Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, miten haluat tulla vietellyksi?

Vierailija
29.08.2024 |

Miehet, kertokaa, miten haluaisitte että naisenne tekee aloitteen seksiin?

Olen ehkä ujo ja estynyt, kun en kehtaa suoraan ilmaista haluani, vaikka yhteistä taivalta on mieheni kanssa jo yli kymmenen vuotta. Yleensä mies tekee aloitteen, tai sitten pystymme molemmat lukemaan toistemme elekielestä, että nyt olisi sopiva hetki. Kysymykseni koskeekin tilannetta, kun mies makaa väsyneenä telkkarin ääressä. Mitä teen, jotta herättäisin hänen kiinnostuksensa? Ideoita kehiin!

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle toimisi sellainenkin, että ottaisi kädestä, vetäisi perässään sohvan luokse, istuttaisi sohvalle, kipuaisi hajareisin syliin istumaan ja suutelisi. Mieluiten kielari ;-)

Ei tarvitsisi sanoa mitään. Riittäisi että vähän hymyilisi ilkikurisesti.

Näin minäkin tekisin. Pukeudu niin, että tunnet itsesi seksikkääksi. Koskettele miestäsi ohimennen päivän aikana. Katso vähän tuhmalla katseella. Laita autossa käsi miehen reidelle jne. Jos eivät nämä riitä niin sitten istut hajareisin syliin suutelemaan, siitä nyt viimeistään pitäisi pökkelömmänkin miehen saada viesti, mitä haluat.

Tai sitten voisit pukeutua niin, että mies pitää sinua seksikkäänä... Tässä taisi olla kyseessä miehen vietteleminen, ei sanoman perille vienti. Siihen kun riittäisi muutama sanakin...

Vierailija
42/52 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten naiset on näin saamattomia? Me miehet ollaan tosi helppoja, mitä seksiin tulee.

Käy kontillesi, vedä pikkarit alas ja käske miestäsi panemaan.

Ap vastaa: Ai miten naiset on näin saamattomia? Sitä se teettää, kun on koko elämänsä saanut kuulla, miten seksuaalisesti aktiivisia naisia huoritellaan. Aika surullista, eikö?

Höpö höpö, älä yritä. On aivan eria asia olla kevtykenkäinen, vs seksuaalinen, aktiivinen juuri oman miehensä kanssa. Eri planeetalta nämä asiat, toistensa vastakohtia itse asiassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap vastaa: Ai miten naiset on näin saamattomia? Sitä se teettää, kun on koko elämänsä saanut kuulla, miten seksuaalisesti aktiivisia naisia huoritellaan. Aika surullista, eikö?

Höpö höpö, älä yritä. On aivan eria asia olla kevtykenkäinen, vs seksuaalinen, aktiivinen juuri oman miehensä kanssa. Eri planeetalta nämä asiat, toistensa vastakohtia itse asiassa.

Tuo taas on hyvin miehinen näkökulma. Incel-henkinen, jopa. En mitenkään näe, miten ns. kevytkenkäisyys ja seksuaalinen aktiivisuus oman puolison kanssa olisivat toisensa vastakohtia. Päinvastoin. Uskon, että naiset, joilla on useampia seksikumppaneita ovat keskimäärin seksuaalisesti aktiivisempia ja avoimempia. Kun taas ujommilla ja estyneemmillä naisilla on keskimäärin vähemmän seksikumppaneita elämänsä aikana. Ja jos on ujo ja estynyt, niin silloin ehkä on vähän saamaton seksuaalisessa mielessä ja tarvitsee tämän tapaisia palstakeskusteluita rohkaistuakseen.

Vierailija
44/52 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siten että nainen katsoo silmiin ja sanoo, että haluan ottaa sulta suihin ja nuolla sun persettä ja sitten pane mua rajusti takaapäin!

Vierailija
45/52 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan että nainen kutsuu minut vessaan. Nainen istuu pöntölle ja tyhjentää suolensa. Sitten hän ottaa minulta suihin. Sitten hän laittaa liukkaria penikseeni ja peräaukkoonsa. Nainen kääntyy ja pyllistää ja tarjoaa likaista reikäänsä minulle naitavaksi.

M55

Vierailija
46/52 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan että nainen kutsuu minut vessaan. Nainen istuu pöntölle ja tyhjentää suolensa. Sitten hän ottaa minulta suihin. Sitten hän laittaa liukkaria penikseeni ja peräaukkoonsa. Nainen kääntyy ja pyllistää ja tarjoaa likaista reikäänsä minulle naitavaksi.

M55

OIKEESTI!! Minulla ainakin ujo kakka.

N19v

Vierailija
47/52 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M55

OIKEESTI!! Minulla ainakin ujo kakka.

N19v

Voisit olla juuri sopiva. <3

M55

Vierailija
48/52 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No menisin viereen ja ottaisin kalun esiin hyväilisin ja ehkä suukottaisin, eiköhän se siinä herää mieskin pikkuhiljaa.

Siis noin teen.

Vierailija
49/52 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ylipäätään mietit sitä, miten voisit tehdä aloitteita miehellesi ja millaisista hän syttyisi niin olet tämän asian kanssa pidemmällä kuin 90 % naisista.

Mietit tätä asiaa ehkä vähän liikaa naisten näkökulmasta. Jos naiselle tekee vähän puolionnettoman aloitteen niin siitä saa kyllä kuulla. Jos nainen puolestaan tekee aloitteen, vaikka aivan puolivillaisenkin, niin useimmat miehet ovat otettuja jo yksistään siitä, että heitä kohtaan osoitetaan välittämistä ja kiinnostusta. Miehenä se, että joku osoittaa olevansa kiinnostunut on aina poikkeuksellista. Keskivertomies kuulee ehkä kerran vuodessa jonkun kohteliaisuuden ja vähänkin kauniimmin sanotut kiinnostuksenosoitukset muistaa loppuikänsä. Et voi siis mennä mönkään: mies on ilahtunut siinäkin tapauksessa, ettei juuri sillä kerralla haluaisi seksiä. Vastoin joidenkin harhakäsityksiä mikään ei ole niin seksikäs kuin aloitt

Juuri näin, sinulla ei ole kerrassaan mitään menetettävää. Me miehet tulemme torjutuksi niin usein, että ymmärrämme kyllä omakohtaisesti, miksi aloitteen tekemisessä pelottaa torjutuksi tuleminen. Ainakin itselläni on jo lähtökohtaisesti suuri empatia torjutuksi tullutta naista kohtaan.

Vierailija
50/52 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siten että nainen katsoo silmiin ja sanoo, että haluan ottaa sulta suihin ja nuolla sun persettä ja sitten pane mua rajusti takaapäin!

Ensimäiset yhdeksän sanaa oikein, mutta kymmenes sana olisi voinut olla vain "sua" ja sihen piste. Eri asia jos mies menee prostituoidun luo, ja hän sanoo tuohon "rajusti takaapäin" asti. Siihen voi vain todeta, että joo, kuulostaa ihan mikä sopisi rahojen vastineeksi.

Vierailija
51/52 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo taas on hyvin miehinen näkökulma. Incel-henkinen, jopa. En mitenkään näe, miten ns. kevytkenkäisyys ja seksuaalinen aktiivisuus oman puolison kanssa olisivat toisensa vastakohtia. Päinvastoin. Uskon, että naiset, joilla on useampia seksikumppaneita ovat keskimäärin seksuaalisesti aktiivisempia ja avoimempia. Kun taas ujommilla ja estyneemmillä naisilla on keskimäärin vähemmän seksikumppaneita elämänsä aikana. Ja jos on ujo ja estynyt, niin

Et tietenkään näe, koska olet kevytkenkäinen nainen! Sinulla on pakonomainen tarve yhdistää kaksi eri asiaa, oikeuttaaksesi sitä toimintaa jota on aina paheksuttu, siihen jota ei ole paheksuttu, vaan päinvastoin ylistetty. Näin mielessäsi vapaudut paheksunnasta, tai pahimmassa tapauksessa ainakin tuot muitain naistyyppejä samaan veneeseen kanssasi.

Jos viesti ei vieläkään mennyt perille, miehensä kanssa seksuaalisesti aktiivinen nainen tuskin on koskaan, ja taatusti ei koko elämänsä ole saanut kuulla paheksuntaa siitä, päinvastoin. Alati kumppaneita vaihtava nainen sen sijaan on.

Vierailija
52/52 |
01.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus nrolle 51: Aikamoisia johtopäätöksiä. Olet väärässä. Minulla on elämäni aikana ollut kaksi (2) seksikumppania: teiniaikainen poikaystävä sekä nykyinen aviomies. Että se siitä kevytkenkäisyydestä. 

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Jokainen toteuttakoon seksuaalisuuttaan parhaaksi katsomallaan tavalla. Toki siten, että jokainen osallistuja on mukana omasta tahdostaan. Ei ole ulkopuolisten asia kommentoida tai moralisoida. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän