Suomesta voi saada naisen vain komealla ulkonäöllä tai isolla omaisuudella
Ulkomailta on mahdollista saada kaunis nainen pelkillä hyvillä jutuilla. Suomessa mies joutuu vain friendzonelle. Sen takia Suomessa on niin paljon yksinäisyyttä. Miehet tietävät, että palkintona on maksimissaan friendzone ja se ei oikein nappaa.
Kommentit (245)
Huvittaa nämä pikkupoika"miehet" uhonsa kanssa :) Haetaan vaimo Thaimaasta, siitä saitte!
Eipä noita thaivaimoja näy katukuvassa vilisemässä, tosin Norjassa näkee kyllä mutta norjalaiset on rikkaita ja mies joka ei mene kaupaksi voi sieltä sitten hakea. Toinen vaimonhakupaikka oli Venäjä mutta sieltä tuli naisia jotka olivat sen pakollisen ajan naimisissa jotta saivat oleskeluluvan, häipyivät ja ottivat eron. Tiedän yhden miehen joka kokeili onneaan kolme kertaa, aina sama tulos.
Asun itse Norjassa ja tällä alueella jolla asun on kolmella miehellä thaivaimo. Kaikki varakkaita vanhempia hieman vantterampia herroja joilla rahaa on ollut tällaiseen. Ei silti, on työkaverinakin yksi joka todella mukava ja kiltti ihminen. Ei heissä mitään vikaa ole, ja siksi inhottaakin kaiknemaailman epämääräiset tyypit jotka viimeisenä keinona yrittävät heitä sitten houkutella. Onneksi se ei olekaan ihan niin yksinkertainen juttu ja kysyy sitä rahaa.
Mutta antaa poikien haaveilla, pysyvätpähän poissa pahanteosta! :D
Vierailija kirjoitti:
Hälytyskellot soivat heti kun joku käyttää typeriä sanoja, kuten "friendzone", "ghostaaminen", "triggeröityminen" jne.
Listaa voi jatkaa vaikka sanoilla "feministi" "intersektionaalinen" "woke" "naisten hypergamia" - kaikki noita toksisen incelyhteisön fraaseja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä ymmärrä näitä aloituksia. Kun katsoo ympärilleen niin näkee perssilmälläänkin, ettei se mene noin. Myös pöljät, keskinkertaiset ja huonotuloiset miehet ovat usein parisuhteissa, jopa perustavat perheitä naisten kanssa.
Ehkä oikeasti on kuitenkin muualla se syy, kuin komeuden tai rahapinkan puutteessa, mutta sitä ei pysty itselleen myöntämään.
Viimeeksi täällä valitti kun on korkeakoulutettu ja normaalipainoinen, miksi ei saa naista. Ehkä se naisen ajattelu "hyödykkeenä", kun puhuu ettei "saa naista" kuin jotakin tavaraa, on osa ongelmaa.
He ovat pariutuneet silloin kun olivat komeita ja ovat menettäneet ulkonäkönsä ajan kuluessa. He ovat olleet siinä mielessä onnekkaita, että heidän parisuhteensa ovat kestäneet. Suurin osa pareista eroaa muutaman vuoden sisällä kunnes ulkonäkö ei enää riitä löytämään uu
Kestävässä parisuhteessa onnella on kyllä suhteellisen vähän tekemistä. Jos itsellä kaikki suhteet kerta toisensa jälkeen kaatuu lyhyen ajan jälkeen niin kyllä siinä on itsekullakin peiliin katsomisen paikka. Olenko hyvä kumppani ja kohtelen kumppaniani arvostavasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hälytyskellot soivat heti kun joku käyttää typeriä sanoja, kuten "friendzone", "ghostaaminen", "triggeröityminen" jne.
Listaa voi jatkaa vaikka sanoilla "feministi" "intersektionaalinen" "woke" "naisten hypergamia" - kaikki noita toksisen incelyhteisön fraaseja.
Monesti tuntuu että nämä miehet eivät oikeastaan edes pidä naisista. Siis ihmisinä. Naiset ovat heille vain asia joka pitää saada että saa sitä seksiä ja että "on nainen".
Naiset mielipiteineen ja ajatuksineen edustavat heille kaikenlaista uhkaavaa ja vierasta. Miten siltä pohjalta voisi edes joku suhde syntyä on minulle arvoitus.
Onko tämä taas se sama tyyppi, joka kuolaa välillä aasialaisnaisia ja välillä arabinaisia?
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nämä pikkupoika"miehet" uhonsa kanssa :) Haetaan vaimo Thaimaasta, siitä saitte!
Eipä noita thaivaimoja näy katukuvassa vilisemässä, tosin Norjassa näkee kyllä mutta norjalaiset on rikkaita ja mies joka ei mene kaupaksi voi sieltä sitten hakea. Toinen vaimonhakupaikka oli Venäjä mutta sieltä tuli naisia jotka olivat sen pakollisen ajan naimisissa jotta saivat oleskeluluvan, häipyivät ja ottivat eron. Tiedän yhden miehen joka kokeili onneaan kolme kertaa, aina sama tulos.
Asun itse Norjassa ja tällä alueella jolla asun on kolmella miehellä thaivaimo. Kaikki varakkaita vanhempia hieman vantterampia herroja joilla rahaa on ollut tällaiseen. Ei silti, on työkaverinakin yksi joka todella mukava ja kiltti ihminen. Ei heissä mitään vikaa ole, ja siksi inhottaakin kaiknemaailman epämääräiset tyypit jotka viimeisenä keinona yrittävät heitä sitten houkutella.&nb
En itse ymmärrä tuota uhoa tyyliin, siitä saavat suomalaiset naiset. Mitä ihmettä naiset saavat, kun joku mies hakee puolison muualta? Ei jaksa kiinnostaa vieraiden ihmisten pariutuminen. Itsellä on puoliso, joka on rakas, kiva jos toisillakin on, mutta en asian ajattelemiseen sen kummemmin aikaani tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurilla ei ole kyllä kumpaakaan, mutta heti löysi uuden naisen, kun edellinen kyllästyi ja lähti.
Hänelle kelpaa siis kuka vain. Säälittävää!
Kumpi onkaan säälittävämpi? Seksin puutetta kitisevä sinkku vai naisen kanssa elämänsä jakava mies? Kysyn vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun itse Norjassa ja tällä alueella jolla asun on kolmella miehellä thaivaimo. Kaikki varakkaita vanhempia hieman vantterampia herroja joilla rahaa on ollut tällaiseen. Ei silti, on työkaverinakin yksi joka todella mukava ja kiltti ihminen. Ei heissä mitään vikaa ole, ja siksi inhottaakin kaiknemaailman epämääräiset tyypit jotka viimeise
Mä olen sinkku enkä kyllä mäkään sen kummemmin aikaani tuhlaa muiden pariutumisiin ja siihen onko jollakin ulkomaalainen puoliso. Ei jaksa kiinnostaa.
N45
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa. Meil ei oo kumpaakaan ja tässä olla kökötetään.
Mikk Saare et kökötä kenenkään kanssa paitsi oman kätesi. 2 lastasikin lähti suoraan adoptioon.
no on sillä hepin koollakin tekemistä asian kanssa. Jos on ruma ja köyhä, niin kyllä osa naisista kiinnostuu hyvin varustelluista.
Vierailija kirjoitti:
no on sillä hepin koollakin tekemistä asian kanssa. Jos on ruma ja köyhä, niin kyllä osa naisista kiinnostuu hyvin varustelluista.
Ei riitä iso heppikään jos mies ei muuten ulkoisesti miellytä mua.
N45
Suomessa miehen taso määriytyy näiden asioiden mukaan:
-ulkonäkö
-pituus
-koulutustaso
-palkka ja muu omaisuus
-status työelämässä
Naisen tasoon taas vaikuttaa ulkonäkö,luonne,harrastukset,nuorekkuus ja elämänarvot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei riitä iso heppikään jos mies ei muuten ulkoisesti miellytä mua.
N45
Maailmassa on neljä miljardia naista ja jos sulle ei isomunainen ruma ukkeli nappaa niin jollekin toiselle kyllä kelpaa
". Ei siis edes ymmärretä sitä parisuhteiden syntymisen perusvoimaa, ihastumista ja rakastumista. Ehkäpä juuri siksi onkin jääty yksin. Ei etsitä rakkautta vaan etsitään esinettä, "naista" joka saadaan ja jonka pitää olla sellainen ja tuollainen että se kelpaa."
Täytyy myöntää että olin itsekin aikanaan ainakin jossain määrin tuollainen. En ollut koskaan kunnolla rakastunut tai edes ihastunut, vain jotenkin kiinnostunut jostain naisesta. Eikä niistä sitten koskaan oikein mitään tullut. Paljolti kai siksi että olin itsekin niin pasiivinen kun ei oikein itsekään tiennyt mitä olisi pitänyt niissä tehdä ja miten toimia.
Sitten onneksi tuli lopulta eteen se yksi nainen joka todella räjäytti tajunnan. Äkkiä ymmärsin mitä on olla korviaan myöten ihastunut ja pian rakastunut. Muuta ei halunnut kuin olla sen yhden ihmisen kanssa ja sitä ihmistä ajatteli koko ajan. Ja sitten kyllä sai eri lailla puhtia toimiakin ja viedä sitä asiaa eteenpäin.
Nyt jälkeenpäin mietin miten vähän sitä nuorenmpana miehenä tajusikaan siitä suhteen tunnepuolesta ja siitä mikä siinä on oleellista. En tältä pohjalta oikeastaan ihmettele miten pihalla osa miehistä näistä pariutumistouhuista voi olla kun itsekin aikanaan olin enkä pidä itseäni mitenkään tyhmänä tai tunteettomana. Jos ei saa kokemuksia siitä miten todella ihastuu niin ei kai sitä oikein voikaan käsittää mikä siinä on se juttu.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa miehen taso määriytyy näiden asioiden mukaan:
-ulkonäkö
-pituus
-koulutustaso
-palkka ja muu omaisuus
-status työelämässä
Naisen tasoon taas vaikuttaa ulkonäkö,luonne,harrastukset,nuorekkuus ja elämänarvot.
Sen verran olen eri mieltä että luonteella ei väliä jos feissi ja kroppa on kondiksessa
"Suomessa miehen taso määriytyy näiden asioiden mukaan:"
Taso tarkoittaa kuitenkin vain kiinnostuksen laajuutta, ei sitä että vähemmän tasokas ei voisi saada ihan hyvää kumppania. Niitä ehdokkaita on vain vähemmän ja voi kestää hieman kauemmin löytää.
Tämä pitää paikkansa. Nykypäivänä suomalaiset naiset on niin valtavan kranttuja ettei heille kelpaa kuin se aivan häviävän pieni osa miehistä jotka ovat menestyneet elämässään.
On aivan käsittämätöntä et nykyään nainen joka näyttää perunasäkiltä räntäsateessa vaatii itselleen top5% alfalääkärilentäjämenestyjää ja kas kummaa sellaista kun ei löydykään niin sit ihmetellään että missä on kaikki "hyvät" miehet ja ei tarvitse olla kovinkaan älykäs tajutakseen mitä niillä "hyvillä" miehillä tarkoitetaan.
Mulla on jo ikää ja harmaat hiukset, mutta kun vien naisen tanssimaan tiiviisti tangoa, puhemieheni herää usein toimimaan. Kun nainen alkaa puhua, minun tarvitsee vain pitää tiukka ote ja hymyillä, ja puhemieheni on ajanut asiaani. Siitä se sitten on alkanut edetä useamman tanssahtelun jälkeen vaikka kuinka pitkälle. Eikä ole tarvinnut jutella varallisuudesta, autoista, potkupallosta tai lätkästä. Käyrä-Jore.
PS. Olen myös huomannut, että työpaikoillakaan ulisijamiehet eivät etene ja ennemmin tai myöhemmin he putoavat kelkasta, yleensä ennemmin.
Suomessa se on miehelle Suurta ja status ja miehuus nousee monta pykälää jos on ulkomaalainen vaimo. Se mikä tässä kummastuttaa on se, että jos suomalaisella naisella on ulkomaalainen puoliso, mikä on paljon yleisempää, se nostaa hirvittävän älämölön. No, ymmärtää ken voi.
Minä olen sinkkunainen, asun ulkomailla ja asunut täällä melkein puolet elämästäni. Niin kauan siitä on kun tänne lähdin.
Täällä maailmalla ei ole mitenkään arvostusta nostavaa jos ei laskekaan toisesta maasta kotoisin oleva puoliso.
Se on niin tavallista arkipäivää ettei sellaista kukaan tule edes ajatelleeksi. Kun tässä äkkiä laskin niin minulla on ainakin 29 maasta kotoisin olevia työkavereita, varmasti enemmänkin jos alan miettiä. Olen sairaanhoitaja ja työskentelen keskisuuressa sairaalassa.
Tuntuu hullulle ajatella että joku alkaisi rehvastella että minulla onkin sen ja sen maalainen vaimo tai aviomies, häh häh hää, siitäs saitte! :D
Kyllä Suomi on sentään varsin pikkuruinen maa ei pelkästään kokonsa ja väestönsä puolesta, mutta myös kansainvälisesti pärjäävänä. Täältä katsellessa hirvittää miten kaikki menee hurjaa vauhtia alaspäin kuin lehmän häntä. Millä olette ajatelleet että tuo kaikki korjataan? Rehellisesti!??
" Naisenkin pitää kyllä olla rakastunut mieheen. Eli ihan vanhanajan rakastuminen tarvitaan. "
Minusta onkin juuri huolestuttavaa miten harvoin näissä tällaisissa ketjuissa mainitaan sana "rakkaus". Varsinkaan aloituksissa sitä ei esiinny käytännössä koskaan. Aina vaan "saadaan nainen", ikinä ei puhuta siitä että rakastutaan ja että toinen rakastuu minuun. Ei siis edes ymmärretä sitä parisuhteiden syntymisen perusvoimaa, ihastumista ja rakastumista. Ehkäpä juuri siksi onkin jääty yksin. Ei etsitä rakkautta vaan etsitään esinettä, "naista" joka saadaan ja jonka pitää olla sellainen ja tuollainen että se kelpaa.