Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten haluat tulla vietellyksi?

Vierailija
29.08.2024 |

Miehet, kertokaa, miten haluaisitte että naisenne tekee aloitteen seksiin?

Olen ehkä ujo ja estynyt, kun en kehtaa suoraan ilmaista haluani, vaikka yhteistä taivalta on mieheni kanssa jo yli kymmenen vuotta. Yleensä mies tekee aloitteen, tai sitten pystymme molemmat lukemaan toistemme elekielestä, että nyt olisi sopiva hetki. Kysymykseni koskeekin tilannetta, kun mies makaa väsyneenä telkkarin ääressä. Mitä teen, jotta herättäisin hänen kiinnostuksensa? Ideoita kehiin!

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Revitä vittuuuu ja persettä miehen edessä.

T.Maukka

Vierailija
22/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisillä pariutumisleikki, joka tuottaa toivotun tuloksen, etenee seraavan kaavan mukaisesti:

1. Nainen, joka on miehenkipeä, ryhtyy keimaileman miehille (monikossa, hän suorittaa kohdistamatonta seksuaalísuutensa mainontaa). Pukeutuu seksíkkäästi eli paljastavasti, käyttää seksuaalísesti vihjailevaa kehonkieltä ja puhekieltä, jopa vilauttelee "vahingossa" tai koskettelee "vahingossa". Aina riippuen tilanteista.

2. Jotkin miehet huomaavat naisen, ja osa heistä alkaa tuntea seksuaalísta kiinnostusta tätä seksuaalísuuttaan esittelevää naissta kohtaan.

3. Nyt alkaa kohdistettu flirttailu, osa kiinnostuneista miehistä kohdasta (3) alkavat piirittelemään  naista, nämä miehet flirttailevat eli esittelevät avujaan, kuten Mersuaan, kartanoaan,  lompakkoaan joka on pullollaan hyvää huumoria sekä karismaa, &c). Ja nainen puolestaan vastaa yhä enemmän ja yhä kuumemmin paljastelellen sekä vihjaillen, sille miehelle jo

Ap vastaa: Melko osuvasti kiteytetty. Mutta ei vastaa alkuperäiseen kysymykseeni. Mieheni ja minä olemme jo suorittaneet kohdat 1-4, nyt on menossa vaihe 5. On perhe, asuntolaina ym. Mutta haluaisin harrastaa enemmän seksiä, ja etsin nyt sopivaa tapaa tuoda tätä esille miehelleni. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin aamulla vessassa alasti harjaamassa hampaita. Avopuoliso tuli siihen, hymyili, polvistui ja alkoi ottamaan suihin. Teki tätä kuitenkin kiusoitellakseen vain pienen hetken, koska oli juuri lähdössä töihin.

Muistan tuon aina. :)

Ap vastaa: Tässä on ideaa! Ihana tarina.

Vierailija
24/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen joskus yrittänyt kysyä suoraan puolisolta, miten hän haluaisi tulla vietellyksi, mutta sain vain hyvin ympäripyöreän vastauksen.

Ymmärrän hyvin miksi suoraa vastausta ei tullut. Toisaalta miehet ovat kaikkiruokaisempia asian suhteen eli ei välttämättä ole yhtä tiettyä viettelytyyliä joka olisi selvästi parempi kuin muut ja toisaalta olisihan se erittäin mukavaa että nainen olisi oma-aloitteinen ja yllättäisi miehensä viettelyvalinnallaan.

Vierailija
25/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen yllä oleva vinkki, jossa ehdotettiin, että pyydän kalukuvaa, ei taas tunnu ollenkaan omalta. Luulen, että tämä vastaaja on puolestaan ajatellut asiaa liian miehisestä näkökulmasta. Harvassa ovat ne naiset, jotka syttyvät kalukuvasta. Seksuaalinen jännite tulee ihan muista asioista.

Eikös tässä tarkoitus juuri ollutkin saada se mies syttymään?

Ap vastaa: Hyvä huomio. Kiihottaako miestä kalukuvan lähettäminen? Niin kai sitten. Mutta tuntuisi tosi hassulta pyytää kalukuvaa, kun en itse saa kuvan vastaanottamisesta mitään irti. Pelkkä sukuelin ei innosta minua irrotettuna asiayhteydestään.

No kiihottavaksi sen tekisi siis se, että saisi kuulla kumppanin olevan sellaisessa viritystilassa, että haluaisi vielä jotain lisäkiihoketta itselleen. Saman asian voi tietysti sanoa monella muullakin tavalla ilman kuvaakin, seksiviestillä vaikka, mutta pointti oli siis se, että tietää toisen siellä odottavan iltaa jalkoväli valmiiksi kipunoivana. Silloin ei välttämättä se sohvakaan ehtisi edes kutsua.

Kuva nyt tuli itselle mieleen ehkä sen takia, että mua tosiaan kuvien lähettely vaimolle kiihottaa. Ei kiihottaisi tietenkään silloin jos se hänelle olisi outoa tai ällöä.

Vierailija
26/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toinen yllä oleva vinkki, jossa ehdotettiin, että pyydän kalukuvaa, ei taas tunnu ollenkaan omalta. Luulen, että tämä vastaaja on puolestaan ajatellut asiaa liian miehisestä näkökulmasta. Harvassa ovat ne naiset, jotka syttyvät kalukuvasta. Seksuaalinen jännite tulee ihan muista asioista.

Ap vastaa: Hyvä huomio. Kiihottaako miestä kalukuvan lähettäminen? Niin kai sitten. Mutta tuntuisi tosi hassulta pyytää kalukuvaa, kun en itse saa kuvan vastaanottamisesta mitään irti. Pelkkä sukuelin ei innosta minua irrotettuna asiayhteydestään.

Paremmin se toimii jos lähetät alastonkuvan itsestäsi hänelle.

Vierailija
27/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkkä sukuelin ei innosta minua irrotettuna asiayhteydestään.

Minusta taas joku random-kulli pyytämättä ja yllättäen jossain netissä tai viesteissä on irti asiayhteydestä. Oman kullan värkit odottavaisen valmiissa tilassa ovat mitä suuremmissa määrin asian ytimessä, jos itselläkin on sekstailut mielessä.

Vierailija
28/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ylipäätään mietit sitä, miten voisit tehdä aloitteita miehellesi ja millaisista hän syttyisi niin olet tämän asian kanssa pidemmällä kuin 90 % naisista.

Mietit tätä asiaa ehkä vähän liikaa naisten näkökulmasta. Jos naiselle tekee vähän puolionnettoman aloitteen niin siitä saa kyllä kuulla. Jos nainen puolestaan tekee aloitteen, vaikka aivan puolivillaisenkin, niin useimmat miehet ovat otettuja jo yksistään siitä, että heitä kohtaan osoitetaan välittämistä ja kiinnostusta. Miehenä se, että joku osoittaa olevansa kiinnostunut on aina poikkeuksellista. Keskivertomies kuulee ehkä kerran vuodessa jonkun kohteliaisuuden ja vähänkin kauniimmin sanotut kiinnostuksenosoitukset muistaa loppuikänsä. Et voi siis mennä mönkään: mies on ilahtunut siinäkin tapauksessa, ettei juuri sillä kerralla haluaisi seksiä. Vastoin joidenkin harhakäsityksiä mikään ei ole niin seksikäs kuin aloitteellinen nainen.

Vierailija
29/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"ei vastaa alkuperäiseen kysymykseeni. Mieheni ja minä olemme jo suorittaneet kohdat 1-4, nyt on menossa vaihe 5. On perhe, asuntolaina ym. Mutta haluaisin harrastaa enemmän seksiä, ja etsin nyt sopivaa tapaa tuoda tätä esille miehelleni. "

Olet hakoteillä. Vietteleminen tapahtuu parinmuodostusvaiheessa. Vakaassa parisuhteessa keskustellaan, herätellään, ehdotetaan, tarjoudutaan, &c.

Teillä on käynyt niin, että olet vanhettunut, rusinoitunut mieleltäsi ja ehkä tullut rumapainoiseksi, eikä miehesi siksi enää halua peuhata sinun kanssssi.  Luulen, ettei siihen mikään enää auta.

Vierailija
30/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kiihottavaksi sen tekisi siis se, että saisi kuulla kumppanin olevan sellaisessa viritystilassa, että haluaisi vielä jotain lisäkiih

Minua ainakin kiihottaisi enemmän saada naiselta joku vihjaileva viesti tai kuva. Sellainen saa minut ainakin erittäin virittäytyneeseen tilaan. Siinä ei paljoa kiinnostaisi sohvalla maata. 

hienoa, että sinua kiinnostaa tällainen asia parisuhteen eteen. Omalla kohdalla on taasen nainen se joka makaa illat sohvalla eikä innostu mistään viettely-yrityksistä. Kerran viikossa raahautuu sänkyyn antamaan. 

Vierailija
31/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan niinkään suorin teoin tyttöystäväni suunnalta. Tyttömäisyys ja naisellisuus yleensä viehättää ja kiihottaa. Hän tietää tämän ja vaikka pukeutuu yllättäen arkipäivänä naisellisesti mekkoon tai hameeseen. Mitä enemmän hänen vartaloaan nuolevat kuteet ovat kyseessä, sen upeampaa. Tiukat farkut jotka hänellä ovat olleet yläasteelta asti saavat minut kuumenemaan heti. Alastomuus on ihanaa, mutta jotenkin vaan tykkään eniten siitä kun saan ensin riisua häntä. Hiukset ovat toinen "alueeni". Joskus hän väkertää oikein kauniin kampauksen, jossa osa pitkistä suortuvista jää vapaaksi. En voi kuin ihailla ja kiihottua. Yleensäkin pitkän tukan avaaminen nutturalta tms. saa liekkeihin, varsinkin kun saan tehdä sen itse, poistaa tukkalaitteen ja samalla suudella tyttöä.

Vierailija
32/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ehkä klisee, mutta eräs pitkäaikainen tyttöystäväni vietteli mut ekan kerran istuttamalla mut sohvalle, vetämällä housuni pois ja ottamalla suihin loppuun asti. En osaa kuvitella vastaanpanemattomampaa tapaa vietellä.

Vierailija
33/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipäätään mietit sitä, miten voisit tehdä aloitteita miehellesi ja millaisista hän syttyisi niin olet tämän asian kanssa pidemmällä kuin 90 % naisista.

Mietit tätä asiaa ehkä vähän liikaa naisten näkökulmasta. Jos naiselle tekee vähän puolionnettoman aloitteen niin siitä saa kyllä kuulla. Jos nainen puolestaan tekee aloitteen, vaikka aivan puolivillaisenkin, niin useimmat miehet ovat otettuja jo yksistään siitä, että heitä kohtaan osoitetaan välittämistä ja kiinnostusta. Miehenä se, että joku osoittaa olevansa kiinnostunut on aina poikkeuksellista. Keskivertomies kuulee ehkä kerran vuodessa jonkun kohteliaisuuden ja vähänkin kauniimmin sanotut kiinnostuksenosoitukset muistaa loppuikänsä. Et voi siis mennä mönkään: mies on ilahtunut siinäkin tapauksessa, ettei juuri sillä kerralla haluaisi seksiä. Vastoin joidenkin harhakäsityksiä mikään ei ole niin seksikäs kuin aloitteellinen nainen.

Ap vastaa: Tästä viestistä tuli hyvä mieli, kiitos sinulle! Eli minun kannattaa vaan rohkaistua, eikä jäädä jumittamaan lillukanvarsiin.

Vierailija
34/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle toimisi sellainenkin, että ottaisi kädestä, vetäisi perässään sohvan luokse, istuttaisi sohvalle, kipuaisi hajareisin syliin istumaan ja suutelisi. Mieluiten kielari ;-)

Ei tarvitsisi sanoa mitään. Riittäisi että vähän hymyilisi ilkikurisesti.

Vierailija
35/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että anna munaa vai ootko joku hiiri 

Vierailija
36/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle toimisi sellainenkin, että ottaisi kädestä, vetäisi perässään sohvan luokse, istuttaisi sohvalle, kipuaisi hajareisin syliin istumaan ja suutelisi. Mieluiten kielari ;-)

Ei tarvitsisi sanoa mitään. Riittäisi että vähän hymyilisi ilkikurisesti.

Näin minäkin tekisin. Pukeudu niin, että tunnet itsesi seksikkääksi. Koskettele miestäsi ohimennen päivän aikana. Katso vähän tuhmalla katseella. Laita autossa käsi miehen reidelle jne. Jos eivät nämä riitä niin sitten istut hajareisin syliin suutelemaan, siitä nyt viimeistään pitäisi pökkelömmänkin miehen saada viesti, mitä haluat.

Vierailija
37/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten naiset on näin saamattomia? Me miehet ollaan tosi helppoja, mitä seksiin tulee.

Käy kontillesi, vedä pikkarit alas ja käske miestäsi panemaan.

Vierailija
38/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset on näin saamattomia? Me miehet ollaan tosi helppoja, mitä seksiin tulee.

Käy kontillesi, vedä pikkarit alas ja käske miestäsi panemaan.

Ap vastaa: Ai miten naiset on näin saamattomia? Sitä se teettää, kun on koko elämänsä saanut kuulla, miten seksuaalisesti aktiivisia naisia huoritellaan. Aika surullista, eikö?

Vierailija
39/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi vaikka ilman pikkareita ja hameessa kurotella jotain alaviistosta siinä miehen näkökentässä. Tai ihan rohkeasti vaan otat sen miehen munan suuhun - suora toiminta pelaa monasti myös, ei minua ainakaan tarvitse mitenkään esileikittää tai lämmitellä.

Vierailija
40/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies viettää sohvalla alle puolituntia päivässä, suo se hänelle. Lähesty silloin kun hän on jaloillaan, esimerkiksi halaamalla. Aina kun tulin pitkän työpäivän jälkeen kotiin ja lösähdin  sohvalle yhdeksi varttitunniksi, niin työtön vaimoni oli keksimässä minulle tekemistä. Itse oli frigidi ja täysin koiraharrastukseensa keskittynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kuusi