 päivä tätäkuuta. Maksan enskuun vuokran pois. Joskus tullut joku euron parin laskuvirhe, kun on saanut asumistukea, joka menee vuokranantajalle. En ole jättänyt sisään vaan vähentänyt seuraavan kuun vuokrassa, kun olen huomannut. 

Eivät ole pankkeja, vain poismuutossa saat liikamaksut takaisin.

Vierailija
25/32 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On minun vuokranantaja palauttanut. Jos ei palauta niin jätän 4 kuukauden vuokran maksamatta niin sillä se asia hoituu ja laitan 400 euroa säästötilille.

Vierailija
26/32 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin maksan koko vuoden yhtiövastikkeet aina jo kevään aikana kun mulla on keväisin enemmän tuloja. Taloyhtiö ei ole nikotellut.

Mää maksan kans  koko vuoden yhtiövastikkeet pois kuleksimasta. Ja jos tulis jotain yllättävää remppaa niin oletan että voi pyytää että ottakaa niistä etukäteen maksetuista. Ei ole ainakaan vielä tullut, taloyhtiöllä hyvä talous.

Vierailija
27/32 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuokranantaja ei ole mikään pankki.

Vierailija
28/32 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksa se vuokra mikä se oikein on, säästele jotenkin muuten itsellesi, pysyy asiat järjestyksessä.

Vierailija
29/32 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka idiootti siirtää ylimääristä rahaa vuokranantajalle? Eikö paljon viisaampaa olisi siirtää se 50€ aina omalle säästötilille, josta voi sitten vuokria maksaa, jos tulee ongelmia Kela-tukien kanssa. Silloin ne rajat on omassa hallinnassa ja niitä voi pahana päivänä käyttää myös muihin yllättäviin kuluihin. Eikö ihmisillä ole nykyään edes alkeellisiakaan taloustaitoja?

Vierailija
30/32 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäisen kerran kuulin että joku maksaa sopimatta jotain 50e ...Miks ei moukka pidä niitä viisikymppisiä omalla tilillä pahanpäivän varalla ....huuoohh. 

Varmaan siks että Kela laskee ne käytettävissä oleviin tuloihin?

Jos se vuokranantaja palauttaa ne rahat maksajan tilille, onhan ne silloinkin käytettävissä olevia tuloja.

On tosissaan outoa, että jollekin vuokranantaja on se "läheisin" ihminen, jonka tilille maksetaan liikaa rahaa. Jos jotain tukia saa, kannattaa säästää "sukanvarteen". 

Vierailija
31/32 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi joku sotkee vielä vuokranantajankin asiat. Va maksaa veroa vuokratulostaan. Vuokratulo on vuokrasopimuksessa määrätty summa, ei joku vuokralaisen sooloilema summa. 

Kyllä pitää olla tyhmiä ihmisiä. Täysin vieraalle ihmiselle syydetään rahaa joka kuukausi. Mitä te ajattelette?

Vierailija
32/32 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta telttaan tai vankilaan niin ei tarvitse maksella niille peeloille vuokria.