Suomesta voi saada naisen vain komealla ulkonäöllä tai isolla omaisuudella
Ulkomailta on mahdollista saada kaunis nainen pelkillä hyvillä jutuilla. Suomessa mies joutuu vain friendzonelle. Sen takia Suomessa on niin paljon yksinäisyyttä. Miehet tietävät, että palkintona on maksimissaan friendzone ja se ei oikein nappaa.
Kommentit (245)
Katso ympärillesi millaiset miehet on pariutuneet. Sun luonteessa on jokin vika, jos ei onnistu.
Tunnen näitä rannalle jääneitä miehiä puolisoni kautta. Voin kertoa, että heitä yhdistää nämä seikat:
- Tylsät jutut ja pelkän kuivan arjen eläminen vailla mitään halua oppia tai tehdä uutta
- Pituus ei riitä. Sori, mutta tää ihan oikeasti vaikuttaa moneen, ei kaikkiin naisiin
- Vähättelevä asenne naisia kohtaan. Kuka tahansa nainen aistii tämän.
Millä kaikilla kielillä osaat niitä hyviä juttuja kertoja, joilla saat naisia ulkomailta ? Eikö kielitaitoa kannattaisi hyödyntää myös työuralla ? Voisit sitten saada entistä tasokkaampia naisia.
Vierailija kirjoitti:
nojaa,olen perusjannua kait aavistuksen komeampi,kroppa on kunnossa ja tulot perus. aina olen naisia saanut.
En siis sormia napsauttamalla. mennyt vain rohkeasti ja mahdollisesta torjunnasta sen kummempia välittämättä juttelemaan silmääni miellyttäville naisille. ei siinä sen kummempaa.
Odota kunnes tulet yli 50-vuotiaaksi. Silloin alkaa naisten saanti vaikeutua. Tuolloin ainoastaan todella hyvin uralla menestyneet saavat naisia.
Vierailija kirjoitti:
Naapurilla ei ole kyllä kumpaakaan, mutta heti löysi uuden naisen, kun edellinen kyllästyi ja lähti.
Naapurillasi on hyvät puhelahjat. Naisen saa puhumalla, mutta suomalainen mies ei yleensä paljon puhu.
Mä luin hiljattain mielenkiintoisen kirjan, The Value of Others, joka kertoo parisuhdemarkkinoista ja niillä menestymisestä. Se aika pitkälti vahvisti tuota. mitä ap väittää, tosin komeus oli sen mukaan aivan toissijainen naisille pitkää parisuhdetta etsiessä, verrattuna naista viehättävään elämäntyyliin, varallisuuteen jaa henkiseen kypsyyteen. Kirjan kirjoittanut psykologi on amerikkalainen, ja sillä on vaikkutuksensa, luulen että siellä erityisesti miehen varallisuus on naisille tärkeämpää kuin Suomessa, koska ei ole yhteiskunnan tukiverkkoja ja kotirouvailu on yleisempää kuin täällä.
Mutta tuosta Friendzonesta kirjoittajalla oli mielenkiintoinen pointti, joka minusta pätee Suomeenkin, että usein toistuvasti friendzonelle päätyviltä miehiltä puuttuu viettelyn taito. He käyttäytyvät kuin kaverit, ja nainen vastaa kaverillisuudella. Näiden miesten oletus usein on, että nainen ihastuu heihin, kun kaverina toteaa että onpa fiksu ja mukava tyyppi. Ja nainen voi todeta että niinpä onkin, oikein hyvä kaveri tai ystävä. Vain pieni osa naisista ilmeisesti ihastuu kaveruuden kautta, useimmille se on niin, että aika pian tutustumisen jälkeen mies päätyy joko kumppaniehdokas tai kaveri -laareihin.
Miehet usein olettaa ap:n tavoin, että päätyi kaveripuolelle koska ei ole kumppaniksi tarpeeksi komea tai varakas, mutta ainakin mitä itse olen friendzonettanut, niin on juuri se, että nämä miehet ei ole yrittäneetkään vietellä minua mitenkään seksuaalisesti, joten olen olettanut että hekin haluavat vain kaveruutta ja suhtautunut heihin kaverina. Sitten joskus on jopa vuosien päästä tällainen tyyppi kertonut ihastumisestaan tai ollut kiukkuinen minulle, kun olen friendzonettanut, muta mulle kaveruus on arvokas asia enkä ollut edes tiennyt että se haluaa muutakin...
Vierailija kirjoitti:
No jos sun isäs sitten oli rikas, niin kyllähän sunkin pitäisi olla?
Jos isä olikin komea? Ilmeisesti äiti ei ollut, koska muutenhan ap:kin olisi komea.
Nyt joko perinnöllisyysteoria tai tasoteoria kusahti.
Mulla on ollut vaimona "naapurin tyttö" -henkinen nainen jo 19v asti. Eli tänä vuonna 15v. En ole hyvännäköinen enkä rikas.
AP tarvitsee hoitoa. Hoitomuodoksi suosittelen pakollista 2h istumista minkä tahansa suomen lähiön ostarilla. Siinä murenee aika nopeasti fantasia siitä että vain "komeat" ja "rikkaat" saa naisia.
Jos ei ole lähiötä lähellä, niin paikallinen Prisma toimii alkuun.
Näet valtavan määrän pareja joissa mies ei täytä sinun määrettäsi komeasta eikä rikkaasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nojaa,olen perusjannua kait aavistuksen komeampi,kroppa on kunnossa ja tulot perus. aina olen naisia saanut.
En siis sormia napsauttamalla. mennyt vain rohkeasti ja mahdollisesta torjunnasta sen kummempia välittämättä juttelemaan silmääni miellyttäville naisille. ei siinä sen kummempaa.
Odota kunnes tulet yli 50-vuotiaaksi. Silloin alkaa naisten saanti vaikeutua. Tuolloin ainoastaan todella hyvin uralla menestyneet saavat naisia.
Olen 50 v nainen, ja sanoisin että tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jos tämä yli 50 v mies haluaa huomattavasti nuorempia naisia, niin sitten ehkä, mutta jos häntä kiinnostaa suunnilleen omanikäiset, niin ei. Munikäisille kumppaniehdokastarjonta on pääosin niin huonoa, että ihan tavallinen perusmies jolla ei ole mitään suuria ongelmia kuten päihde- tai mielenterveysongelmaa, tuntuu jo melkein lottovoitolta. Ja monet meistä naisista on jo hankkinut ihan omaa omaisuutta, ei sitä miehen puolelta tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emmä ymmärrä näitä aloituksia. Kun katsoo ympärilleen niin näkee perssilmälläänkin, ettei se mene noin. Myös pöljät, keskinkertaiset ja huonotuloiset miehet ovat usein parisuhteissa, jopa perustavat perheitä naisten kanssa.
Ehkä oikeasti on kuitenkin muualla se syy, kuin komeuden tai rahapinkan puutteessa, mutta sitä ei pysty itselleen myöntämään.
Viimeeksi täällä valitti kun on korkeakoulutettu ja normaalipainoinen, miksi ei saa naista. Ehkä se naisen ajattelu "hyödykkeenä", kun puhuu ettei "saa naista" kuin jotakin tavaraa, on osa ongelmaa.
He ovat pariutuneet silloin kun olivat komeita ja ovat menettäneet ulkonäkönsä ajan kuluessa. He ovat olleet siinä mielessä onnekkaita, että heidän parisuhteensa ovat kestäneet. Suurin osa pareista eroaa muutaman vuoden sisällä kunnes ulkonäkö ei enää riitä löytämään uu
Ei. Kyllä se ihan oikea ongelma on peilissä sellaisella joka ajattelee ette "saa" naista. Luonnevikaiset ei saa naisia muulla kuin rahalla. Ilman luonnevikaa saa olla aika vaatimattomankin näköinen että naiset kiinnostuu. Osaat varmaan arvatakin että miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurilla ei ole kyllä kumpaakaan, mutta heti löysi uuden naisen, kun edellinen kyllästyi ja lähti.
Naapurillasi on hyvät puhelahjat. Naisen saa puhumalla, mutta suomalainen mies ei yleensä paljon puhu.
Tämä on ihan aliarvostettu asia, ja se on harmi, koska puhelahjoja on huomattavasti helpompi kehittää kuin ulkonäköä tai edes varallisuutta.
Omassa tuttavapiirissä jopa hyvin lyhyet miehet, joiden tämän palstan mukaan pitäisi olla ihan hylkiöitä naisten keskuudessa, on suosittuja, kunhan ovat vaan supliikkimiehiä. Mun veli on 167 cm ja ennen naimisiin menoa oli kovasti suosiota naisten keskuudessa. Ihan ilman merkittävää varallisuutta tai komeutta. Vain menemällä avoimesti juttelemaan naisten kanssa, ihminen ihmisenä eikä ilmiselvästi iskemään (suora iskeminen johtaa helposti vain suoriin pakkeihin), ja aina sitten näistä juttukavereista löytyi semmoisia jotka totesi että onpa kiva mies, täytyy tutustua paremmin. Ei se koskaan montaa kuukautta sinkkuna ollut jos joku suhde loppuikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos isä olikin komea? Ilmeisesti äiti ei ollut, koska muutenhan ap:kin olisi komea.
Nuorena sain hyvin naisia, mutta pelkästään ulkonäön takia. Keskusteluista ei ollut mitään hyötyä. Naiset kuuntelevat vain sen verran miesten juttuja, jotta selviää ettei mies ole tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v nainen, ja sanoisin että tämä ei pidä ollenkaan paikkaansa. Jos tämä yli 50 v mies haluaa huomattavasti nuorempia naisia, niin sitten ehkä, mutta jos häntä kiinnostaa suunnilleen omanikäiset, niin ei. Munikäisille kumppaniehdokastarjonta on pääosin niin huonoa, että ihan tavallinen perusmies jolla ei ole mitään suuria ongelmia kuten päihde- tai mielenterveysonge
Hän taisi tarkoittaa että silloin 20v instabeibejen "saaminen" hankaloituu jos ei 50 vuotiaana ole urallaan menestynyt.
Omasta 50v miehen kokemuksesta voin sanoa ettei vielä ikinä nainen ole kysynyt olenko menestynyt. En satavarmasti näytä menestyjältä. Harvaa edes kiinnostaa (aluksi ainakaan) mitä tekee työksi.
50v naisista taitaa olla ihan hyvin tarjontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena sain hyvin naisia, mutta pelkästään ulkonäön takia. Keskusteluista ei ollut mitään hyötyä. Naiset kuuntelevat vain sen verran miesten juttuja, jotta selviää ettei mies ole tyhmä.
Tuo toimii lähinnä vain hyvin nuorena, ja yhdenillan- tai muita kevytsuhteita etsiessä. Nuoret nyt on aina ulkokuorikeskeisiä, ja toisaalta mitäpä sillä luonteella niin väliä, jos ei halua siltä tyypiltä muuta kuin kuumaa seksiä. Aikuisemmat naiset etsimässä elämänkumppania on sitten ihan eri juttu. Ulkonäkö voi toki edelleen herättää kiinnostuksen, mutta se jatkuuko homma mihinkään johtuu henkisestä yhteensopivuudesta ja miehen kiinnostavuudesta ihmisenä.
Luulempa että, se että ap ei saa maista. Ei johdu ulkonäöstä tai rahasta
Mä saan naista isolla kikkelillä. Omaksi en halua, mutta kunhan välillä saan. Isolla kikkelillä naiset koukuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin olisit tavannut naapurini. On meinaan todellakin hyvä puhumaan.
Outoa tämä ainainen valitus kun Suomessa juuri miehen rahoilla ei ole niin väliä kun ei ole mitään kotirouvakulttuuria. Miehetkin ovat pääosin ihan tavallisia ja suurin osa näyttää olevan parisuhteessa.
Hakee sitten naisen ulkomailta, eikö?