Suomesta voi saada naisen vain komealla ulkonäöllä tai isolla omaisuudella
Ulkomailta on mahdollista saada kaunis nainen pelkillä hyvillä jutuilla. Suomessa mies joutuu vain friendzonelle. Sen takia Suomessa on niin paljon yksinäisyyttä. Miehet tietävät, että palkintona on maksimissaan friendzone ja se ei oikein nappaa.
Kommentit (245)
Vierailija kirjoitti:
Mä saan naista isolla kikkelillä. Omaksi en halua, mutta kunhan välillä saan. Isolla kikkelillä naiset koukuttuu.
Miten sä tuot tämän asian julki? Kuva tatuoitu otsaan, niin jopas riittää naaraita?
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Monilla naisilla tulee jossain kohtaa vastaan se tilanne, että he tajuavat että oma ulkonäkö ei riitä saamaan oikeasti tasokasta miestä, ainakaan vakavaan suhteeseen. Siinä kohtaa he usein suostuvat tyytymään, ja päätyvät suhteeseen miehen kanssa jota eivät oikeasti rakasta. MONIA tuollaisia tapauksia.
Niistä kannattaa pysyä kaukana. Ne on juuri niitä jotka eroaa kun mukulat on tehty.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Monilla naisilla tulee jossain kohtaa vastaan se tilanne, että he tajuavat että oma ulkonäkö ei riitä saamaan oikeasti tasokasta miestä, ainakaan vakavaan suhteeseen. Siinä kohtaa he usein suostuvat tyytymään, ja päätyvät suhteeseen miehen kanssa jota eivät oikeasti rakasta. MONIA tuollaisia tapauksia.
No mutta sittenhän teillä miehillä ei ole mitään hätää. Odottele sinäkin rauhassa, jostain se putoaa nainen sinunkin eteesi.
En vain ymmärrä miten te voitte tyytyä olemaan paremman puutteita, niitä joita kukaan ei oikeasti halua mutta joku sitten epätoivoissaan poimii mukaaansa?
Eikö se ole jo nöyryyttävää, tietää että ei tuo toinen arvosta eikä pidä minään, kunhan nyt tyytyi sitten sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Millä kaikilla kielillä osaat niitä hyviä juttuja kertoja, joilla saat naisia ulkomailta ? Eikö kielitaitoa kannattaisi hyödyntää myös työuralla ? Voisit sitten saada entistä tasokkaampia naisia.
Money talks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä saan naista isolla kikkelillä. Omaksi en halua, mutta kunhan välillä saan. Isolla kikkelillä naiset koukuttuu.
Miten sä tuot tämän asian julki? Kuva tatuoitu otsaan, niin jopas riittää naaraita?
Silloin kun onnistaa, niin se on naiselle kiva ylläri todeta, että oho sulla on ihana paksu. Mut onhan noita kananvia esim alastonsuomi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yhtä on pannut niin kaikki naiset tietää.
Tämä kaikki johtuu intersektionaalisen feminismin käymästä sodasta kunnollisia ja hyviä miehiä vastaan.
OK, ap. Kävin just Prismassa, ja ei olleet kaikki miehet, jotka siellä olivat pariskuntana naisen kanssa liikenteessä a) komeita b) rikkaita tai c) rikollisia.
Ihan maksusitoumuksella esim yksi osti ruokaa, eikä yksikään ollut ex- linnakundin( tai nykyisen) näköinen. Tunnistan, koska olen ollut vankilassa töissä( en vartijana).
AP - syy on sinussa, ja ihan vaan sinussa. Laske tasoasi. Ei tarvitse laskea, kuin omalle tasollesi. Jos " et viehäty" oman tasoisista naisista, niin se on sitten voi- voi, ja olet ilman.
"Mutta tuosta Friendzonesta kirjoittajalla oli mielenkiintoinen pointti, joka minusta pätee Suomeenkin, että usein toistuvasti friendzonelle päätyviltä miehiltä puuttuu viettelyn taito. He käyttäytyvät kuin kaverit, ja nainen vastaa kaverillisuudella. Näiden miesten oletus usein on, että nainen ihastuu heihin, kun kaverina toteaa että onpa fiksu ja mukava tyyppi. Ja nainen voi todeta että niinpä onkin, oikein hyvä kaveri tai ystävä. Vain pieni osa naisista ilmeisesti ihastuu kaveruuden kautta, useimmille se on niin, että aika pian tutustumisen jälkeen mies päätyy joko kumppaniehdokas tai kaveri -laareihin."
Juuri tämä! Näin miehenä taoin päätäni seinään tämän asian kanssa aikanaan vuosia ja ihmettelin että miksi ei onnistu kuin monilla muilla tuntui onnistuvat. Aina olin vain se tosi kiva kaveri josta "joku muu saa tosi kivan miehen".
No sitten tajusin onneksi lopulta että sitä pitää vain uskaltaa tehdä heti alussa se kunnon aloite ja näyttää naiselle että haluaa olla muutakin kuin kaveri. Ja mitä nopeammin sitä parempi. Ja kummasti alkoi onnistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Nyt on av- palstan inceleiden ongelma ratkaistu.
Tuo varakkuus... Itse seurustelin kerran it-miljonäärin kanssa. Olin aina ajatellut, että en ole yhtään rahan perään ja itse asiassa tykkään vaatimattomasta, ympäristöystävällisestä elämästä. Mutta olihan siinä rahassa puolensa, lähinnä se ettei ollut koskaan tylsää. Milloin purjehdittiin, milloin käytiin matkoilla, milloin kylpylässä, vuokrattiin mökki kaikilla mukavuuksilla ja uima-altaalla jne.
No, se suhde loppui miehen pettämiseen ja liikaan juhlimiseen, mutta jäin miettimään sitä, että jotkut ihan mukavat miehet oli jääneet mulla friendzonelle ei siksi että ei ollut omaisuutta tai ulkonäköä, vaan siksi että heidän elämäntapansa oli niin patatylsä, kontrastina sille mitä tuo it-mies tarjosi. Jos ainoa mitä aikuinen mies tekee on, että käy töissä, ruokakaupassa ja pelaa tietokoneella, niin vaikea siinä on kiinnostavaa tekemistä tai edes keskusteltavaa löytää. Sitten sitä olla möllötetään katsomassa jotain sarjoja telkkarista tai naisen pitäisi istua siinä vieressä katsomassa kun mies tappaa jotain örkkejä pelissä. Ei oikein nappaa. Toisaalta tiedän myös ei-tylsiä miehiä, joilla ei ole rahaa eikä omaisuutta, mutta silti elävät jotenkin eläväisemmin. Ei kaikki tekeminen vaadi rahaa, ainakaan paljoa. Jo se, että on lukenut ja sivistynyt, tekee kiinnostavaksi, ja kirjastossa kirjat on ilmaisia. Museot ei paljon maksa, ulkoilu vaihtelevissa paikoissa jne. Mutta jotain sisältöä ja mielenkiintoa pitää miehen elämässä olla, että ainakaan itse kiinnostun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yhtä on pannut niin kaikki naiset tietää.
Eipä sillä sun vehkeen koolla ole minun nautinnolleni melkein mitään väliä (paitsi paikat ikävästi hiertyy), koska saan kuten muutkin naisen orgasmin klitoriksen kiihottamisesta.
"Vain pieni osa naisista ilmeisesti ihastuu kaveruuden kautta, useimmille se on niin, että aika pian tutustumisen jälkeen mies päätyy joko kumppaniehdokas tai kaveri -laareihin."
Tämä on totta. Naisen pitää olla mieheen ihan palavan ihastunut että jaksaa kaverina elätellä toiveita miehen aloitteesta pitkään. Jos mies on "vain" ihan potentiaalinen kumppani niin ei suuri osa naisista näe heitä kuin vain kavereina jos aika pian ei tule miehen puolelta selkeää signaalia romanttisesta kiinnostuksesta.
Eihän kukaan mies Suomessa halua vihittyä aviovaimoa.
Tai olemalla mukava ja kiinnostava.
Nuorilla se ulkonäkö ja muut pinnalliset piirteet, kuten seikkailunhalu ja merkkibrändien arvostus ja muu on kaikki kaikessa.
Äkkiä se siitä poistuu ja kasvavat ja ymmärtävät, että se rauhallinen, luotettava, kotona viihtyvä, joka ei riskeeraa rahojaan peleihin ja vehkeisiin, onkin se mitä haetaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole koskaan tajunnut ihmisiä jotka tyytyvät vain johonkin ja ovat yhdessä ihmisen kanssa jota ei rakasta. Sama homma niinkin, että on yhdessä rikkaan ihmisen kanssa vain tämän rahojen vuoksi. Hyi stana. Mä ahdistuisin hengiltä jos mun pitäisi olla yhdessä ihmisen kanssa jota en rakasta. Mielummin olen yksin.
N45
Thaimaalaiselle naiselle tavallisen suomalaisen miehen hyvät jutut ovat rikkaan länsimaisen miehen hyviä juttuja.
"mutta jäin miettimään sitä, että jotkut ihan mukavat miehet oli jääneet mulla friendzonelle ei siksi että ei ollut omaisuutta tai ulkonäköä, vaan siksi että heidän elämäntapansa oli niin patatylsä, kontrastina sille mitä tuo it-mies tarjosi. "
Hyvä pointti. Jos mietin mihin omassa miehessäni aikanaan ihastuin kun hän oli kuitenkin silloin rutiköyhä opiskelija niin se oli se ettei hän yleensä sanonut juuri millekään ei. Jos ehdotin että mennäänkö jonnekin tai tehdäänkö jotakin niin hänen perusasenteensa oli lähes aina positiivinen vaikka se juttu ei olisi ollut sellainen josta hän erityisesti tykkää. Välillä sitten totesi että ei ollut minun juttu mutta oli silti kiva kokeilla mutta usein sitten innostui kovasti siitä mitä tehtiin.
On niin paljon helpompi ihastua ihmiseen joka on innostuva ja aktiivinen sekä avoin uusille asiolle kuin siihen jonka elämänpiiri on kauhean rajoittunut. Tämä ihan vinkkinä miehille. Teillä on kyllä aikaa sitten keski-ikäisinä maata siellä sohvalla, nuorena kannattaa olla avoin uudelle ja innostua. Se on viehättävää suurimman osan naisista silmissä.
Kyllä se näin on.Naisena ajattelin,että jos en löydä sekä komeaa että rikasta miestä hyvillä geeneillä,en mene naimisiin enkä hanki lapsia.Ulkonäöstä olisin ollut valmis tinkimään mutta ei tarvinnut.Olemme olleet naimisissa yli 15 vuotta.Olen itsekin tasokas ja korkeasti koulutettu, korkeapakkaisessa työssä.